Hahaha:joy: ler meg ihjæl av hvordan norsk biotek frir til markedet. Holder kortene tett til brystet på det som skal være kursdrivende, men muligens forsinkelser og frykt for konkurrenter det skal ut fra selskapet selv…
La oss håpe…
Men om det var partner på G, så tro jeg ikke det hadde blitt noen R&D-dag i september.
Jeg håper å tro at malene kjøper disse aksjene til seg selv… ikke for å vise andre eiere at dette er “win”… men men jeg er kilen, men det der kjenner jeg verken i hode eller reva
Noen som har en god oversikt over psu’ene til de ansatte og når de evnt må innløses? Er vel Costa selv som kom best ut av dette, med forbehold om at han solgte de.
Himmel og hav for et blodbad…
#thatfeeling: løpe rundt naken i zombie-apokalypsen kun iført bastskjørt av blodige kotteletter, vasse i land på Omaha beach i Normandie en tidlig morgenkvist 6. juni 1944 utkledd som Winston Churchill eller kjøpe Nano på 25,40 i dag.
Går for det mest absurde, altså den siste…
pilgaard? her er det ikke champagne problemer, men flasker, som er problemet.
Tydelig at Malene leser Tekinvestor og kjøpte litt til😂
Faktisk et viktig poeng. Man venter med godsakene til slutt. Lurt å ha i bakhodet.
Når negativiteten slår inn som verst, husk på at første pasient som fikk betalutin lever i beste velgående
Å kjøpe NANO nå er som å forsøke å ta imot en fallende kniv
Tenke vi har nådd bunnen nå, bare se på mandag da er det opp igjen…krysser fingre🍀
Dette er som i Algeta. Bruk gjerne det som fasit!
Som fasit faktisk.
" Frykt er farlig, vilje er viktig
Hele regjeringsprosjektet kan falle sammen på grunn av frykten for å tape. Selv om de færreste borgerlige ønsker regjeringskrise."
Lurte litt på om det er regjeringen eller NN som ble diskutert i denne artikkelen.
Det nytter ikke å dra opp Algeta i øst og vest, det er latskap og blir gjort i de aller fleste biotechtrådene. Det er ikke relevant.
Jeg tror jeg ville lyttet noe mer til Renoldis vurdering av tidsrisikoen:
"They need to prepare filing. Vi tror derfor ikke det er noen risiko for oss. Selv om Bayer virkelig klarer å fullføre enrollment i 1H20, noe som først må bevises, vil de trenge å file Face III trial. Det betyr at de vil kunne trenge å hente inn data i ytterligere 3-4 måneder. Og i tillegg: Inntil en medisin har mottatt full godkjennelse, vil vi hele tiden ha åpning for å oppnå AA. Så for tiden ser vi ingen risiko for ikke å komme i mål med våre nåværende planer om å oppnå AA for Betalutin i 3FL."
Å følge fryktkommentarer er neppe vinnerstrategien. Har kjøpt masse aksjer i dag.
Husker tilbake når Jostein Dahle solgte aksjer. Han visste han han drev med for å si det sånn…
Han skulle ikke bygge hus han🤑
Hvor ER forresten Jostein Dahle for tiden? Har noen sett ham? Det har vært svært stille fra den fronten, eller er det jeg som ikke har fulgt helt med?
Håper han er på jobb.