For meg ser det ut som bearbeiding og utnyttelse av site’ne hittil har vært hovedproblemet. Man må følge opp de klinikkene man har bedre.
Okay. Gitt at NN og Betalutin må ut i fase 3. Er dette “kroken på døra”? Eller har Betalutin livets rett selv om de må innom fase 3.
Hva er prisen på et selskap som “selger seg selv” til BP for å ta over stafettpinnen.
Dagens store spørsmål.
Personlig vil jeg tro at mcap for selskapet selv med fase 3 uten AA er høyere en 1,5 mrd NOK.
Problemet her så vidt jeg skjønner er at Copanlisib skal få godkjent fase 3 før NANO får godkjent AA.
Copanlisib studiet har filing i 2024, NANO AA har filing 2021
NANO har bedre ORR, CR og QOL
er det noe jeg ikke har skjønt her?
Det er kroken på eksisterende aksjonærer som ikke klarer å forsvare sin eierpost.
Men kan du eller andre begrunne den snikende følelsen med noe som helst konkret?
Det som er konkret er følgende:
- FDA anga I approval letter for Copanlisib: Final Report Submission 09/2022
- På Clinical trials fremgår en Estimated Study Completion Date til December 31, 2024
I tillegg er study start oppgitt til januar 2016. Vi må vel kunne anta at siste pasient i undersøkelsen, dvs nr 520, er kommet inn betydelig senere enn dette og hvis denne pasienten skal observeres i 5år som jeg har forstått er vanlig for endepunkt i confirmatory trials (forbehold her…), så skjønner jeg ikke frykten for at Copanlisib skal bli endelig godkjent innen feks mid 2021?
Jeg har ikke noe problem med å endre mitt syn hvis jeg møter argumenter/dokumentasjon som er holdbare, men jeg tar ikke valg basert på snikende følelser
Er dette jeg tenker og.
Det er konkurransesituasjonen som er problemet her, og den er ikke så relevant mtp infoen:
- På Clinical trials fremgår en Estimated Study Completion Date til December 31, 2024
Hovedregelen er jo at den skal innom fase 3. Alt annet ville vært en bonus. De som har basert sin Nano investering på at de ikke skal innom fase 3 har kanskje vært ekstremt dårlig informert.
Renoldi:
"Ett av de tre legemidlene som har fått en akselerert godkjenning for tredjelinje follikulært lymfon i USA, som eies av Bayer, har en fase tre-studie pågående. Dersom Bayer søker om full godkjenning, og får det, før Nordic Nanovector har søkt om å få en akselerert godkjenning på bakgrunn av Paradigme-studien, vil det hindre Nordic Nanovector fra å få godkjenning. Dersom et produkt har fått full godkjenning er nemlig det ikke mulig få en akselerert godkjenning for den samme behandlingen, forklarer Renoldi.
"
Bayer full godkjenning:
Noen som skjønner hva som er problemet mtp dette?
De som ser på Q2 rapporten/presentasjonen som noe positivt, skal få julegave av meg: en reality-check. Jeg har likt Nano som selskap helt siden 2015, men jeg har aldri vært mer skeptisk enn jeg er nå. Liker at vi nå ser litt diskusjon med kritiske blikk her inne. Håper dette blir bra i lengden, men det er absolutt tid for å være skeptiske.
Jeg skriver under på dette. Man kan være fanboy lenge, men synes selskapet har rotet det skikkelig til for seg selv. Alle problemer ville vært løst om de kjørte en emisjon pre-ASH i fjor. Nå står vi her med slunken lommebok og potensielt 6 mnd. forsinket…
The market can remain irrational longer than you can remain solvent
Vil vell ikke si at markedet er så veldig irrasjonelt akkurat nå.
Like etter børsåpning var aksjen ned 12% på under 80k volum.
Tror fallet vi ser i dag er retail som blir skremt, SL som tas og folk som sitter med giring som blir skviset ut.
Hadde det virkelig vært et konkurranseproblem hadde torskene lempet ut stort volum i går.
Eneste problem nå er dette med emisjon, noe jeg er enig i. Det de burde vurdere er å fikse partner i ASIA el. så de kan fyre opp hele pipen ordentlig der cash ikke er noe problem. Skam emi. nå er nok også en grunn til at mange selger, og den ser jeg.
Ikke vært pris på 27kr though.
Merkelig utsagn…
Mer presist å si er at alle selskaper må gjennom confirmatory trials, uavhengig av hvilken fase det blir for det aktuelle legemiddelet. Det interessante her er om de får markedstilgang før den obligatoriske siste fasen, dvs AA.
For Nanos tilfelle ville det være ekstremt uinformert å ikke basere sin investering på forventning om at de faktisk får AA. Både fordi dette ut fra et regulatorisk og ut fra faktiske forhold synes naturlig, men først og fremst fordi NANO selv har vært helt klare på at AA er en nødvendighet for suksess.
Er det nå vi betaler noe av prisen for REK fadesen?
Dette med kortene tett er jeg nå også litt usikker på, dersom det er elementer som kunne hjulpet kursen og finansiering. NN mangler penger ikke Bayer. Bayers rekruttering får man vel uansett ikke gjort noe med og de kjører vel så raskt de kan uansett?
Kan du ikke skrive litt mer om hvorfor du er skeptisk? @Aksjesnila har for eksempel gjort en god jobb med å vise hvorfor man ikke trenger å være så skeptisk til “kappløpet” med Bayer. Det ser fortsatt ut til at NANO har forholdsvis god margin.
Kan du skrive litt om hvorfor du tror dette ikke stemmer? Hvis du har noen gode argumenter tror jeg mange er takknemlig.
Tenk at Costa dro inn så store summer i emisjon på 115 kroner pr aksje. De summene på de kurser så skulle man nesten tro det var en drøm man hadde gjort.
Uten den emisjonen hadde man kanskje måttet sette sluttstrek for NANO. Akkurat den emisjonen var et genialt trekk fra Costa. Bravo burde gjort det samme i november i fjor.
Ja, den var imponerende. Synd det er bare brødsmuler igjen får de som deltok nå da…
Investtech traff for engangsskyld
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/08/Advarer-mot-syv-aksjer3