syntes det stod 45 kr på den…? Emisjonsaksjene…??
Rolig, nå.
Det ER emisjonsaksjene
Hva prater dere om ??
Nanos totale aksjeantall var 49.430.944 aksjer, nå ble det registrert 4.943.094 aksjer solgt for 45 kr stk. Altså EMI-aksjene. No worries.
Let’m rain those flaggemeldinger
Var bare undertegnede som bommet skikkelig ref. registreringen av EMI-aksjene. Legger meg flat, godt det snart er helg
Benyttet for øvrig anledningen til å gå inn igjen på 46,50 med et par års studielån, etter å ha solgt ut nesten alt på snitt ca. 83 i november. Aksjene legges i skuffen, så får vi se om pengene er tapt eller egenkapitalen til bolig er sikret to til tre år frem i tid.
Dobblet posten min i nano, lurte meg inn på 46.80, om det var det smarteste veit eg ikkje, det er delte meninger, men i lyset av hvor lite penger det er snakk om her, big picture, så stresser eg ikkje mye. Fikk jo snittet ned ^^,
Har så langt halvert posten min i Nano i dag
Er veldig usikker på om det er lurt eller ikke, men hvis det blir en liten ørkenvandring fremover med lite nyheter tror jeg kursen vil sige nedover.
For trading anbefaler jeg ikke det, men om du er presset belånt kan det være det beste taktiske valg. =/
Av en eller annen grunn blir Q4 presentert fra San Diego. Dette kan ikke være en forglemmelse, da flere har sendt mail til Malene om dette. Noen tanker om hvorfor de har valgt dette ? Synes at den fremdeles holder seg bra idag. Måtte det vare …
At det er kjøpt aksjer av insidere begrenser vel tildels hva som skulle ligge til grunn? Eller er det noe unntak for slikt i forhold til emisjon?
Greit nok at aksjen virker billig nå, men har det ikke dukket opp en del forhold som gjør det langt mer usikkert hva dette i det hele tatt ender opp i til slutt? Konkurransesituasjon og skuffende elementer i siste abstrakt
Konkurranse-situasjon skal du primært se mot copanlisib.
mDoR er ikke avklart enda, det var negativt, men var det mer negativt enn de 2 ekstra CR vi fikk?
Siden det var statistisk årsak til håp om bedring i mDoR fremfor forværring, og flere falt fra i 12 til 18 mnd i tillegg til de som falt fra ved 6 mnd avlesning, så var det skuffende. Nå er det greit å huske på at NANO behandler pasienter med ned i 3 mnd forventet levetid. Så kanskje det ikke skulle overraske?
REGN har mye bivirkninger, mange pasienter avslutter studiet av eget valg eller av anbefalning hos sin lege.
MEI Pharma sliter også med bivirkninger. Begge behandles gjennom mange besøk, og pasienten vil altså plages i lang tid.
Disse 2 har bedre efficacy data, på et yngre og friskere pasientgrunnlag enn NANO rekrutterer fra og har behandlet. NANO sikter altså inn delvis en gruppe som disse konkurrentene som kommer etter, ikke vil markedsføres mot. Alder og funksjon til pasient er viktig i denne indikasjonen hvor gjennomsnittsalder for å bli diagnostisert er 65 år.
Vil si det vil være svært positivt om mDoR kommer inn over 12 mnd til syvende og sist. Noe som statistikk tilsa at det var rett over 50% sannsynelighet for. I dette tilfellet kan du si at datagrunnlaget med CR bedringa altså er totalt solid styrket.
(tinfoilhat on)
Neimenn altså det er jo logisk å presentere nasdaq registreringen som denne emisjonen skal betale for fra rett land.
(tinfoilhat off)
Takker. Du er mye mer innsatt i dette enn meg. Jeg synes dog det virker som det har sneket seg inn en del usikkerhet som ikke var der på samme måte tidligere. Det kan også høres ut slik på det du skriver.
Spøk til side. Har tenkt tanken selv. Mener å huske at Bravo har gjort dette tidligere. Det hadde blitt heftig.
Hvor langt fram ser du egentlig? Tenker du på inntjening i 2025 når du nevner disse konkurrentene?
Det neste hinderet nå er accelerated approval for Betalutin i 3FL, og det er ingenting i det siste som har lagt en demper på sannsynligheten for det. Og en medisin som har markedstillatelse i 3FL, så differensiert fra konkurransen som Betalutin er, handles ikke for 2.5 mrd. Ergo er selskapet med stor sannsynlighet ett godt kjøp per nå ifht hvor det er om 1.5 år.
Både og.
Jeg har tidligere anslått mot CAR-T og antall personer som ble valgt bort fra studiet at pasient-grunnlag på rundt 1500 personer som ikke får hjelp.
Det er 3 ‘feilkilder’ for tallgrunnlaget:
- mange ville ikke søkt om CAR-T fordi de allerede viste de ikke kvalifiserte.
- CAR-T har noe strengere krav enn mange andre behandlinger for sine opptak.
- Det vil også være en andel pasienter som ikke har helse til å motta Betalutin.
Jeg tenker på 1500 som konservativt lavt tall, men en andel som Betalutin sikter på som ikke har konkurrenter.
1500 * 150.000$ = 225.000.000$ brutto i året.
Dersom mDoR skulle redusere Betalutin til snittpris på 100.000$ vil du likevell se 150m$ brutto i året.
EV/S multiplikator på 8 er snitt for bransjen, og gir altså 1.2 mrd$ - 1.8 mrd$ anslått markedsverdi. Gitt 55m aksjer 21,8$ - 32,7$ kurs per aksje. Dollarkurs er nå i 8.55, antar krona vil styrke seg så la oss si 8 i dollarkurs i fremtid:
174nok/aksje - 261 nok/aksje, da kun i fra markedsandelen som det ikke er konkurranse til.
Jeg har tro på markedsandelen vil vise seg å være betydelig høyere.
mDoR har ført til en usikkerhet vi ikke følte på før, det er sant. Men selv om den forblir på 9 mnd er produktet Betalutin sterkt og vil få sin andel og i tillegg spise litt av andre markedsandeler. Vil tro det ikke er mange år til Betalutin er på markedet for MZL også, samt 2FL.