… Og vi må ikke glemme PIM, når kan vi forvente en oppdatering på progresjon der?
Hva baserer du det på?
De sier jo at rekruttering har gått bra, og en hastighet på innrullering i clinical trials på 0,15 er veldig konservativt ettersom jeg har forstått.
Forholder meg til det som et base case, så kan andre regne med 0,2 eller 0,05 eller hva de selv tror.
Men når Nano selv sier at pasientrekruttering går bra, men at antall sites har tatt lengre tid enn planlagt, så velger jeg å ta det for god fisk
Likely sammen med AA. Baserer seg så langt jeg har forstått også på readout PARA. Men håper jeg tar feil! At den kan komme på bakgrunn av andre ting… hvorfor ellers begynne med scientfic paper når de mangler scientfic opinion for EAMS?
De skal jo bruke denne seansen for å få inn friske penger, så bruden kommer til å skinne den dagen, det skal jeg love deg!
Jeg håper og tror de sparer litt Archer-1 data til denne seansen. I tillegg tror jeg de vil prøve å selge inn 212PBNNV003, og muligens friste med oppstart av MZL-stuide.
Når er D-day?
Enig, noe må de jo i ermet Kommer de med “promising compound” en gang til så bør de har rigget seg godt med poser i seteraden foran.
Neineinei, her er vi på kollisjonskurs.
‘‘Vi har nettopp vist at vi ikke evner å komme i mål med dette store PARADIGME-studiet. Gode nyheter til dere utbomba aksjonærer: vi skal starte opp enda ett! Trenger bare mer penger.’’
Jo, men jeg tror det er det de kommer til å prøve på, flytte fokus VEKK fra Paradigme.
Klarer ikke hente store summer på å friste med 3L FL nu, det toget er gått. Her må det nye kjøttbein til.
Jeg er mett, det siste kjøttbeinet jeg trenger er et fase I-studie. #trøtt
Ber om stor unnskylding for å bruke begrepet D-Day… men det føles litt sånn. R&D dato får vi vite “Within two weeks”
I do agree… om de gjør det så skal man helt klart være på vakt! Den storyen der kjenner vi. Hoppe over til noe annet som er “very promising”
Bayer har løst dette:
Bayer thought it might be able to expand Xofigo in prostate cancer by testing it with Johnson & Johnson’s Zytiga. But that plan has hit a snag.
The German drugmaker unblinded a phase 3 study combining the two meds with steroids after an independent data monitoring committee identified more fractures and deaths in the Xofigo arm. Now, the company is raising the curtain on the study “to thoroughly analyze the data,” Mike Devoy, Bayer’s chief medical officer, said in a statement.
“It is important to note that, based on available data from previous trials as well as real-world use, the benefit-risk profile of Xofigo in its approved indication remains favorable,” Mike Devoy, Bayer’s chief medical officer, said.
The company isn’t giving up on Xofigo’s expansion potential, however—even in prostate cancer. Bayer remains “committed to further exploring the potential” of Xofigo “across multiple tumor types with significant unmet need,” Devoy said.
Hva er det de skal si der, som de ikke like godt kunne ha sagt i går, da?
Hva holdt de såfall igjen, og hvorfor?
Men for all del, emisjonen kan godt komme i forbindelse med det ja.
Vet ikke hva du venter på men final mDor Lymrit er en god kandidat å starte med.
Hvilke data tenker du på?
– I andre halvår i 2020 må vi se hvilke finansieringsmuligheter vi har, sier Bravo, på spørsmål om konsekvensene av forsinkelsen.
Høres ikke akkurat ut som det er hastverk med emi i 2019 i følge Bravo?
Det er opplagt bare tull at de skal se på det når det er tomt for penger. Her må man altså lese mellom linjene.
Enkelt spørsmål, hva er forskjellen på å hente penga i morgen og i februar? Føler meg veldig sikker på at kursen er høyere i februar og at penga uansett kommer inn?
At det er direkte uansvarlig av styret å gå inn i ett nytt kvartal uten nok midler på bok til å betale forpliktelsene neste 6 måneder.
Men er folk mindre villige til en emisjon i februar enn nå? Er risikoen egentlig så stor som du skal ha det til?