Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Du lurte på hva jeg bygger mitt inntrykk på. Jeg bygger mitt inntrykk på dette ettersom jeg regner med at det ikke er løyn.

"Now we have the sites up and running, now we need to concentrate on keeping at least the recruitment rate as we’re doing. If we increase it even further, fine, hopefully, we can bring some good news. But today, I think that the safe thing to communicate to the market is that we will keep the recruitment rate as it is today, which will take us to finalize the recruitment in the second half of 2020.”

4 Likes

Det blir 20% utvanning og i underkant av 300 millioner i kassen. På dagens kurs vel og merke…
Synker aksjen ytterligere kan beløpet bli lavere.

Jeg snakker om denne forsinkelsen spesielt, ikke Bravo sin guiding generelt.

Dæven, her var det dårlig stemning! La oss nå alle avvente til r&d dagen før man gir opp? Jeg tror og håper man kan få noen nyheter eller noe som kan piske opp kursen litt før man setter en rettet emi.

Og forresten. Ingen har nevnt muligheten for at BP sluker alt i den kommende emien?

5 Likes

Denne må du dokumentere bedre Spydeberg. Hvilke konkrete guidinger viser du til?

2 Likes

Det kan godt hende du har rett. Jeg har ikke ettergåttt Bravo sin tidligere guiding. Men det er jo en kjent sak at 9/10 biotechs er mer optimister enn realister i guidingen sin.

Mitt poeng er at denne guidingen er noe annet enn “gjetning” av Bravo slik som mye annen guiding jf. overstående sitat. Jeg stoler på det han sier om dette og tror derfor absolutt at denne guidingen holder.

Er poenget forstått?

Jf. også:
" So now that we have enough data, enough data points with enough sites for enough time, we think that we’re in a much better position to try to have a very much more definitive guidance. And we believe that is the right approach to, again, be very open with the market and communicated, given the current recruitment rate, we anticipate recruitment now to finalize in the second half of 2020, instead of the first half, as we communicated up until now."

1 Like

Du har fulgt Bravo gjennom tid sier du? Har du tilfeldigvis solgt noen hytter o.l i det siste?

2 Likes

Jeg forstår i følge halvårsrapporten at forsinkelsen skyldes økt konkurranse i 3L FL. De må slåss mer for å få pasienter enn de regnet med da de satt opp tidsplanen.

1 Like

Beklager på forhånd om dette er et dumt spørsmål (jeg er litt treg i topplokket, skal ikke nekte for det… ) , men :

Hva er grunnen til at de krever at pasientene til 2b studien er “refractory”, hvorfor holder det ikke med “relapsed” ? “Patients must be refractory to any previous regimen containing rituximab/anti-CD20 agent…” sier de på clinicaltrials siden

Fra ash 2018 posteren skrev de dette:
FL with 2 or more prior therapies (n=37) : ORR 70%, CR 32%
FL with 2 or more prior therapies AND RTX refractory (n=21) : ORR 62%, CR 19%

Ut ifra dette kan en selv regne ut at FL pasienter med 2 eller flere behandlinger som ikke var “refractory” til RTX, hadde følgende data, ved å trekke fra dataen til de 21 pasientene, fra gruppen på 37 :
FL with 2 or more prior therapies but NOT RTX refractory (n=16) : ORR 80%, CR 49%
utregning: ORR ( 80%*16 + 62%*21 ) / 37 = 70%
utregning: CR ( 49%*16 + 19%*21 ) / 37 = 32%

Høres litt rart ut å nekte en slik gruppe å delta i studien, når en har indikasjoner på slike ekstremt gode tall, 50% CR, for FL pasienter med 2 eller flere tidligere behandlinger som ikke er RTX refractory. Mulig jeg misforstår noe, det ville ikke vært første gang i så fall, takker for eventuelle oppklaringer av mine misforståelser og tar forbehold om feil, sikkert en del av dem :slight_smile:

7 Likes

Er litt enig her. Unntaket hvor aksjen ikke faller ned mot eller under emisonskursen er jo uhyre sjeldent. Se bare på sist emisjon, folk klaget over at vi ikke fikk aksjer til 45 kr, så falt kursen under og nesten ingen tegnet seg i rep.emisjonen. History will probably repeat itself.

Jeg håper emisjonen blir satt på 30+ kr - gjerne 40+ - får se om @Hallakis har rett og de klarer å dra en kanin opp av hatten på R&D day. Et lite håp er jo at valget om å holde unna partner er spill for galleriet, men jeg tror ikke det.

Magefølelsen sier likevel at Bravo vil bli genierklært i 2021 når en partneravtale inngås… :wink:

1 Like

Du trenger ikke være bekymret for valg av emisjon. Blir mye lavere inngangskurs etter den

På dagens kurs ink. rabatt lik forige emisjon så blir beløpet nærmere 200 enn 300.

Det er tilstrekkelig til å dekke drift i 2 kvartaler

Jeg forventer at utgiftene begynner å synke i 2H2020, og når paradigme er ferdig innrullert så kanskje de klarer å presse forbruket ned i 80 mill., noe som vil være nok til drift i 3 kvartaler.

Etter NANOs kvartalsrapport opplevde vi stort fall i kurs og høyt volum på fredag.
Hva kan vi forvente til uka? Vil vi ligge et sted mellom 25 og 27 kroner i kurs? Gode muligheter for å tjene litt på trading da.
At vi har havnet nede på 25 kroner i kurs hadde vel ikke mange som tenker langsiktig trodd. Selv ikke med noen måneders forsinkelse med et bra produkt som vi fortsatt tror på.
Vi kan ikke kaste alle kortene nå hvis vi tror på dette.
Tålmodighet er en dyd.

Du har misforstått, tålmodighet er DYRT!:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Svært spent på hva som kan komme av kursdrivende info nå på R&D day. Siden det nettopp har vært inside kjøp? Hva kan komme? Hva kan ikke komme?

" I think that it’s becoming now pretty obvious that it’s very, very, very difficult that we will get into the first half."

Eduardo Bravo, Q2 2019, om rekruttering til paradigme. (get into the first half = ferdigstille rekruttering til Paradigme 1H 2019).

1 Like

I guiding fra q1 opererte Nano med read out av resultater i H1 2019. Dette forutsetter at man måtte være ferdig med rekruttering senest februar 2020 da man trenger tid til å bearbeide data. Nåtr Nano nå guider ferdsig rekruttering kan dette i prinsippet være alt fra juli til desember. Nano har altså tatt forbehold om forsinkelsen på rekruttering kan være alt fra 4 til 10 måneder i forhold til tidligere guiding.

Tror grunnen til at de har valgt denne litt snevrere gruppa er at det er mulig å motta AA for denne subgruppen av 3.linje FL - selv om Copanlisib skulle motta endelig godkjennelse for hele 3.linje FL… De har ihv sagt noe om at denne muligheten eksisterer og dette er grunnen til å inkludere kun denne subgruppen – og følgelig deriskes risikoen for å ikke kunne motta en AA…

2 Likes