Nano er vel egentlig helt håpløs å forstå seg på ? Selv for en som ikke kan døyten om det tekniske. Det virker som at dersom noen finner ut at dem skal kjøpe , så er dem plutselig på. Det kan selvfølgelig være at det dekkes inn short nå føre R&D day . Mye å glede seg til utover høsten tror nå jeg da.
For hver dag som går så nærmer vi oss punktet hvor større investorer kommer på banen og kjøper seg opp. Blir spennende å se om R&D dagen kan utløse interesse hos store aktører.
ta å skift bilde tilbake til apekatten du… passet bedre
Happy pappy?
Tror du ser deg litt blind på det tekniske noen ganger.
Når vi vet hvor viktig Archer-1 har å si for det potensielle oppsiden i Nano, så mener jeg det blir feil å se på det tekniske når det kan foreligge data fra dette studiet innen kort tid. Høy andel CR kan sende aksjen til nye høyder. Det burde trumfe TA mener nu jeg.
Er vel tvilsomt det kommer noe data fra Archer-1 i nærmeste fremtid.
Når vi vet Nano sin historikk kan man argumentere at det er svært smart å stå utenfor til en får konstatert et skikkelig brudd på nåværende nedadgående trendkanal
De har allerede data fra de 3-6 pasienter fra første cohort, og de kan rekke og få inn 3-6 pasienter fra andre cohort og rekke LBA for ASH.
Og med tanke på den forestående emisjonen, så tror jeg Bravo og ledelsen gjør hva de kan for å få ut disse dataene og kapitalisere på gode resultater.
Noen som vet noe ?? Noen som vet noe ??
Et lite(?) forventningsrally i forkant av R&D dagen.
Har min metode. Plager meg ikke nevneverdig å kjøpe over 30 ifht. under 28 dersom det reduserer risikoen. Jeg tror forøvrig ikke vi får Archer-1 data nå på R&D. Kan selvfølgelig ta feil, men vil gjerne vite litt mer om hvordan de tenker å ordne finansiering og hvilken kurs en eventuell emisjon blir satt på før mer kjøp.
Det er det som er fint med å trade og være langsiktig vet du, jeg kjenner på 0 fomo ifht. oppgangen i dag. Det er det bare de som går helt ut og inn som kjenner på
Det er jo selvfølgelig lov å håpe på LBA på Ash (selv om jeg tviler), men Ash er ikke før i begynnelsen av Desember.
Slik situasjonen er nå synes jeg risikoen for en kriseemisjon og kursras, langt overstiger faren for å gå glipp av noen få prosent oppgang.
Og slik tror jeg mange andre også tenker. Hvis vi derimot får konstatert en skikkelig brudd på den nedadgående trenden, kan det fort bli trangt i døren
Hvorfor skulle det bli kriseemisjon nå? NANO har mer enn nok tid til å kunne vente på at de nærmeste nyhetene pent og pyntelig faller på plass. En hasteemisjon ville tvert imot signalisere panikk og rådvillhet hos ledelsen, og ville blitt tatt til inntekt for at de ikke forventer at oppdateringene vil være positive .
Det er det vel ingen andre som tror heller, men signaler om at de kommer til å søke LBA kommer til å sende kursen kraftig opp, tror jeg.
Kursen går på forventinger, og godkjent LBA blir meldt i starten av november.
Alle er vel enige om at en emisjon kommer innen 6 mnd?
Og Nano sin historikk tilsier at gode nyheter har små utslag på kursen, mens dårlige nyheter har veldig store utslag på kursen. I tillegg er det generelle børsklimaet usikkert, så hvem vet hvordan det ser ut i Desember?
Poenget var uansett at slik jeg vurderer risikoen, er det uaktuelt å fylle på noe mer før en skikkelig brudd på den nedadgående trenden er konstatert.
Men each to their own som de sier…hvis du har klokketro på en snarlig oppgang, så for all det, kjøp Nano for så mange millioner som mulig. Med lånefinansiering får du enda litt
Hjalp det å bli litt sarkastisk og småsur på slutten der @kjelladne…? Hva er din agenda egentlig med det du skriver i utgangspunktet ??!
Haha, småsur faktisk.
Agenda…la meg se…få tekinvestor bruker Dunkel til å selge meg alle sine Nano aksjer til 2 kr/aksjen?
Eller overbevise hele forumet til å selge meg alt de har av aksjer til 1,5kr/aksjen? Nei, det var kanskje litt vel optimistisk, så jeg går for alternaltiv 1.
…Endelig svar avgitt
Fra spøk til revolver… Det var ingen agenda, kun et svar til kommentaren
Jeg tror det har sunket inn at Roche sin konkurrent også er forsinket - derfor kompenseres not av det voldsomme kursfallet etter Q2 rapporten. Kanskje med en dæsj forventninger til (R & ) D-day ;-). Ser man på kursutvikling siste måned, er fortsatt den generelle utvikingen nokså sørgelig.
Kanskje Bravo overbeviste på turneen sin
Strengt tatt så er det ikke veldig rart om Nano prises til det dobbelte ingen veldig lenge. Er det for dumt at norske biotek skal få kjøre en emisjon på en kurs tilnærmet den reelle verdien en gang i blant?