Greit at “Chief Quality Officer” og IR-direktøren kjøper noen småposter i dag, men skal innsidekjøpene overhodet ha noen effekt på markedet så må nok Bravo og hans nærmeste ta noen poster som det svinger litt av. De to meldingene i dag er greie nok, men dersom ikke noen mer sentrale personer gjør det samme, blir jeg nesten mer mistenksom enn jeg blir optimist. Har jo selv kjøpt nesten like mye som disse to tilsammen i dag.
Når det er sagt, så tilhører jeg dem som fortsatt har troen på at Betalutin vil nå markedet, og at det kommer en vakker dag da jeg skal smile hele veien til banken. Men her er det bare å stålsette seg, både for emisjoner og flere humper i veien. Men det kan jammen fort komme oppturer også - mye negativt her i dag.
Derfor passer det å minne alle om at Betalutin så langt ser ut til å være et fantastisk produkt, og dersom videre resultater står i stil med de historiske, spør jeg: Vil FDA da våge å ikke sørge for at Betalutin får AA? Og vil ikke AA være en betydelig kurstrigger? Jada, det er en stund til. Men med dagens (over-)reaksjon er det verdt å minne om at Nano ikke er et selskap uten verdi, slik det nesten kan virke som om mange mener akkurat i dag. 
Gode resultater fra Paradigme, og gjerne noen positive “drypp” fra Archer og DLBCL/Lymrit, er det som trengs nå. Jeg kaster ikke kortene før det skulle bli bevist at Betalutin, mot alle odds, ikke er et strålende produkt.
Forøvrig takk til alle dyktige og kompetente medlemmer her inne som skriver meningsfulle innlegg, og bidrar i gode diskusjoner. Både de som har troa, og de som er mer kritiske. For min egen del er det disse diskusjonene som gir mening - mens de som utelukkende er opptatt av aksjekursen i dag og i morgen gjerne kan redusere antall innlegg.