Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Fisket litt nå, men får ikke tatt det eg vil ha før eg får mer cash, i september.

Men ser nå muligheten for å komme inn på 30 tallet i september.

om emisjon så kansje ennå lavere.

Tror stor-investorene glatt tar emi på alt rundt disse priser, gjerne høyere og, du får ikke kjøpt ordentlig volum nå, er så lite likvid.

1 Like

Caset er ikke svekket av denne 2Q-rapporten. Heller tvert imot. MDor stigningen mot en mindre utsettelse av Paradigme. Ingen konkurransemessige konsekvenser. Emisjonsbehov etter hvert har indirekte blitt varslet tidligere og var ingen overraskelse. Kursfallet gir kjøpsanledning.

3 Likes

Ingen spørsmål fra rommet i dag (dvs. kun ett, men det var jo helt unødvendig).

Hva mener vi om det?

At det ikke var noen overraskelser tenker jeg

At folk ikke bryr seg om aksjen og heller venter til det er noe å skrive / spørre om.

Alt er jo (nesten) on track :smile:

Noen forandring i din Net Asset Value estimering etter denne presentasjonen @Merlin?

Kan det være pga bunnsolid presentasjon av Bravo og teamet? I think so :slight_smile:

3 Likes

Hva betyr mest for Betalutins slagkraft på markedet i årene som kommer? 50% økning i mDOR eller at studiet trekker ut noen uker eller måneder. Svaret burde være enkelt, men man må selvsagt ta høyde for at markedet kanskje forventet forlengelsen av mDOR mens det ikke forventet forsinkelsen. For meg ligger uansett nøkkelen til NANOs suksess i Archer-1, og jeg regner ikke med å bli skuffet på det punktet.

1 Like

Var veldig bevisst på å få med alle spørsmål og deltakere. Mycket bra, har sett mang en presentasjon og webcast der disse spørsmålene er noe forferdelig bryderi. Raringene på web hoppes gjerne bukk over om det ikke “passer” og de i salen må for all del ikke få utdelt mic.

Så dette var veldig bra.

Bra cashburn per juni. Tror emisjon er nært forestående, kun 10 måneders drift på bok.

1 Like

Enig, tror det er mange som har ventet/fortsatt venter på emi nå i høst/vinter

Greit nok, men uten utsettelsen, så hadde en mest sannsynlig kunne satt denne emisjonen på en mye høyere kurs. Klarer ikke å se hva som skal kunne få emisjonskursen over 30 pdd.

Livet ditt må være en berg og dalbane siden du for 16dager siden satte kursmål 64kr før ASH.
16 dager etter så ser du ikke håp for emisjon over 30kr.

Ja, jeg hadde ikke sett for meg at det skulle bli noe mer forsinkelse.

Nå er det jo heller ikke idag emisjonen skal settes. Potensialet i NANOs portefølje er på ingen måte blitt svekket (snarere tvertimot), og det handler mer om å nå ut til de riktige investorene.

Tvilsomt, markedets frykt for emisjoner er uhåndterlig.

Det avgjørende er og blir hva BP kommer til å betale. Ser fortsatt ingen grunn til at det skal bli noe mindre enn for Algeta. (Si 400 kr. pr. Nano aksje ved dagens høye dollarkurs.) I tillegg har Nano selv så langt i hvert fall kjørt hele finansieringen selv, og slipper å gi noe BP-selskap rabatt for delfinansiering, slik Algeta fikk Bayer til å gjøre. Det utrolig er egentlig hvor billig Nano er nå, og hvordan emisjonstanker overdøver verdiberegningene. Styrket LOA pga. bedret mDOr tilsier at Nano er verdt minst 10 ganger markedsverdi på et godt års sikt, uten å ha tatt noe som helst for sterkt i.

2 Likes

Hørte du q&a? its going to be tight to make it in h1, derfor guider de h2. Hørtes ut som uker/måned, ikke 6mnd.

1 Like

Det hadde vært hyggelig med noen innsidekjøp i løpet av dagen:) Det er liten tvil om at ledelsen har troen så ser ikke på det som usansynlig. Ingen kunne vel handle noe før de la frem oppdatert mDor i dag. Det er godt at vi er tilbake til 13,5 og at det trolig vil stige ytterligere. Det er dette FDA ser på, ikke om det meldes om ferdig rekruttert til våren eller til høsten. Sitter stille med min post i NANO videre fremover. Har tro på at dette går veien.

2 Likes