Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Du har helt rett, men likevel må det vel et mye større datasett til her før man kan konkludere slik du gjør, selv om det absolutt er lovende så langt :slight_smile:

Hæ??

Se fundamentale forhold tråden

Dæven. Og det har ingen tenkt på før?? Eller kanskje er det bare meg? The force is strong in this one.

Med forbehold om at populasjonen (de 16 fra Lymrit som regnes på i fundamentaltråden) og at gruppeoppdelingen er riktig, så er det jo egentlig bare enkel logikk.

Hvis en pasient som IKKE er RTX refractory har effekt av Betalutin som single agent (Lymrit), er det jo liten grunn til å anta at effekten OPPHØRER og reverseres hvis han så får påfølgende RTX- behandling. (=Archer).

Det er uansett all grunn til å anta at Nano er eyes wide open på den sub-populasjonen i Lymrit som er svært lik hovedpopulasjonen i Archer - og de resultatene som er oppnådd.

Kanskje har de mer enn bare løselige forhåpninger fra pre-klinisk å basere seg på

5 Likes

Spennende å følge kursutviklingen i Nano i morgen og resten av uka.
Det kan bli bra for de som ønsker en fin inngang, og sikkert mulighet for å selge litt hvis en trenger det.
En må tenke seg om 2 ganger før en selger nå. Vi kan fort rykke opp i kurs. Belåning med sikkerhet i aksjen gjør at noen måtte selge selv om de ikke ville selge på disse nivåer.
Aksjen vil naturlig øke igjen når de som måtte selge har solgt. Etter regn kommer det alltid sol. Ha en fin børsuke alle sammen. Uansett om du ønsker det skal gå opp eller ned nå. :slightly_smiling_face:

2 Likes
2 Likes

Utsettelsen er 3-9 måneder, ikke 2-6. Og ellers kan man mene akkurat hva man vil om sjansen for flere forsinkelser.

1 Like

Stor takk til AlphaHunter3 for å ha funnet ut av dette og for HanSolos utdypning! Husk at resultatene nedenfor kun er med for- og ikke etterbehandling med Rituximab. Med også etterbehandling bør resultatene kunne bli ytterligere bedre. Husk også at i de prekliniske musestudiene døde ikke musene av kreft, men etter hvert av høy alder…

Her er min tolkning:

Konklusjonen er egentlig helt utrolig god.

1. For det første er det preklinisk bevist at synergieffekten mellom Betalutin og Rituximab i høyeste grad er til stede. Husk at Nano også har gjort utvidede synergiforsøk på humane celler med tilsvarende resultat.

2. Fl gruppen med 2 eller flere behandlinger og som fremdeles responderer til rituximab, totalt 16 pasienter, har en respons på 80orr og 49cr.

3. Minste nivået vi derfor kan forvente for archer er disse tallene 80orr og 49 cr. (når Rituximabrespons fortsatt oppnås ved at CD-20 effekt vekkes til live ved hjelp av Betalutin.)

4. Det er lov å håpe på 90-100orr og 50-70cr. Forventer at mdor vil øke betraktelig i tillegg

5. Bravo uttalte seg veldig positivt om utviklingen fremover og progresjonen. Sitter Nano med kunnskaper om Archer-1 markedet ikke har fått offentliggjort, som underbygger pkt. 3 og 4 over?

6. Blir tallene så imponerende gode som beskrevet over, kan FDA/EMA rett og slett ikke la være å slippe inn Archer-1 som 1linje FL NHL behandling, med en mange ganger større markedsomsetningen enn i (2Fl og 3Fl). Husk at Rituximab alene + generica, dog med flere funksjonsområder, omsettes for ca 70. mrd NOK i året.

Legg for øvrig også merke til denne kraftuttalelsen fra ath100:

“Det er uansett all grunn til å anta at Nano er eyes wide open på den sub-populasjonen i Lymrit som er svært lik hovedpopulasjonen i Archer - og de resultatene som er oppnådd.”

6 Likes

Dette kan bøtes på ved å sette de opp mot hverandre og ved å ha et attraktivt produkt. Det er ikke sånn at de er avhengig av ett spesifikt BP.

For NANO sin del er det selvfølgelig en oppside å ta dette til markedet alene (økonomisk), nedsiden er vel å få det til på en allright måte (kostnad, utvanning og penetrering av markedet).

1 Like

Det stemmer ikke.

Halvparten var død ved studiets slutt.

1 Like

Du utelot noe @InVivo. Var det med vilje?

• Ja
  • Nei

0 stemmegivere

10 Likes

Godt du er våken. Problemet vi har er hastigheten de klarer å rekruttere med. Det er stort nok i seg selv. Det fundamentale virker fremdeles meget sterkt. Vi trenger ikke å lete etter “mulige negative vinklinger”.

1 Like

Bra fanget opp @Fornybar - og kjempebra innlegg av @AlphaHunter3 og @HanSolo .
Hvis utregningen stemmer er det som @Merlin sier meget sterke tall og gode nyheter.

Konklusjonen blir vel at Nano er billig nå. Den kan sikkert bli billigere også, men jeg er fortsatt like fast i troen om at 10x fra dagens nivåer absolutt er realistisk. Mcap vil da være ca. 13 mrd (med dagens antall aksjer), noe som er ganske mye lavere enn hva oppkjøpssummene i denne bransjen typisk er.

4 Likes

Jeg støtter meg til dette skjemaet. Legg merke til mDor i testperioden:

2 Likes

Triste greier. Ny all time low blir vel å se i denne aksjen også…

Nei, det er tvilsomt. Vi er alt altfor extended. Tiden vil vise men falltakten blir nødt å avta her om det ikke var bunn vi setter i dag alt. I allefall kortsiktig. For å sette ny ATL må det nok litt mer sidelengs / opp til. Ingenting stiger evig, det motsatte gjelder også :slight_smile:

1 Like

2 mill i omsetning på 5 min og -6%. Ganske vill åpning

3 dagers regelen som kuliminerer sammen med generell børsuro.

Vi kan jo alltids håpe. Kjøpte meg inn i Bergenbio på 22 kroner, skulle tro det var bunnen men plutselig var kursen nede på 12 tallet før jeg visste ordet av det.

Lukten av emi i disse aksjene kan sette god fart nedover.

1 Like

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that a poster describing the
therapeutic effect of combined treatment with Betalutin® (177Lu-satetraxetan
-lilotomab) and rituximab in a preclinical model of non-Hodgkin lymphoma (NHL)
(abstract 4189) will be presented at the 58th Annual American Society of
Hematology (ASH) meeting (3-6 December 2016 in San Diego, CA, USA). These
studies build on previously presented data showing that treatment with
Betalutin® increased binding of rituximab to NHL cells and uptake of rituximab
in NHL tumours. The combination treatment resulted in 90-100 % survival for 150
days after treatment, while each treatment alone gave from 10 to 40 % survival.

1 Like