Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Det er klart kursen er utbombet og 15% opp fra der vi var er hyggelig. Men vi må helst gå mye mer før break even. Tror ikke jeg er alene. Derfor tenker jeg HVIS det er kortsiktige som nå kommer inn som skal trade på R&D så må Nano dra en ekstra flott kanin opp av hatten dersom vi ikke skal få en ny skrell. Har vært for lenge i Nano til å ikke forvente noe annet.

(Er i BGbio selv for en trade i påvente av news så forundrer meg ikke om noen gjør det samme i Nano nå).

5 Likes

Får håpe dem får seg en på TYGGA den 17. da :slight_smile:

Moro å være på topp 10 i dag, lenge siden sist :sweat_smile:
Langt igjen før jeg er fornøyd, men man må jo bare like sånne her dager! :smiley: :money_mouth_face:

Som nevnt i går er det faktum at Bayer trøbler med sine to Copanlisib-studier en positiv utløser for NANO. Det er og eksisterer fortsatt en stor skepsis til om Nano rekker å komme ut før sine konkurrenter, og når Bayer plutselig ligger 8 mnd bak, er det en kraftig derisk for Betalutin.

En analytiker jeg pratet med i dag hadde ikke registert at Bayer hadde oppdatert sine studier, og uttrykte straks at dette er klart i favør av NANO, selv om han uansett har som case at Bayer uansett ikke vil forhindre markedstilgangen til NANO. Han har samme syn som Marco gikk godt igjennom ved Q2.

En reprising i dag var derfor å forvente gitt kursfallet dagen etter Q2, og selv om jeg tok inn en ganske hyggelig tradepost i går, så ble den også av langsiktig karakter når vi dundret gjennom 31 som var target for den :grin:

4 Likes

ny konto? Trading med korsar her eller?

Oppleves i alle fall som om sentimentet har snudd.
Det skal ikke mye til, hvis den fortsetter å rusle seg litt oppover så etablerer vi oss ihvertfall fort i en ny trendkanal.
Kommer det flere positive signaler fremover nå, så kan det bli eksplosivt.

En eneste tyngre investor kan dra kursen nordover med flere jafs.

Blir spennende fremover, å se hva som skjer.

Vi kan oppleve at fase II/III toget går en stund når det først går.

Og strengt tatt så bør det jo det, for å kompensere for den lange vedvarende nedtrenden vi har vært i

2 Likes

Jeg skriver også på HO som Fra Sidelinjen, jeg backtrader ikke NANO, og postet bredt at jeg økte kraftig i NANO under 24. Jeg er ikke selger inn og ut, men for en gangs skyld tok jeg en tradepost på god magefølelse.

Hadde jeg vært Korsar hadde jeg skrevet i morgen at jeg solgte den på 32.50 i dag hvis den skulle falle i morgen. Her har jeg «låst døra», jeg solgte ikke posten, den ble i stedet long og jeg har tatt bort alle de mulighetene Korsar pleier å gi seg selv når han ikke gjør livetrades…

11 Likes

Har lest innleggene dine der, @TheObserver. Velfunderte.
Fortsett å skrive her på TI, også.

1 Like

Er det noen som har innsikt nok til å drøfte sannsynligheten for en 15 mnd median?

takk for oppklaring @TheObserver ! beklager

2 Likes

Ikke glem DLBCL. Større marked enn 3L. Det er knyttet lite forventninger til dette studiet og vi vil få en oppdatering før året er omme. Kan komme når som helst.
Jeg blir heller ikke overrasket hvis vi ser nye store helsefond inn på aksjonærlistene fremover. Det er tross alt ikke lenge til selskapet er i mål.
At aksjekursen i Nordic Nanovector faller helt ned til 22 kroner på dette tidspunkt skjønner jeg ingenting av. Håper mange skjønte at dette var en gedigen kjøpsanledning og legger aksjene i skuffen nå. Jeg tror det kan bli en fin vinter for selskapet og jeg sitter stille i båten videre.

5 Likes

DLBCL er faktisk et større marked enn 3FL og 2FL til sammen, skulle de få en liten bit av det markedet også så snakker vi om store tall!

7 Likes

Det er ikke lenge siden :slight_smile: 28/8 var jo en dag, for å si det slik.

1 Like

28/8/19 VAR DAGEN! Den store kjøpsdagen…
Som skjønte at det var shorternes helvetesdag. Den dagen alt gikk galt for dem.

Men den dagen fløy kursen. I dag tok den noen harehopp,
med landingspauser. Mange hareører i kursbildet.
Eller var det kanskje en and som vraltet litt i sikksakk i en støvsky?
Jaja, klager ikke over kursoppgang. Kjennes greit å få børsta vekk litt støv av jakkeslaget.
:duck::rabbit:

1 Like

Gode dager. Men det kommer vel en massiv dump igjen fra de som «eier» nano tradingen.
Noen har full kontroll og styrer kursen, enten det er opp eller ned.

Jeg har gitt opp å følge kursen. Rett under 60 i snitt, så det er bare å zzZzZZzzz videre…

3 Likes

Hyggelig utvikling de siste dagene. Er det starten på en reprising av selskapet vi ser? Jeg mener Nordic Nanovector på dette tidspunkt burde vært priset mye høyere enn det er nå. Ser man på verdiene og potensialet er det veldig stort. Med de kliniske data som foreligger og har holdt seg konsistent over flere år er det ikke tilfeldigheter. Betalutin er en vinner slik jeg ser det, og det kun etter en sprøyte i armen. Tror mange glemmer viktigheten av Quality of Life for disse pasientene vi har med å gjøre. Det er så å si ikke bivirkninger etter behandling. FDA har mye fokus på QOL nå.
Jeg stoler 100% Nordic Nanovector og tror vi er vitne til noe som blir mye større enn Algeta på sikt. De store aksjonærene jeg følger med på sitter stille og det er betryggende når kursen har vært så lav. De endringene vi ser på aksjonærlistene ukentlig er bare bytting av aksjer for short.
Det er på tide NANO prises mer riktig og de siste dagers oppgang er forhåpentligvis starten på dette. R

3 Likes

Nano har lovet at vi får foreløpige tall fra Archer før jul og det er her de virkelig store pengene ligger. Derfor gidder jeg knapt se på kursen frem til dette. Uansett er det helt uaktuelt å selge på disse nivåene.

3 Likes

Og DLBCL

1 Like

Ja, for ikke å snakke om DLBCL.
Men her har jeg lave forventninger. Skulle tallene bli bra er oppsiden desto større.