Ser jo akkurat ut som mitt low case for Pcib det der;)
Har ikke peiling. Snakker ut fra det jeg har fanget opp og magefølelse, hverken mer eller mindre. Jeg er inne igjen nå på 46 så krysser jeg fingrene fremover.
Det er storartet med svar som dette. Virker oppløftende da. Jeg har ikke noe særlig å komme med utover det jeg fanger opp og reaksjonene som kommer på meldinger etc.
300 millioner omsatt i Nano nå i dag, altså ca 78 millioner + emisjonsaksjene på ca 220 mill.
Litt mer enn de siste ukenes dagsomsetning!
Jeg sitter og funderer litt over kommunikasjonen fra CEO Bravo den siste tiden.
Han er tydelig på at han synes kursen er fryktelig/feilaktig lav og at han skulle jobbe med å få inn nye store investorer. Han ønsket åpenbart kusen opp og uttalte tydelig at han jobbet aktivt med dette.
Jeg kan ikke tolke det faktum at han kjørte emisjon på dette nivået som annet en at han mislykkes i sitt arbeide.
Jeg kjenner at det er mange spørsmål som vokser frem nå.
Kom gjerne med kilder når du uttaler deg om ting som er helt konkret og har skjedd den siste tiden. Da er det enklere å diskutere påstanden din om at det er tydelig at han har jobbet aktivt med det, og din tolkning av at han har mislykkes.
Jeg tror de planla en emisjon i desember som skulle gjennomføres rett etter ASH18, dessverre skjedde den største korreksjonen på XX antall år akkurat samtidig. Det var derfor umulig å gjøre emisjonen på det tidspunktet. Det kan bli rufsete på børsen utover i 2019, derfor ville det være uklokt å vente for lenge med å hente penger. Derfor ble emisjonen nå og dessverre på en lav kurs. Om det var det beste for selskapet eller ikke, nå har Nordic Nanovector uansett nok penger til å komme seg gjennom PARADIGME og få FDA/EMA godkjenningen for Betalutin uten å måtte gjøre en ny emisjon.
Haha…så du mener jeg skal poste lenker og referanser som underbygger denne påstanden?
Glem det. Hvis slike som deg skal drepe enhver diskusjon ved slikt tullball så får du bare holde deg unna mine innlegg. Maken til ufordragelig oppførsel.
Du får lytte til Bravo sine uttalelser på forrige kvartalspresentasjon. Han sier rett ut at han synes kursen er lav og at han jobber aktivt med å selge inn selskapet til nye store tunge investorer. Dette er falt og jeg gidder ikke underbygge dette noe mer.
Hvis han hadde lykkes med dette…hadde det ba blitt kjørt noen emisjon på dagens nivå.?..i think not.
EDIT: Jeg har i dag tredoblet min NANO posisjon, men det må vært lov å stille spørsmål uten å bli forsøkt parkert av slike som @Fornybar. Vi husker vel alle hvordan de som tok til orde for å bytte ut Luigi Costa ble slaktet på ulike forum. Min skepsis vest Bravo er ikke mindre etter de siste 14 dagene.
Det er bare enklere å forholde seg til konkrete utsagn, da vi alle vet hvor unøyaktig det er mulig å være når vi tar ting fra hukommelsen Særlig når vi skal huske i affekt.
@4TheLongRun du har tredoblet posisjonen din i et selskap hvor du ikke har tro på ledelsen? Tror du at godkjennelse er 100% sikkert eller?
tredoblet er ikkje bare bare.
Kan eg så ydmykt spør hvilket snitt har du nå? Å hvilke targets du har satt? @4TheLongRun
Tredobblet han, så ligger vel snittet temmelig nært dagens kurs
Litt over dagens kurs…vil vel tro rundt 47
Target er salg så fort kurs er over 320
@Fornybar, jeg velger å vokte mine investeringer med et kritisk blikk. Jeg har troen på ledelsen, men jeg velger å følge med fra sidelinjen, med et kritisk blikk.
Vi så vel økning hos både jefferies og state street bank pågå til desember ble rufsete. Hvorvidt Bravo har vært i kontakt med er jo uvisst, men det kan tildels ha vært bidrag fra han for alt vi vet. Mener det var aksellererende vekst i innkjøp hos de utover høsten.
Er spennende å se hva som blir planen som legges fremover nå for midlene, i forhold til om de holder studier parkert, hvorvidt nye igangsettes, eller tar det helt rolig på det som ikke er pågående studier per dags dato.
*Du kjøper og så baisser, jeg selger og så hausser. Denne børsgreia er vi god på!
Gjenganger blant våre skribenter idag har vært: “inne igjen”, “doblet beholdningen” og “triplet beholdningen”.
Vi er flinke å selge på topp og kjøpe på bunn. Ingen tvil der.
Jeg har kjøpt på lavt 40 tall nesten samtidig som @Spot-On og holder nå på mine aksjer selvom jeg snart er i minus.
Erfaringsmessig så er det jo de mest krtiske som har hatt mest rett hittil, dessverre…
Men jeg håper og tror det er de mest optimistiske som får rett in the end!
Ved å “ghoste” fjorårets famøse julebord ble det faktisk plass til 110000 nye NANOs i Flekk-På sin portefølje. Etter mine beregninger bør han vel ha ca 210000 aksjer nå, ca. 10mill kr.
Han satser altså 10mill kr på ett kort
Hvor mange Ascona B får man for 210000 NANOs @anon21766851 ?
Litt DP etter emisjonen
Time | Last | Volume | Buyer | Seller | Market |
---|---|---|---|---|---|
17:48:00 | 45,980 | 683 | BATF | ||
17:46:09 | 45,960 | 218 | BATF | ||
17:41:17 | 46,233 | 47 143 | BATF | ||
17:40:41 | 46,252 | 42 142 | BATF | ||
16:45:01 | 46,620 | 10 |
Ser at de har endret en setningen på side 3 i hovedpresentasjonen:
«Betalutin® is a wholly owned asset; clear plan to bring it to market independently»
De har dog ikke endret den på slutten av presentasjon, hvor setningen kommer igjen:
«Betalutin® is a wholly owned asset; clear plan to bring it to market independently in the US»
Kan det være at grunnen til at det ble en emisjon alleredet nå, at en partneravtale i Europa ikke ble inngått som forventet?
De forventet penger, og hadde allerede planlagt hva de skulle brukes til, så kom en sur markedskorreksjon og ødela for Nano.
Litt spekulasjoner her nå, men er det ikke det vi gjør for å få tiden til å gå:)
Tja, for å spekulere litt:
Tenker også litt i de baner, men tenker i tillegg at det er et moment at de mener de står sterkere i en forhandlingsposisjon med mer penger på bok og de ønsker vel å kanskje gi et signal om at de ikke godtar skamtilbud både ved emisjonen satt nå som viser at de kan hente 225 mill på en kveld og også ved å endre ordlyden(?). Dersom det har vært samtaler kan det være en beskjed om at om samtalepartnerne skal få en avtale med Nano må de bedre tilbudet kraftig før Nano ønsker snakke med dem igjen…
Ingen tinfoilhat faktor over den spekulasjonen.
Personlig ser jeg helst at de fikser alt selv, så lenge de er nøye og ikke tråkker i noen store hull på veien.
Ville vært helt vanvittig lønnsomt om de faktisk gikk hele veien alene og lykkes med det👍