i forbindelse med q2 vises det igjen at skriveriene fortsatt ligger i samme «tone-/stemningsleie».
at vi her må til med slike innlegg for å følge på med «best in class» «loa økt» «partner og BP» etc for å holde maska begynner å bli gammelt nytt.
Selv tenker jeg vi er i en «can’t win» situasjon når det kommer til kursdrivende info, her kommer ikke hoppet før;
a: banebrytende resultater, eller bare gode/greie resultater. gjerne denslags som viser «økt effekt» over tid, om det var forståelig
b: aa, btd, cma, pim greiene(hva skjer her egentlig?)
c: økt forståelse hos investorer, som gjerne kan gjøre eksisterende informasjon litt mer kursdrivende.
Ikke tilfredstillende resultater vi selvsagt bli straffet mer enn tilsvarende andre veien, i sann nano-ånd, derav sentimentet generelt i markedet, sektoren og ikke minst aksjen i seg selv.
La oss heller ikke begynne å klage på ledelsen, altså la oss ikke bli like tilbakestående som visse på HO. Den kritikken burde isåfall rettes mot styret, der det faktisk er mulig tvinge frem endring. Det er de som skal ivareta våre interesser.
Jeg håper at det kommer nye penger inn i aksjen/selskapet etterhvert, om det er gjennom kjøp i marked eller rettet emi driter jeg i, poenget er at skal dette skje må de begynne å skryte litt mer av det de har(om dere skjønner).
om det skulle være flere beilere som er ultra interesserte i teknologi, ikke minst patenter, så har vel de inget hastverk med tanke på hvor nano er i løypa, men det er fortsatt et «chicken race» de bedriver. Archer-1 og DLBCL er gullpottene her, selv tror jeg bp står på døra «dagen etter» om disse resultatene er så banebrytende som de kan se ut til å være.
uansett;
beklager hvis dette virker som gjentagende, innlysende eller selvsagt, men noen ganger er det akkurat slike ting vi trenger å høre. en påminnelse at å puste med magen er lurt, ja det er alltid et kjærkomment tips her i hus vertfall. enten så går dette svingodt, eller så går det over(for de fleste )