Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Enig, vi hadde tross alt 69 åpne sites 26 februar.

Det du skrev fikk meg til å tenke på en episode av The Blacklist jeg såg nylig. Her ble lovende startups med enklere og billigere løsninger tatt av dage fordi det ville føre til at store selskaper ville tape penger på sine eksisterende dyre og omfattende produkt.

Her var det altså aldri snakk om å kjøpe opp, rett og slett fordi fortjenesten var mye dårligere.

En ekte konspiratoriker verdig. Men BP driver ikke med urent spill, vel?

Neinei, de er de snille gutta i klassen.

Hvis man tror at BP bestikker CRO for å tukle med rekrutteringen til NANO, er man selvfølgelig på sopptur.

Og hvis man er så nedrulla, så skjønner man sikkert ikke at en logisk følge av dette, -er at at man bør forlate skuta, for da er den dømt til å feile.

5 Likes

Hva skal man si? 1H 2018 ble 1H2019, senere 2H 2019, 1H2020 og nå 1H 2021. Ennå har Marco ikke fått sparken.

3 Likes

Why so serious? Er vel ingen som tror på det, men må da være lov å spøke litt på en ellers lite oppløftende dag.

Partner ville løst mye, men samtidig vil vi måtte gi fra oss ganske mye på disse nivåene. Vil vi det?

I følge guidingen gir 2 år senere filing 2 år med lost potensiale for inntjening @anon21766851 . Dumt! Det som er verre er om Bayer kommer før oss i løypa, eller andre konkurrenter.

Etter 3 år nå så føles det tyngre å sitte i Nano nå enn i andre aksjer jeg har sittet long i… :crazy_face:

1 Like

Umulig å vite at folk spøker om dette, eller faktisk mener det.

Men ja, det er lov å spøke, så kjør på og tommel opp :slight_smile:

Det vil også utvanning på stadig lavere kurs.

1 Like

What he said

Blir spennende og se hva HealthCap foretar seg i den kommende emisjonen. De lot seg vanne ut sist, og tok vel akkurat nok askjer for å kunne beholde sine 10%.

Hva om Bravo dropper our “compound” fremover og heller bruker our “newest RIT shit” … høres litt mer spenstig ut… kanskje det kan gjøre noe med kursen?

Tror nok du blir overrasket over hvor mange som ble forbauset og som ikke forstår median. Tipper det er ca. median {1, 1, 1, 1, 98, 99, 100} % som forstår det

4 Likes

Lodder stemningen, er du #biotrøtt? (Min første poll!)

1 Like

Får Better Call Saul-vibber av Bravo.

1 Like

Fortrinnsrettet emisjon mot eksisterende aksjonærer hindrer utvanning for de som kan forsvare sin eierandel… Jo lavere kursen er og jo mer i “utakt” med den verdien ledelsen mener Betalutin har, jo mer aktuelt tror jeg denne løsningen blir…
Selv om det nok selvsagt er en del som ikke vil greie å opprettholde sin eierandel, så er nå ihvrertfall dette den sikreste måten å sikre seg mot at eksisterende aksjonærer blir utvannet… (Må ikke glemme at ledelsen også er aksjonærer som nok ikke ønsker å bli utvannet alt for mye, så jeg tror dette absolutt er en løsning som vurderes)
Men sånn lavest odds i mine øyne er nok samme løsning som sist – rettet emisjon med repemi mot eksisterende aksjonærer…

4 Likes

Mista vel et halvt år pga. hick-up’en i godkjenning av studieopplegg for Paradigme, et halvt år nå pga. sen site-aktivering (kanskje 3/4 år, når vi tenker på Costas “hinting”… Og en del røyk på 20/100 vs 15/40.

2 Likes

Hvor kommer tallet på 0,15 pasienter pr måned pr klinikk fra?

Det som skremmer vannet av meg, er at det nå er ekstremt touch-and-go når det gjelder full godkjenning av Copanlisib. Vi tåler ikke flere utsettelser før vi mister hele selskapet. Må Betalutin ut i en fase III studie (uten betinget godkjenning først), er det total krise.

Angående dagens presentasjon: etter min mening var det en meget spak ledelse som tydelig var preget av stundens alvor. Bravo var overbevisende nok, men alvorstynget (hvor var glimtet i øyet?), Renoldi følte jeg rodde som bare det, og klarte i hvert fall ikke å berolige meg. Lisa Rojkjaer og Tone Kvåle hadde ingenting å melde, det virket nesten som de stod skolerett og lot rektor Bravo “do the talking”. “Damage control - det håndterer jeg”. Virket nesten som om de hadde fått munnkurv.

Og hva var det der greiene Lisa vrøvlet om “booth’en” i Lugano? I mangel på fakta, dro hun på med at alle var enige om at det vare en fin tur.

Har vært sterk i troen helt fram til i dag, men nå har tvilen virkelig meldt seg.

11 Likes