Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

“For å få flere med” i emisjonen er det kanskje best at kursen er lavest mulig :slight_smile: Som Einarsson sa på Radium podcast, så er det ingen problemer å få inn penger når kursen er så lav som nå.

Om det er riktig, vet jeg ikke, men generelt er det jo lettere å selge billig enn å selge dyrt. :thinking:

NANO er kroneksempelet på hvor kronisk volatil og uforutsigbar biotek OB er. Og at kurs stiger på ingenting og stuper ved substansielle meldinger/oppdateringer. Særlig hvis positive…

BGBIO kommer inn på god andreplass siste uker. Makan…

Så lenge blodbadet er over for denne gang er jeg fornøyd. Særlig siden jeg gamblet litt på total overreaksjon i NANO og prøvde gripe fallende kniv siste dager. Tok den tydeligvis i skjeftet for en gangs skyld. Men den stuper vel til 25 igjen. Ett tall jeg begynner hate siden jeg også har PCIB.

1 Like

Er nok mange som har tatt gevinst i dag. Jeg tror vi ser en grei stigning utover dagen.

Ble kommentert om partneravtale mer og mindre seriøst mange ganger i går. Derfor jeg nevner det.

Du har hovedsakelig to valg for å få flere med: Markedsføre selskapet bedre/til flere eller sette lavere kurs.

1 Like

Ser ut som om kursen har kommet seg over første morgendump, Blir vel liggende mellom humpene, med enkelte utbryterforsøk. I alle retninger.
Man føler seg litt overkjørt. Begynner å bli vant til det.:tractor::whale:
Og når det gjelder været, enkelte lysglimt.

I dag var det slutt på festen gitt…

2 Likes

Tja, er vel lenge siden det har vært fest…
Men tredve prosent opp i går, ti prosent ned i dag. Er fremdeles tyve prosent opp fra bunnen. Aksjekursen er mørbanka, ingen tvil om det. :duck::champagne:

1 Like

Forstår det slik at søknad om BTD vil bli basert på Lymrit-01 og hvis endelig mDOR blir presentert på R&D, 17. september så er det vel for NANO bare å søke i september. Med 60 dagers behandlingstid så vil endelig svar være klart senest i løpet av november. Med god virkningsprofil og bivirkningsprofil samt enkel behandlingsform (totalpakken desidert best) så anser jeg det som overveiende sannsynlig at søknaden blir godkjent. Tror ikke en eventuell emisjon blir gjort før dette.

15 Likes

Ding ding ding :clap:

Det kan vel også hende at de melder at de skal søke BTD på endelig mDoR, og således kjøre emisjon kort tid etter R&D-dagen.

Selskapet har sagt tidligere at de ikke annonserer når søknader sendes, men er ingenting i veien for å signalisere at prosessen er i gang på R&D-dagen og gjenta det samme i prospektet når emisjonen kommer.

Luigi er ikke bitter

9 Likes

Det står det vil komme en update på mDor, ikke en endelig mDor.

mDOR kan ikke bli høyere enn 15 mnd så en update som gir en mDOR på dette er ergo endelig.

Det er final mDor
Edit: Har det fra IR

I Q2-rapporten sier de at final data vil bli presentert på R&D day. Blir spennende å se hva som er rett.

Okey! Så da skjer det kanskje veldig verdifulle ting for selskapet i år likevel da. Final MDOR den 17.september og muligens Breakthrough Therapy Designation-avgjørelse ~ månedsskiftet Nov/Des!

:money_with_wings:

1 Like

men i complete response-gruppa vil det også måtte komme en oppdatering. Jeg vet ikke om denne mDoR-verdien er “ferdig” i september.

Dette blir bare spekulasjon fra min side, men CR er jo “bare” en subgruppe, og tviler kanskje på at det kan være avgjørende for å sende en søknad. Hvis så er tilfelle er det jo et paradoks at tallene er så bra at det forsinker hele prosessen. Dessuten vil en søknad uten endelig mDOR for CR være så bra at uansett så vil søknaden med overveiende sannsynlighet bli godkjent (Betalutin er jo desidert best).

100x1,3=130
130x0,9=117
17% opp fra bunn :slight_smile:

2 Likes