Hvis du hører hva han sier på Q2 så sier han også read out i 2H 2020, om dette er en forsnakkelse eller ikke vet jeg ikke, men da går isåfall ikke 10mnd an, som du sier, maks 6. Forstår det slik at man kan få data readout tidligst sept 2020 og senest des 2020
Det står vel noen måneder i den nye guidingen uten at det spesifiseres konkret read out i H2 2020. I forrige guiding ble det spesifisert at read out skulle være i H1.
Jeg oppfatter dette slik at man er usikre på når i H2 rekruttering er ferdig og vil derfor ikke vøre konkrete på tidspunkt for read out.
Vet vi noe om størrelsen på pasientpopulasjonen i USA denne “snevere” gruppen.
Det gjør ikke jeg ihvertfall…
Innsidekjøp, hva mener du med det? Vafler og smultringer
Mener 60-65% er sagt er R/R
Interessante tall dette @AlphaHunter3 Takk for deling!
Dette er altså svært gode tall for gruppen som har relapset etter minst to tidligere behandlingsrunder.
Med pasienter som har flere runder med tøff behandling bak seg, vil nok flere foretrekke et stikk i armen fremfor nye tøffe behandlingsrunder - og i alle fall med disse tallene - de gir håp for pasientene.
Betalutin står seg! mDor opp 4,5 mnd. til 13,5 fra forrige oppdatering, og kan bli enda 1,5 mnd. bedre etter hvert. Markedet sier
Må si at jeg er litt forundret over forumstemning siste dagene. Vi har fått en utsettelse på 1-6 mnd., og vi vet (fortsatt) at vi trenger mer penger før filing. Altså at det kommer en (ventet) emisjon, eller annen finansieringsløsning før filing. Ved emisjonsløsning må vi kanskje ha to stk.
Flere som kom inn i aksjen i 2016/2017sier at det har gått for lang tid uten snarlig “målgang”, men å forvente gull, glitter og suksess etter tre år i en biotekaksje ser jeg på som ganske naivt, eller vel optimistisk.
Kjedelig med utsettelse- alltid!
Men krise, nei ikke så lenge det fundamentale utvikler seg så godt som det gjør!
Om vi sto i fare for å miste AA ville det være et større setback, men det avvises jo kontant av Renoldi.
Det tar tid, og krever penger å utvikle medisin. Det er der vi er nå!
Alle vet hva som må til dersom vi ikke skal utvannes… Jeg regner med at mange ikke forholder seg til det, men om det er de som sitter som vinnere til slutt… se, det får vi svar på etter hvert!
er det et alternativ å låne penger?
For tidlig.
Algeta henten penger ed å utstede obligasjon, men først etter at de var begynt å selge produktet. Sjekk gjerne meldinger på newsweb for å få ett bedre inntrykk.
ja leste litt om dette i tidligere poster, men hva om PIM materialiserer seg - hvordan ville svaret vært da? @Krieghoff
Veldig mye negativitet her på forumet. Jeg skjønner at folk er skuffet over kursfallet. Selv ser jeg på NANO som grisebillig nå og økte fredag fra 12,5k til 15k. Ikke belåning, og med en snittkurs nå på omtrent sist omsatte kurs.
Biotec er en tålmodighetsprøve. Har vært med i NANO siden 2013, så ja, jeg har vært med på noen kurssvingninger.
Jeg føler at Bravo & Co sitter med noe info som de vil få ut, men som foreløpig er for tidlig å gi. Magefølelsen er fortsatt veldig god. Det blir medisin. Jeg blir med videre til topps, eller til bunns.
Stay tuned.
Jeg tror ikke at man går for obligasjon før man har gode tall å komme med. PIM vi jo selvsagt hjelpe på, men om jeg ikke husker mye feil så får man ikke full betaling under PIM. Mulig noen her husker litt bedre? Eventuelt får jeg sjekke litt senere
Er du virkelig forundret hvis du tenker deg godt om?
Problemstillingen er som følger; høy burn rate i forhold til markedsverdien og et løpende emisjonsbehov over 3-4 år til.
Hvis Nano kjører emisjon til la oss si 22kr aksjen, så går det ikke mer enn 2-3 kvartaler før behov for ny emisjon med 20% utvanning melder seg igjen.
Tror det går opp for flere og flere at Nano vil trenge mye penger, kanskje mellom1,5-2,5 milliarder kroner før selskapet klarer å selge såpass med Betalutin at selskapet går i null.
Dette vil medføre at antall aksjer i selskapet vil bikke 100 millioner med mindre kursen kommer kraftig opp fra dagens nivå.
Så tidene man snakket om kursmål på 300-400kr er forbi, med mindre det dukker opp en partner fra det blå(som det jo kan gjøre).
Det scenarioet du henviser til er det mest mørkerøde av de alle.
Hva om NANO kjører en emisjon på 22kr nå og selger rettighetene til resten av verden for Betalutin og Archer-1 til høsten 2020 - basert på interrim for Paradigme og Archer-1-pakken. Det burde kunne gi en ganske pen up front og penger som vil kunne brukes til launch og å få i gang arvtakeren 212Pb-NNV003.
Videre emisjoner vil da skje på kurser styrt av noen helt andre enn millenials på Oslo Børs.
Minst like sannsynlig som at de skal skusle bort alt på den måten du skisserer.
NANO er også det eneste selskapet av BGBIO, TRVX og PCIB som er forberedt på å ta sitt medikament til markedet helt selv. Folk undervurderer dette punktet en del. Hvordan tror folk at BGBIO, TRVX og PCIB stiller i evt. partneringsamtaler når de er så helt klart avhengig av partneren? Vi snakker ofte om hvor stort markedet disse andre kan ta, og hvor mye medikamentet kan selge for, men det er ikke så mange som har lyst til å sette på 40-50% (ikke sikkert 40-50% er det mest sannsynlige, men har ikke noe stats fremme på det akkurat nå) rabatt på den prisen for å veien opp for hva partner selv vil ha.
Det du skisserer er jo et drømmescenario, mitt scenario er mer realistisk.
Skal de klare det du sier så forutsetter det jo alt går på skinner herfra og videre. Så langt er jo tilfellet det motsatt, elendig rekruttering.
I mitt scenariet når de markedet selv, men må doble antall aksjer. Ikke krise for selskapet, men kjedelig for aksjonærer med høyt snitt.
Vi skal ikke glemme at svenske Healthcap som største Nanoinvestor har stor erfaring og meget god historikk når det gjelder å hjelpe sine biotekinvesteringer med å ordne gode finansieringsløsninger.
Nå er jeg ikke noe ekspert på patenter og partneravtaler, men hvorfor skulle det vær et problem å inngå partnerskap på 3. line? Alle sier jo at det er Archer1 hvor det virkelige potensialet ligger.
Mistenker det har noe med datasettet fra Lymrit å gjøre. Vi vet Betalutin virker. Vi vet ikke om det samme kan sies for Archer enda. Det er lovende resultater fra preklinisk men dette må kunne replikeres på mennesker. Først da kan man vel si det er greit å outsource 3FL og fokusere på 2FL.
Archer er bekreftet med de 16 pasientene som har fått 2 eller flere behandlinger og som fremdeles har kreftceller som er mottakelige for rituximab. Der resultatet viset 81% orr og 50% cr.
Synnergieffekten mellom rituximab og betalutin eksisterer