Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Jeg er redd at kursen vil basere seg på utsettelsen. Fundamental styrkning med økt mdor, med mulighet for ytterligere stigning. Spent på forsvaret til Bravo under spørsmålsrunden

Kommer det en kursdipp gir det en kjøpsanledning. Men kursen bør egentlig øke ut fra meldingen. Fortsatt er Archer-1 resultatene trigger nr. 1 som vi venter på. Om komboen Rituximab-Betalutin gir noe i nærhet de samme resultatene i kliniske forsøk vil ikke kursen ligge å vake på dagens nivå mange minuttene.

En hver kurssvekkelse før Archer-1 er etter min oppfatning en god kjøpsanledning. Dokumentasjonen og begrunnelsen i Archer-1 er etter min mening meget overbevisende og sjansen for positivt utfall overveldende høyt.

4 Likes

Hjemme hos robotene tror jeg forvirrelsen er fullkommen og dag-/ukesplanen er helt ødelagt; “Styrket fundamental case på det punktet vi sendte kursen ned i fjor?” “Utsettelse som vi ikke vet om kan være 1dag eller 6 mnder”

Volatilt kan det vertfall bli, flaks at det står penger på konto!

Får ta en liten edit her også:

Merk dere hvordan meldingen blir ordlagt;
"Betalutin®, the company’s most advanced product candidate, has a highly differentiated, competitive, clinical profile for recurrent FL, based on the promising results from the LYMRIT 37-01 Phase 1/2 clinical trial. The company’s pivotal Phase 2b PARADIGME trial with a once-only administration of Betalutin® in 3L R/R FL is underway. "

Nå skal brura sminkes tenker jeg, og det lurt i forhold til “vi er best”-kommunikasjonen Costa drev på med. Jeg hadde blitt veldig glad om de byttet ut “punktum” med “The company’s pivotal Phase 2b PARADIGME trial with a once-only administration of Betalutin® in 3L R/R FL is underway.” etter hver setning.

Og selvsagt “The company is confident that Betalutin® could become an attractive and convenient therapeutic option, which, based on detailed market research, has the potential to be commercially successful.”

Attractive, convenient, once-only treatment. Need they say more?

Er det ikke live webcast i dag? Kun recording? Finner ikke link til webcast for første gang noensinne :crazy_face:

https://webcast.seria.no/client/CCClient.php?id=98042757

Takk Bravo :slight_smile:

2 Likes

God dag å kjøpe tilbake short med så mange negative på en egentlig positiv utvikling (mdor)

1-6mnd delay er ikke så big deal imo

2 Likes

åpner på 32.

Der var spørsmålet fra Frontmasta :smiley: 3P agreement

1 Like

Hva mener du her?

Noen som kan gi et kjapt referat fra Q&A til en som er opptatt i møte?:wink:

Ja, ikke se q&a :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Meget overbevisende presentasjon av Q2. De er opplagt at Nano har en svært god og artikulert ledelse.

4 Likes

10% ned? Ingen jubeldag

På under 70k volum, betyr ingenting

Nei, Masta på HO har fått gnagsår av å ikke vite hva meldingen angående 3Ps “fornyelse” av samarbeid med NN gjaldt tidligere, så regnet med at spørsmålet ble sendt inn av han :stuck_out_tongue:

Hvis det blir emisjon på 20-25 eller noe så er det vel ikke noe vits å kjøpe nå

Hadde vært så digg med partnerskap i EU/asia

Ferdig med cash problemet

Ble det stilt spørsmål ang. emisjon og hvor de vil hente pengene?

ja, som selskap må de holde alle muligheter åpne, dillutive or non dillutive. var vel svaret.

Hm, 440mnok igjen på bok. La oss si de kjører en 20% rettet emisjon rundt desember, bør være nok til filing. Så kan de få på en partner når de får conditional approval slik Algeta fikk med Bayer.

1 Like