Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

sier ikke at det skjer, men de fleste av oss som har investert i biotek de siste årene har vel funnet ut at de rykker når man minst venter det. Alle sier nyheter er det viktigste, men de faller gjerne på strålende nyheter og rykker avgårde på nyheter uten substans osv. Men børsen generelt er et tivoli for tiden :cowboy_hat_face::cowboy_hat_face:

[quote=“InVivo, post:5743, topic:13767”]

Er noe forandret siden i går? Eller har flere hatt tid til å gå gjennom presentasjonen og skjønt noe nytt? Eller kan det være noen som er lettskremte som leste:

kanskje denne kommentaren fra Renoldi skremt mange:

Ett av de tre legemidlene som har fått en akselerert godkjenning for tredjelinje follikulært lymfon i USA, som eies av Bayer, har en fase tre-studie pågående. Dersom Bayer søker om full godkjenning, og får det, før Nordic Nanovector har søkt om å få en akselerert godkjenning på bakgrunn av Paradigme-studien, vil det hindre Nordic Nanovector fra å få godkjenning. Dersom et produkt har fått full godkjenning er nemlig det ikke mulig få en akselerert godkjenning for den samme behandlingen, forklarer Renoldi.
["/quote]

Hmmm - han sa jo mer en det?
Fritt mer eller mindre oversatt: "They need to prepare filing. Vi tror derfor ikke det er noen risiko for oss. Selv om Bayer virkelig klarer å fullføre enrollment i 1H20, noe som først må bevises, vil de trenge å file Face III trial. Det betyr at de vil kunne trenge å hente inn data i ytterligere 3-4 måneder. Og i tillegg: Inntil en medisin har mottatt full godkjennelse, vil vi hele tiden ha åpning for å oppnå AA. Så for tiden ser vi ingen risiko for ikke å komme i mål med våre nåværende planer om å oppnå AA for Betalutin i 3FL."

Synes dette er rene ord for pengene. Dagens bekymring er kraftig overdrevet. For de som mener at Renoldi ikke kunne si noe annet, så er jeg uenig. Resonnementet til Renoldi er godt begrunnet, og hviler på kloke vurderinger og erfaringer om tidsbruk. Jeg kan ikke se at ikke Nano har tid på seg til å oppnå AA.

1 Like

Der kom innsidekjøpet. Ikke all verden men :wink:

Må nok sterkere lut til ja…:wink:

1 Like

Alle monner drar :blush:

Brent barn skyr ilden. Det vet jeg litt om som Funcom-aksjonær.

Amatørinvestorne skyr nok unna biotech i fremtiden. Selv om det ser aldri så bra ut i følge dere som har fulgt selskapet i tykt og tynt.

Lite kutt bare, kjøper noen bandasjer til :slight_smile:

5 Likes

Jeg har ikke fulgt Nano best av de norske biotek-aksjene, så andre her inne har mer peiling enn det jeg har hvordan ståa er i Nano, men ja mange pleier desverre å kjøpe seg inn etter en brutal oppgang og så selge igjen på dager som dette.

Dette innsidekjøpet har like mye spenst som en brukt tepose!

Hvis nå dette er en overreaksjon og fallet baserer seg på en misforståelse, så burde ledelsen stilt seg i kø for å kjøpe aksjer.

teposen har ikke bare blitt brukt 1 gang heller… snakker en uke, å nå er det fredag

1 Like

Det kan komme flere kjøp nå. 25 kroner for NANO må da være en gavepakke?!?

2 Likes

Ledelsen har ikke tro på dette caset i det hele tatt. Ferdig snakka

Gavepakken kommer i emisjonen.

Er ikke så sikker på at det blir emisjon. Partner!

3 Likes

Trenger ikke være like mange som kjøper denne gangen, kanskje en stor tar over for 10 små til 1/4 av prisen. Markedet har dermed blitt mindre (“færre kjøp og salgsboder”).

1 Like

Dvs. at det mest sannsynlig ikke kommer noen overraskende nyheter i nærmeste framtid.

Kan jo være at hun ikke er like belyst som de andre;)

1 Like

1700​:joy::joy:

Det er ikke så det kiler i … engang :sweat_smile:

Så de slår en død hest og later bare som de har noe for å sminke grisen? Du mener de burde dra inn årene og kaste håndkledet kanskje? Skinnet er solgt før bjørnen ble skutt og de er på tynn is?

Hele Dead Parrot sketsjen til Montey Python hadde passet inn her :smiley:

1 Like

Snur nå, kanskje?