Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

23 august for 3 år siden startet Nano sin berømte himmelferd.
Blir spennende å se om q2 blir starten på en reprise av høsten 2016…

2 Likes

Satser på reprise, godt backet opp av positive nyheter, gjerne skikkelig store sådanne :grin::money_mouth_face:

Ja, vi går jo inn i en spennende periode nå frem mot ASH i desember.

Plenty med potensielle trigger som kan dukke opp nu i løpet av høsten, DLBCL-data, Archer-1 data, BTD, mDOR, fremgang og nyheter rundt et potensielt MZL-studie, pre-kliniske data, nytt rundt samarbeidet med OranoMed og NNV003 med PB212 osvosv.

Også har vi jokeren over alle jokere, Paradigme fullført før normert tid…:pray:t3:
Med 80+ åpne siter for å teste 130 pasienter, så er det jo ikke heeeeeelt usannsynlig med en overraskelse på oppsiden…

12 Likes

Enig i alt du skrev her, men tenk på at når vi er i desember og ASH, så er vi bare noen få måneder unna fullført Paradigme!
Skulle virkelig ønske jeg hadde penger til å tredoble posisjonen min i Nano nå, helt utrolig at man enda får kjøpt på 30-tallet når vi “vet” at dette blir en suksess!
Men men, heldig for de som velger å ta posisjon nå framover skulle man tro :money_mouth_face::+1:

2 Likes

Har blitt en etablert sannhet på at det ikke kommer til å skje. Et tema som mange orker å vandre inn i, men jeg har faktisk litt tro på at dette kan skje. 78 eller 85 klinikker spiller i stor gran liten rolle på rekrutteringen (som INGEN har peiling på) .

2 Likes

Lisa sitt «the patients love us» på redeye pre-asco seminaret gir ihvertfall meg et håp om en snøball effekt gitt av gode pasient historier som brer om seg.

7 Likes

Fin seanse det der ja!

Per i dag har vel Nano budsjettert med 0,1 pasient per klinikk per måned.

Mener Targovax klarte nærmere 0,3 i sitt Mesothelioma-studie, så 0,1 anser jeg som veldig konservativt.

2 Likes

Hva tenker vi om cashburn da? 80? 90? 100mill?

Håper på 100+ - aktiviteten gjenspeiles i cashburn :slight_smile:

4 Likes

Mener å huske at NN må betale ca 1 mill pr pasient. Men om det var for Paradigme eller Archer husker jeg ikke.

NN må jo betale for Rituximab for å ikke komme under “korrupsjon”/forsknings påvirkning i hht FDA retningslinjer. (sponsor manipulasjon)?

«The company maintains its guidance that current cash resources are expected to be sufficient to reach mid-2020.»

Samt Mdor opp til 13.5mnd

Prøver å holde meg positiv til the long-run :blush:

Halvt år utsatt, ja. Det er kjipt. Men er ikke alt annet på stell? De trenger penger, men vil det være så ekstremt vanskelig å hente, til et studie som er så nære målstreken, med en medesin som fungerer?

Jeg har holdt meg unna kjøpsknappen i NANO en stund, og vil nok avvente nå også. Men får vi et gigantisk mageplask her, skal jeg faktisk vurdere å finne penger til både investering og rep-emisjon.

Får håpe de søker BTD asap, nå som mDOR begynner å materialisere seg. Kunne sårt trengt en «BTD granted» melding i løpet av nær fremtid :flushed:

1 Like

For hvert år som går meldes et halvt år forsinkelse. Dette er for dårlig.

For oss langsiktige er 13,5 mdor fantastiske nyheter. Ingen over (foruten T-car, som egentlig ikke er sammenlignbar) og ingen ved siden, og det kan stige🤩 Det er dette FDA og BP vektlegger👏🏻

9 Likes

Skuffende er vel litt strengt ment?

Det står måneder utover 1H2020. Det betyr august, september kanskje oktober? Altså 12 mnd fra nå.

Er ikke dette relativt liten endring?

Cash er selvsagt en utfordring, men siste ord er vel ikke sakt i denne sak? Om så bør de heller gå ut til aksjeeierene for å få finansiert siste 10 meteren av den maraton vi har lagt bak oss :wink:

8 Likes

Endelig mDoR i september. Satser på 15mnd da :slightly_smiling_face:

7 Likes

Det er forventet at det viĺle komme en forskyvning av Paradigme ut fra det som tidligere er meddelt. Det vises for lengst i kursbildet. Positivt at Nano er ferdig med rekruttering av sentere.

Økning av MDor med 50% er neppe fullt antesipert i kursen, siden resultatet også kunne vært 9 mnd. Økningen av MDor er dermed svært gledelig og styrker Betalutin vesentlig.

6 Likes

skuffende, tja, nei egentlig ikke. at de bommer litt må man forvente, sett over løpet på 10-15år betyr det ikke så mye.

Det som sendte kursen ned i fjor er opp til 13,5måneder, dette er jo fantastisk.

Emisjon ? please take my money.

P.S Biotek er ikke for lettskremte småjenter.

Edit : Jeg må slutte å skrive på telefonen, eller få meg nye briller…

7 Likes

Spår kursen opp 5 % i dag.

Bare fordi “alle” er negativ på 2-3 mnd utsettelse ref meldingen.