Hva mener du er bra tall?
Jeg har ingen tro på at vi får godkjenning i DLBCL.
Derfor har jeg ingen forventninger. Håper selvsagt…
Hold on to something!
20% ORR på 3L/4L DLBCL er bra
Det hadde vært fantastisk med gode tall for DLBCL og Archer1.
Det er ikke usannsynlig at det kan komme noe positivt. Så kan man jo selv vurdere om det er smart å kjøpe aksjer for 31 kroner nå. Jeg tror det vil være en god investering hvis man løfter blikket litt fremover. I det korte bildet er det bare kaos p.g.a roboter og shorting.
Etter den søte kløe, kommer den sure svie…
Tau. anyone?
Tradere som skal ut. Blir jo sprettball av sånt.
Det svinger noe voldsomt ja
Noe gevinsttaking er vel naturlig. Og så er det vel en perfekt dag for tradere. Men jeg tenker jeg holder meg fast på “bølgene” og er glad jeg har fått økt ganske betydelig den seneste tiden. Spennende tider framover
Pump og dump. Akkurat d samme som for et par uker siden.
Sitt i ro og la tullebukken bytte aksjer seg i mellom. Det blir de ikke rike av.
Det er først når de får lurt småsparere til å tro at nå er virkelig noe på gang, de tjener penger. Da dumper de aksjer dagen derpå og de små selger med tap.
Dette tror jeg stemmer på en prikk. Aksjen ligger åpen for slike “nå skjer det” scenarier. Den dagen toget virkelig går blir det nok ikke så mange forvarsler. Nærmer seg snart nivået for en ny handel med trader aksjer.
Jeg rakk å skrive det ihvertfall
Nano skal på Radium neste uke…
Fra Kappa på HO:
Time Last Volume Buyer Seller Market
16:46:40 31,623 4 990 BATF
16:46:40 31,791 5 043 BATF
Nano har funnet igjen YouTube passordet sitt i dag…
Lol. Det er faktisk ganske funny.
Men er ikke så dumt å lage videoer, all erfaring fra jobb sier at det er en genial kanal for markedsføring
Det skal også ekstremt lite til for å få det mer profft. Kunne nesten tenke meg å sende dem noen tips. Infomercial 101: ha en så rolig og nøytral bakgrunn som mulig
Er jo fint med litt dynamisk bakgrunnsmiljø, men en fordel være å unngå røde busser,
Godt det ikke var en brannbil!
Synes ikke videoen i seg selv var dårlig, men var lol å dele den vis dropbox
Hvis den var særlig mer proff hadde dere begynt å klage over uvettig pengebruk på neste Q. “Do you feel that spending all that money on a video is worth it when Paradigme costs 100mNok every quarter? Will this bring the nestxt emission faster than scheduled? How does this affect the new hirings in CMC?”
Chillax folkens…
Snakker vi om denne videoen enda ? OLD NEWS