Interessante tall dette @AlphaHunter3 Takk for deling! 
Dette er altså svært gode tall for gruppen som har relapset etter minst to tidligere behandlingsrunder.
Med pasienter som har flere runder med tøff behandling bak seg, vil nok flere foretrekke et stikk i armen fremfor nye tøffe behandlingsrunder - og i alle fall med disse tallene - de gir håp for pasientene.
Betalutin står seg! mDor opp 4,5 mnd. til 13,5 fra forrige oppdatering, og kan bli enda 1,5 mnd. bedre etter hvert. Markedet sier 
Må si at jeg er litt forundret over forumstemning siste dagene. Vi har fått en utsettelse på 1-6 mnd., og vi vet (fortsatt) at vi trenger mer penger før filing. Altså at det kommer en (ventet) emisjon, eller annen finansieringsløsning før filing. Ved emisjonsløsning må vi kanskje ha to stk.
Flere som kom inn i aksjen i 2016/2017sier at det har gått for lang tid uten snarlig “målgang”, men å forvente gull, glitter og suksess etter tre år i en biotekaksje ser jeg på som ganske naivt, eller vel optimistisk.
Kjedelig med utsettelse- alltid!
Men krise, nei ikke så lenge det fundamentale utvikler seg så godt som det gjør!
Om vi sto i fare for å miste AA ville det være et større setback, men det avvises jo kontant av Renoldi.
Det tar tid, og krever penger å utvikle medisin. Det er der vi er nå!
Alle vet hva som må til dersom vi ikke skal utvannes… Jeg regner med at mange ikke forholder seg til det, men om det er de som sitter som vinnere til slutt… se, det får vi svar på etter hvert!