Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Ganske enkelt fordi dette handler om kjennskap, kunnskap og profil, det er merkevarebygging og tar tid.

2 Likes

Kan vel være greit å ha ett produkt før man bygger merkevaren?
Vet godt hva det motsatte kalles :upside_down_face:

Også finurlig hvordan Blackrock har agert i ukene frem mot melding.

Mener du ar NANO ikke har det???

1 Like

Pasientene må matche kriteriene satt for PARADIGME, dette er en flaskehals. Hadde det vært random pasienter fra 3L hadde vi nok vært i mål for lengst. Dagens melding var kjip, men ikke uventet. Selv er jeg fornøyd med “kun” 6 mnd. forskyvning.

1 Like

Helt enig, grunnen for denne ble lagt ved forrige presentasjon. Og jeg, mitt naut, burde sett den komme. :slight_smile:

Kun 6 måneders forskyvning er jo eneste valøren de bruker. Aldri mer, aldri mindre. Før neste Q.

For å koke det ned: de kan kommunisere hva det er som er problemet med rekrutteringen, og hva de gjør for å bøte på det. I dag satt jeg igjen med lite annet enn at de mener siteaktiveringen var seigere enn ventet. Med utgangspunkt i biotek-pi(0,15) gir ikke forsinkelsene mening imo.

1 Like

Jeg setter det ofc på spissen men noe salgbart produkt har de jo ikke enda. #biotrøtt - noe jeg føler jeg har vært litt for mange Q på rad :lying_face:

…men som sagt… mdor 13,5, det er godsaker :slight_smile:

For alle mennesker som forstår konseptet median, var det en ikke-nyhet når den falt til 9 og en ikke-nyhet når den stiger til 13,5. Betalutin ble ikke 50% bedre i dag, og ikke ble den halvparten så rævva når den sank heller.

Også biotrøtt.

7 Likes

Må si meg enig i mye av det du skriver. Hadde tenkt å gå ut neste år ved readout og samtidig cashe ut og ta en pause fra børs men det lar vente på seg. Kan godt vente 6 mnd. til, men pengebehovet på dagens kurs… Hvor mye får de inn om vi faller mer? Hvor stor blir utvanningen med en rettet emisjon? De klarer ikke hente nok om de bare henter nye 20%, så her må de virkelig dra en kanin opp av hatten for å få entusiasmen opp igjen!

#metoo #biotrøtt

1 Like

I know. Hadde tenkt å gå ut etter readout i 2018 selv.

1 Like

Historisk guiding for filing:

Q2 2016: 1H2019

Q2 2017: 1H2019

Q2 2018: 2020

Q2 2019: 1H2021

For tre år siden var vi tre år unna filing.

Tre år senere er vi to år unna filing.

Jeg mener at man ikke lenger kan børste dette av som ‘‘this is biotech’’.

8 Likes

hvorfor var de så optimistiske i 2016 og 2017? Hva viste de ikke da, men som vi vet i dag?

Jeg føler meg litt konspiratorisk i dag og er dermed rimelig sikker på at BP bestikker tilbydere for å ikke gi Betalutin til pasienter. :sunglasses:

Ta luen av hodet og bank på døren til de store guttene i bransjen!

Her trengs det penger, markedsmakt og kompetanse som åpenbart ikke er å oppdrive i Norge. Pipelinen råtner på rot, se å få på plass partner ASAP!

6 Likes

Hang in there @anon21766851 ! føler med deg, men det er nå syretesten må tas.

jo nærmere mål, jo mer press på konkurrenter.

la oss også tenke litt over det Bravo sa «vi føler at det er tryggest å skyve readout, for å ikke bomme, to be safe»

jeg tolker det dit hen at Bravo er på better safe than sorry, men skjønner ikke hvordan han kan svare slik nevnt over uten å kommentere nevneverdig på cash-posisjon.

this dont add up. markedet forventer nå emi og sender kursen ned, selv om fundamentalen styrket. Og jo, mDor har en del å si ene eller andre veien.

enten så er Bravo ihjelrøyka, eller så er det noe som foregår. jeg aner ugler i mosa. dytter guiding, vraker partner(has to be the right time for the company) og svarer financed mid-2020.

hvis det hele er svart-hvitt kunne han like gjerne sagt at det blir emi, med mindre de har tro på at innrullering tar seg opp med flere sites eller at eksisterende får inn flere.

et hav av muligheter her, så syns at det blir litt vel svart å bare loke i søla… se opp da, litt blått er det jo

3 Likes

Kan det være at den “harde” strategien om å bringe dette til markedet på egenhånd virkelig har slått tilbake og bitt de i ræva etterhvert? Dårlig forhandlingskort og komme krypende med lua i hånda og be om en dans nå, med radbrekket aksjekurs og muligens lite i nær horisont å slå i bordet med. Sliter litt nå med tanke på at man må lete med mikroskop for å i det hele tatt finne noe/noen som nevner NN eller Betalutin utenfor deres egne lokaler.

5 Likes

Det er 10 mnd igjen til 2H2020.

10 x 81 sites = 810 klinikkmåneder.

Da burde de klare 810 x 0,15 = 121 pasienter før 2H2020… I tillegg til det som allerede er innrullert.

Hvorfor dette da skal drøye ut til 2H2020 er meg en gåte.

7 Likes

Bra fremstilt. :slight_smile:

Sen siteaktivering er ikke en god nok forklaring for min del.

1 Like

Er det slik at en site kun er oppe å går om den har mottatt/startet med en pasient? Om ikke så kan vel fort problemet med å få tak i pasienter være grunnen.

1 Like

Ja, inntakskriteriene kan være såpass rigide at det er vanskelig å finne kandidater.

Men det kan de jo formidle til oss, vi er jo voksne mennesker. Nå springer alle rundt i sirkel og hoier om hvorfor ingen vil bruke Betalutin. Myself included. :smiley: