“Super Happy” og “Chamapgne Problems” virker bare så super dumt og fjernt nå som kursen er på 28.
Touche:joy:
Enig med du, tror det kommer til å bli lagt vekt på dette samarbeidet på R&D.
Her er hva Bravo sa i går om dette samarbeidet:
Again, for the future, we had some work that was done with our partner Orano Med in this CD37 alpha therapy for B-cell tumors.
And again, the data has been presented. The data is pretty remarkable, and it’s one of the things that we would like to communicate more on, and this is one of the programs that provided that we were to get additional resources, we would like to put into the clinic. So you will hear more about our CD37 with lead-212 in the future.
Biotek - sektoren på OB skal nå som første sektor få et felles sektormerke
#Biotekfettelei
Den som investerer langsiktig i biotek må vite hva man holder på med. Første bud er å kunne være med på alle emisjoner, så man ikke blir utvannet. At emisjonsredsel nå presser kursen er således mer et resultat av at de fleste investorer ikke er innstilt på at de må ut med mer penger etter hvert. Egentlig en nesten uhørt problemstilling, siden det altså nærmest er forutsetningen å ha slike emisjonspenger klare. Men når virkeligheten tross alt er slik at emisjonene presser kursen, hvordan bør vi forholde oss? Det er klart at det kan utnyttes fir den som har midler tilgjengelig. Nano er et “steal” på dagens nivå.
At det skulle komme emisjon er ikke noe nytt, Nano synker pga av forsinkelser og elendig rekrutteringshastighet
Det er stor forskjell på endelige forsinkelser og mulige forsinkelser;)
Er noe forandret siden i går? Eller har flere hatt tid til å gå gjennom presentasjonen og skjønt noe nytt? Eller kan det være noen som er lettskremte som leste:
Etter selskapet har søkt om akselerert godkjenning med Paradigme-studien, og også har fullført Archer 1-studien, vil de dersom dataene er gode designe en fase tre-studie og bruke den til å søke om full godkjenning. Dersom dataene fra fase tre ikke er gode er man ute av markedet, forklarer Bravo.
Rart i så fall, det er jo dette som er essensen i biotechaksjer som jeg har skjønt det; enten så går det eller så går det ikke. Jaja, jeg sitter med mitt snitt på 50,- jeg på en relativt liten post så mister ikke søvnen av den grunn.
Bildet er adskillig mer nyansert enn det. Fortsatt er betalutin “best in class”. Archer-1 er ikke forsinket, og vi vil få Lymrit 37-1 svarene om ikke så lenge. Er disse resultatene som forventet vil situasjonen se ganske annerledes mye bedre ut. Jeg tror Nano også fort kan få økt rekrutteringshastigheten nå som klinikkinklusjonen er fullført. Det er et år frem, og mye kan skje under veis.
kanskje denne kommentaren fra Renoldi skremt mange:
Ett av de tre legemidlene som har fått en akselerert godkjenning for tredjelinje follikulært lymfon i USA, som eies av Bayer, har en fase tre-studie pågående. Dersom Bayer søker om full godkjenning, og får det, før Nordic Nanovector har søkt om å få en akselerert godkjenning på bakgrunn av Paradigme-studien, vil det hindre Nordic Nanovector fra å få godkjenning. Dersom et produkt har fått full godkjenning er nemlig det ikke mulig få en akselerert godkjenning for den samme behandlingen, forklarer Renoldi.
At man kan få avlesning i Archer FØR Paradigme, er jo ikke positivt i det hele tatt, når grunnen ganske enkelt er at Paradigme er forsinket…
Ja den er jo en smule relevant. Hva er sannsynligheten for det da? Føler dette er litt David mot Goliat, har Nano en sjanse her? Ikke alltid den beste vinner. Men uansett dette er jo en risk de fleste aksjonærer forhåpentligvis er inneforstått med, men skulle de “tape” på målstreken på grunn av utsettelser er det jo ufattelig surt Anyway, mine lodd er trukket, blir spennende dette
edit: typo
edit2: leser hele artikkelen selv, Renoldi anser det som lite sannsynlig at Bayer kommer først. Den som lever får se!
- Bayers produkt har så langt vist en lavere samlet respons og fullstendig respons. Så vi snakker bare om en regulatorisk risiko, ikke en markedsrisiko
Det var da veldig. Fortsetter kursen nedover og det blir en stor emisjon, så blir jeg ikke forundret om kursen tar en trvx, bergenbio og setter ny all time low.
Ser etter inngang her. Men bare å vente slik jeg ser det. Og det er bare med Ta brillene på
Skulle tatt seg ut som Renoldi sa noe annet da…
At NANO har havnet i denne finansielle situasjonen er også styrets feil. Hva pokker gjør de? Ingen varsellamper som blinker noe sted på styrerommet?
Partnerskap - dette er også en form for utvanning i og med at man gir fra seg en del av framtidig inntjening. Så det gjelder vel den gamle sannhet - “there’s no such thing as a free lunch.”
Jeg har tidligere vært enig med Bravo i at jo lenger man kan holde Betalutin 100% på egne hender, uten partner, vil det være en fordel på lang sikt.
Men nå nærmer vi oss punktet, hvor man må velge om man ønsker å eie 50% av en suksess, eller 100% av en fiasko.
Men knust tillit, økt (i hvert fall mer synliggjort) risiko, gruset kurs etc, håper jeg nå neste steg på veien bør være å selge deler av markedsføringsrettighetene (les: Partnering up). For meg virker det åpenbart, at i løpet av de korte tidslinjene som er til rådighet for ny finansiering, vil det være umulig å løfte kursen til et akseptabelt nivå for en emisjon. Ja, jeg var med H2016 og det var en himmelferd, men den var basert på en blind tillitt til selskapet og guiding, i tillegg til et totalt misforstått risikobilde. “LOA = 100%, Betalutin er ferdig forsket”… Høres det kjent ut?
Men jeg frykter at emisjon vil bli løsningen, og dessuten så vil verdien av en partneravtale også bli lav siden ståa er som den er.
Men på ett eller annet punkt, må det gjøres noe som grunnleggende endrer retningen - kanskje er det da bedre med en dårlig partneravtale, enn med gjentagende, stadig hyppigere emisjoner på krisenivåer.
Det har du jo rett i får ta det med en klype salt men håpe det likevel er et snev av sannhet. Tror jeg bare legger ned å lese mer om Nano nå, de har det de har. Mye kan skje mellom nå og midt 2020, både tilfeldigheter og dyktighet/udyktighet, time vill shåv.
Nåværende prising av selskapet vi gjøre at det snart vil fremtvinge seg at noen begynner å ta en posisjon
Om en legger siste emisjons rabatt til grunne, så er det ikke mye penger de får hentet på disse nivåene.