Utsettelsen er 3-9 måneder, ikke 2-6. Og ellers kan man mene akkurat hva man vil om sjansen for flere forsinkelser.
Stor takk til AlphaHunter3 for å ha funnet ut av dette og for HanSolos utdypning! Husk at resultatene nedenfor kun er med for- og ikke etterbehandling med Rituximab. Med også etterbehandling bør resultatene kunne bli ytterligere bedre. Husk også at i de prekliniske musestudiene døde ikke musene av kreft, men etter hvert av høy alder…
Her er min tolkning:
Konklusjonen er egentlig helt utrolig god.
-
For det første er det preklinisk bevist at synergieffekten mellom Betalutin og Rituximab i høyeste grad er til stede. Husk at Nano også har gjort utvidede synergiforsøk på humane celler med tilsvarende resultat.
-
Fl gruppen med 2 eller flere behandlinger og som fremdeles responderer til rituximab, totalt 16 pasienter, har en respons på 80orr og 49cr.
-
Minste nivået vi derfor kan forvente for archer er disse tallene 80orr og 49 cr. (når Rituximabrespons fortsatt oppnås ved at CD-20 effekt vekkes til live ved hjelp av Betalutin.)
-
Det er lov å håpe på 90-100orr og 50-70cr. Forventer at mdor vil øke betraktelig i tillegg
-
Bravo uttalte seg veldig positivt om utviklingen fremover og progresjonen. Sitter Nano med kunnskaper om Archer-1 markedet ikke har fått offentliggjort, som underbygger pkt. 3 og 4 over?
-
Blir tallene så imponerende gode som beskrevet over, kan FDA/EMA rett og slett ikke la være å slippe inn Archer-1 som 1linje FL NHL behandling, med en mange ganger større markedsomsetningen enn i (2Fl og 3Fl). Husk at Rituximab alene + generica, dog med flere funksjonsområder, omsettes for ca 70. mrd NOK i året.
Legg for øvrig også merke til denne kraftuttalelsen fra ath100:
“Det er uansett all grunn til å anta at Nano er eyes wide open på den sub-populasjonen i Lymrit som er svært lik hovedpopulasjonen i Archer - og de resultatene som er oppnådd.”
Dette kan bøtes på ved å sette de opp mot hverandre og ved å ha et attraktivt produkt. Det er ikke sånn at de er avhengig av ett spesifikt BP.
For NANO sin del er det selvfølgelig en oppside å ta dette til markedet alene (økonomisk), nedsiden er vel å få det til på en allright måte (kostnad, utvanning og penetrering av markedet).
Godt du er våken. Problemet vi har er hastigheten de klarer å rekruttere med. Det er stort nok i seg selv. Det fundamentale virker fremdeles meget sterkt. Vi trenger ikke å lete etter “mulige negative vinklinger”.
Bra fanget opp @Fornybar - og kjempebra innlegg av @AlphaHunter3 og @HanSolo .
Hvis utregningen stemmer er det som @Merlin sier meget sterke tall og gode nyheter.
Konklusjonen blir vel at Nano er billig nå. Den kan sikkert bli billigere også, men jeg er fortsatt like fast i troen om at 10x fra dagens nivåer absolutt er realistisk. Mcap vil da være ca. 13 mrd (med dagens antall aksjer), noe som er ganske mye lavere enn hva oppkjøpssummene i denne bransjen typisk er.
Triste greier. Ny all time low blir vel å se i denne aksjen også…
Nei, det er tvilsomt. Vi er alt altfor extended. Tiden vil vise men falltakten blir nødt å avta her om det ikke var bunn vi setter i dag alt. I allefall kortsiktig. For å sette ny ATL må det nok litt mer sidelengs / opp til. Ingenting stiger evig, det motsatte gjelder også
2 mill i omsetning på 5 min og -6%. Ganske vill åpning
3 dagers regelen som kuliminerer sammen med generell børsuro.
Vi kan jo alltids håpe. Kjøpte meg inn i Bergenbio på 22 kroner, skulle tro det var bunnen men plutselig var kursen nede på 12 tallet før jeg visste ordet av det.
Lukten av emi i disse aksjene kan sette god fart nedover.
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that a poster describing the
therapeutic effect of combined treatment with Betalutin® (177Lu-satetraxetan
-lilotomab) and rituximab in a preclinical model of non-Hodgkin lymphoma (NHL)
(abstract 4189) will be presented at the 58th Annual American Society of
Hematology (ASH) meeting (3-6 December 2016 in San Diego, CA, USA). These
studies build on previously presented data showing that treatment with
Betalutin® increased binding of rituximab to NHL cells and uptake of rituximab
in NHL tumours. The combination treatment resulted in 90-100 % survival for 150
days after treatment, while each treatment alone gave from 10 to 40 % survival.
Vi var i pluss i noen minutter. Blir dette bunnen?
Noen kjøpte 100 000 aksjer i en fei.
Eventuelt 3-års regelen etter parabolic uptrend.
mDor 222 dager. Hvor lenge lever en mus? Bravo har selv opplyst 100% CR om jeg ikke tar helt feil. 90-100% er ikke verst heller.
Enig i at Archer-1 har spennende prekliniske data. Men kombinasjonsbehandlingen kommer såvidt jeg har forstått ikke til markedet før Nano har gjennomført et fase 3 studie etter at Lymrit er godkjent.
Dnb antar at Betalutin kommer på markedet i 2022 i FL 3 linje forutsatt AA. Fase 3 studiet må vel påregnes å ta et par år slik at vi tidligst snakker om 2024/25 i markedet for kombinasjonsbehandling Betalutin og RTX?
2000 på 23 idag, fornøyd med det:)