Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Mange som er negative plutselig. Nå trenger vi en som satser på Nano, slik @SpotOn gjorde…

Hvilken gruppe ledelse mener du er løk, Aksjeforum eller Photocure Investors?
Og i såfall på hvilken måte?

Nothing much, men mer patentgreier datert 09.08.19 fra India

Tidligere var det “patent pending” i India, men klarer ikke lese ut fra denne om patentet har endret status.

www.ipindia.nic.in/writereaddata/Portal/IPOJournal/1_4777_1/Part-3.pdf

1 Like

Var det en latterlige argumenter @Oilimp? Er det derfor du ler? Var det mer latterlig en den positive kommentaren til @FakeNews «Finner ikke et motargument som skal motsi noe som skal få meg til å være UTE av selskapet.» Du ser ingen risk med dette case? AA er en sure thing som vi bare kan legge i kalenderen? Betalutin kommer til å bli en økonomisk suksess selv med godkjenning? Alle som sier noe annet er latterlig?

5 Likes

For å være et bio-tech selskap så langt ut i utvikling så er det relativt lite utfordringer selskapet har i vente.

Det betyr ikke at der ikke finnes fallgruver.

6 Likes

Det var vel for ganske nøyaktig ca 3 år siden at kursen begynte å gå den høsten. La oss håpe det gjentar seg.

3 Likes

Reprise?

Får vi en reprise på høsten 2016?

Mange av oss opplevde en 5 dobling da.

Jeg håper og tror det.

Jeg var så heldig å få være med på den reisen med kursoppgang og økt formue. Det kan være lurt å tenke på hva slags konto aksjene står på hvis selskapet plutselig blir kjøp opp og verdiene realisert.

Sånn det ser ut nå er aksjen veldig billig. Aksjeverdien i dag gjenspeiler forhåpentligvis ikke framtidas resultat.

Vanskelig å time inngangen nå hvis en ikke allerede er tungt inne, det blir trangt i døra når det kommer en nyhet som gjør at mange vil inn. Viljen til å selge er lav nå. Når selskapet endelig lykkes vil vi tålmodige bli belønt.

4 Likes

Da ga linken til Savepig meg svaret på det spørsmålet…

Very much so, because you need to first evaluate (especially when you are going to new targets) the amount of tumor expression, the specificity, and the amount of uptake. Moreover, preclinical models will also provide a lot of data that are needed for the regulatory package.

Nano - kan gjøre masse kreftbehandling billigere, bedre, enklere og uten cellegift og bivirkninger-! Hvorfor ikke ETT ord om det? Hvor er legestanden her? Hvorfor heier de ikke aktivt på norsk kreftforskning. FØLGER DE IKKE MED?

1 Like

“Årsaken til at den aktuelle behandlingen ikke var offentlig godkjent, var at den ikke hadde vist effekt på gruppenivå.”

Å bruke dette argumentet for å si at for folk som det bevislig fungerer bra for, ikke skal få det, tilsier jo at dette utdaterte legelegme der ikke tenker fremover.

Fremover blir det hauger av persontilpasset, gentypetilpasset medikamenter for mange forskjellige sykdommer.
Om disse da har 70-100% virking på 5-20% av pasientmassen, Kan man om man er en gammeldags nisse si at det er bevist at det ikke er gruppevirkning.
Eller man kan si at det er bevist eksepsjonelt bra virkning på en gruppe som i noen tilfeller kan gis en test for å se om de passer. Eller i andre tilfeller må få behandlingen for å se om det passer.

At norge aldri skal godkjenne medikamenter som virker kjempebra på noen, fordi de ikke har råd til å utføre tester for mange forskjellige potensielle medikamenter, for for alle pasienter som ikke får god virkning av standardbehandlingen.
Så ere faen meg en selvfølge å betale for videre behandling for de som betaler for å screene seg for eller å ta en behandling og finner sin kur.

Grunnen til at staten/legene kan påstå at det er ok å si nei pga kost/nytte er jo om de må betale for den teoretiske kosten å screen/behandle mange for å finne den matchen mellom pasient og medikament som denne pasienten betalte for selv.

I de tilfellene må jo den praktiske ca600-800k nok pr gode ekstra leveår grensen for nye medisiner i godkjenningsrådet være gjeldene for om videre behandling betales av staten. Og ikke den teoretiske «medisinen er godkjent for alle så vi må screene prisen»

I neste omgang kan man snakke om et mellomlegg. Om medisimen eg koster 1 mill pr leveår. Må man betale 1mill- grensen selv. Etter å selv ha betalt for å finne sin medisin.

Må jo bli noen endringer i systemet for nye tilpassede medisiner, ellers er vi på verdensbunnen blant siviliserte land ila 10 år.
Vi er jo allerede ganske dårlige.

Hva tenker menigheten om Q2?

IMO Bravos siste sjanse til å melde om forsinkelser uten å miste tillit. Dersom en forsinkelse ikke meldes i neste uke, bør alt gå i boks.

Forventer at alle sites er aktive, en cashburn på vel 100m, og status quo.

7 Likes

Forøvrig

image

1 Like

Forventer ca det samme.
At de sier at alt går bra, er on track osv, så er jeg happy.
Om de har en god nyhet på lur så skal jeg ikke klage da :grin:

1 Like

Jeg venter ihverfall med å kjøpe meg tyngre inn før etter denne Q og kanskje en stund til. Sikkert flere som meg som ønsker å se at Paradigme er «on track». Håper virkelig det, sektoren trenger Nano suksess!!

Driter i sektoren, mitt framtidige feriehus trenger Nano suksess :money_mouth_face::rofl::+1:
Men spøk til alvor, håper jo de andre norske også lykkes da, men først og fremst Nano :wink::sweat_smile:
Pussig å tenke på at innen denne tida neste år så er jeg sikker på at Nano har fått veldig gode resultater i paradigme, og fått godkjenning for 3FL, eller er like rundt hjørnet med AA.
Tror også det er store sjanser for at de er oppkjøpt innen da :+1:

2 Likes

Jeg kjøpt meg inn igjen i dag, noe som garanterer kursras i morgen :rofl: (beklager på forhånd). Satt ute i noen dager og fikk økt beholdningen med 11%. Sitter fremdeles med tapet fra 43-35, men er litt mer fornøyd nå.

Vedr Q2 så forventer jeg ikke noe stort nytt.
På Q1 gikk Bravo langt i å antyde at milestonene for 2H 2020 er mer i grensen til 1H2021, så hadde faktisk vært glad for om de hadde guidet det slik. Da slipper vi å rasere kursen utover i hver H fordi milestonenyhetene “aldri kommer”.

Ellers er det vel å håpe på at rekrutteringen går som den skal (uavhengig av antall sites). Og kanskje en avklaring om de skal delta på ASH…

1 Like

Jeg har også fylt på i dag. Har kjøpt det jeg tåler å bære og håper på en fin høst. Nå lukker jeg øyne og ører og håper det beste :grimacing:

Hvilke tanker har folk i forkant av Q presentasjonen?

Det jeg anser som mest pressende er hvordan de skal svare på det økonmoiske spørsmålet. Vi vet at det vil være behov for ny innsprøytning, i en eller annen form. Skulle de være avvikende, eller gå rundt spørsmålet tror jeg ikke det vil gi aksjonærene noen særlig trygghet. Man kan da selvsagt spekulere i plausible scenarioer, men virker som mange har behov for fornyet tillit til selskapet.

Vil de kunne si noe mer om ARCHER? Er det fortsatt realistisk med en oppdatering innen 2019H2.

Jeg har forventninger til at alt er on track og at ingenting er forsinket. Det verste som kan skje nå er at de sier readout blir utsatt med 6 mnd. Da vil folk automatisk tenke dæmn, emisjon neste. Når det gjelder emisjon i seg selv, de kan kjøre en rettet emi på 20% slik som sist, og ha en rep emi (hvis de gidder). 20% vil gi nok handlingsrom til å få ting godkjent og begynne å tenke salg eller partner.

4 Likes