Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Det kommer en interim avlesning først. Ikke glem det.
Jeg for min del er i første omgang spent på første kliniske data fra DLBCL. Det kommer før jul og dette markedet er større enn 3L.
Jeg tror vi vil få opptur etter neste ukes presentasjon og har derfor kjøpt meg kraftig opp den siste tiden. Sitter stille i båten videre.

6 Likes

Etter Q2 har de jo fortsatt 400+ MNOK på bok som skal holde fint til ett år til. Dvs readout og evt. filing. Da bør det være greit å hente penger igjen. Som du sier @Nocturne, en forsinkelse vil sette fytr på emi rykter, men p.t skal de være rigget til å ta dette på egenhånd og slippe å stå med lua i hånda om 9-12mnd.

6 Likes

I actually think there is a real possibility of a slight delay just based on the way Bravo was talking in Q1. I have some spare cash if this happens and the market overacts, which it will. If all on track, maybe i will buy some more because all is on track. So it looks like more Nano next week whichever way it goes…

1 Like

Jeg syns det er helt utrolig at kursen fortsatt er så lav i forhold til tidligere. Riktignok er markedsverdien et godt stykke høyere enn for de andre norske farmasiselskapene, men Nano ligger først i løypa og resultatene hittil tilsier et gjennombrudd. Hva er folk redd for egentlig?

2 Likes

Problemet er vel kanskje at i det store bildet så er risikovilligheten i markedet blitt lav. Det er for lite kapital som i det hele tatt leter etter case i Nanos segment, dvs høy risk, men muligheter for svært høy avkastning.

2 Likes

Det er nok riktig som du sier , men Nano er nok ikke så risikabel . Bare det at Dnb analyserer aksjen, tilsier at de anser risikoen som akseptabel. Jeg syns det er skremmende at folk er så lite flink til å velge sannsynlige vinnere.

Blir desto mer moro når ( ja,jeg sier når!) Nano får godkjenning og/eller blir oppkjøpt, eller lander en lukrativ partneravtale, alt ettersom hva som kommer først :money_mouth_face::sweat_smile:
Dette er dog min mening, føler meg sikker på at de vil lykkes veldig godt! :+1:

2 Likes

Kanskje du har en bedre krystallkule enn de andre :rofl:

Man kan mene at Nano ikke er risikabel nå, men likevel er det ikke til å komme bort fra at det markedssegmentet som Nano inngår i regnes som høy risk. Poenget mitt er derfor at hvis kapitalen velger bort dette segmentet som helhet så velges Nano bort uten at selskapet en gang er sett på eller vurdert.

2 Likes

Det SKJER en interimavlesning i Paradigme.
Men Ingenting fra den blir offentliggjort sålenge den ikke får følger for studiet.
Og da kan det hende det kun er følgene som blir offentliggjort mens dataene utelates.

Mulige følger: AA, BTD, nedlagt studie, kutter en arm.

2 Likes

BTD hadde gjort seg nå :slight_smile:

Kan det tenkes at interim avlesningen brukes i forbindelse med inngåelse av partneravtale?

1 Like

Jeg tror det er et glimrende tidspunkt å kjøpe Nano og PCIB på nå. Her er Nano-kurskurven de siste årene. Jeg anser at både LOA og NAV har steget kraftig i hele perioden. Kursen har sunket pga emisjoner og informasjonstørke. Og ikke minst INVESTORTRETTHET!
På et visst tidspunkt, ikke veldig langt frem i tid regner jeg med at kursen vil begynne å klatre, og ende i et oppkjøp.

12 Likes

No, he said he was going to «eat his hat» if recruitment was not on track by the time of the Q2 pres :cowboy_hat_face::cowboy_hat_face::cowboy_hat_face:

1 Like

Er du sikker på det? Det er jo veldig viktig at markedet får vite data på slike avlesninger mener jeg.

1 Like

Gode nyheter blir til dårlige og dårlige til???

Null forventning og det er kanskje like greit. Tviler på at nye penger strømmer til bio-tech segmentet med det første og kun partnerskap/salg av en eller annen format kan løfte selskapets aksjekurs. Den info får vi ikke på Q2.

2 Likes

Well lets hope there is no hat eating going on :cowboy_hat_face:

1 Like

Vi får håpe du har rett.
Første pasient ble dosert i juni 2018. På Q2 2018, 22. august, var 41 sentere åpne for rekruttering. Økt til 74 i Q1 2019, Nano burde vel nå ha rimelig god oversikt over om det blir forsinkelser da siste pasient bør være dosert i løpet av 6 måneder for å få avlesning innen utgangen av H1 2020. Bravo har sagt at 2019 er året for “execution”. Forsinkelse vil være skuffende,men må kommuniseres ved Q2 presentasjon.

1 Like

At year end 2011?
image

Her kommer litt grafisk helgekos. Legg merke til at selv med laveste utvikling i NAV har det aldri vært større misforhold mellom antatt faktisk NAV-verdi og dagens lave aksjekurs!