Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Noen som vet hvem som var hovedkontakt(er) fra bayer sin side da dealen ble gjort? Og hvem som er i xofigo teamet nå?

Å dra opp fra hatten en slik person og vekk fra Bayer AG, er ikke annet en imponerende.

Argumentet på at NANO er en fallende kniv som ikke har livets rett, viskes nå helt bort fra min frontallapp i hjernen.

LOA eller LOS (Likehood of succsess) som jeg liker å betegne de, styrkes betraktelig?

9 Likes

Blir mye mas og henvisninger til Algeta, men er det noen som har sett på den siste ansettelsen Algeta hadde før oppkjøpet?

Skal gjøre det enkelt for dere, her har dere meldingen som kom 19.08.2013 https://newsweb.oslobors.no/message/333934

Dagens melding ligger jo her fra før :slight_smile:

14 Likes

Dette blir spennende ut uken.

Selv har eg ikke mer kapital før september, så eg ønsker ikke noen store kurs utslag.

Men til dere som er inne, Lykke til :slight_smile:

Desto mer jeg tenker over det så lukter dette gode kontakter mellom Bayer og NN. Hva er vel ikke bedre enn å “gi” en ansatt som har full kontroll på en av de viktigste prosessen NN står ovenfor for å få produkt i markedet, om de på noe tidspunkt skal ha noen form for partnerskap.

Jeg tipper høstsesongen er igang.
Nano duppen har vært dradd så langt under vann, og holdt der så lenge, at når det klamme grepet slipper… ja da tror jeg den går til værs som en kule.

Har veldig vanskelig for å tro at Bravo på torsdag kommer med noe som kan bidra til å styrke negativiteten.
Ingen er mer giret på å snu sentimentet enn han.

Noen som har peil:
Har de pleid å oppdatere Clin trials ifm Q?

1 Like

Er de fremdeles i rute på Q, skal jeg kjøpe mer fremover. Da begynner vi faktisk å bli så nærme en eventuell godkjenning. Det er stort for et lite norsk biotekselskap!
Imponerende rekruttering i dag btw, litt av en CV!

3 Likes

Nei, men de gir et øyeblikksbilde over utviklingen i Paradigme på hver kvartalspresentasjon. Det jeg ser etter er at studien er “on track”. Om det er 93% eller 97% aktiverte sites er ikke så viktig.

8 Likes

Litt som en skrue som er dratt for hardt til. Sitter lenge, men når den først løsner… Kjenner at noe er på G nå.

Edit: @teejay - CT pleier å oppdateres alt fra 3-60 dager etter Q :rofl:

Jeg er selvfølgelig helt enig.
Ant sites betyr lite, tror ikke vi forstår hvilken enorm prestasjon det er av lille nano å ha så mange sites som de allerede har.
Så det som teller er guiding på fremdrift/ readout.

3 Likes

Stille idag. Sitter alle å tenker på at kursen som regel går rett ned på hver Q?

Er vel en del som bekymrer seg for om alle sitene er åpen. DNB med flere kommer nok til heve stemmen sin hvis det er under 80 åpne siter pdd.

Selv mener jeg det er uvesentlig om det er 78 eller 82 aktive siter.

Selskapet er nok klar over at folk er redd for at ikke nok sentre er åpne. Skulle Bravo mislykkes med å få til det han mer eller mindre lovet så kan han jo kompensere med å si hvor mange som er innrullert. For meg så er det ikke super viktig at alle er åpne. Det viktigste er antall pasienter!

Dette skjønner nok Mr.Bravo også :slight_smile:

Dette får du (indirekte) vite gjennom evt endringer i guidinga.

Kanskje det er ved denne Q presentasjonen en skal kjøpe i forkant ? :slight_smile:

4 Likes

Teknisk ser det ut som en coinflip, daily ikke så dum, weekly lower high om den ikke bryter 38 ila. uken.

Det har jeg gjort. Doblet antall aksjer. :slight_smile:

Regner med at øyelegen tar det igjen når Nano tar tigangeren fra dagens nivå :money_mouth_face::+1::sweat_smile:

2 Likes

Side dn slo dette opp så er halvparten av fallet hentet inn så og si. Bra de rakk å skrive om det så kjapt :wink:

2 Likes