Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Som sagt tidligere, uansett hva ledelsen i Nano tar seg til så skal det klages.

Sender de meldinger om at de skal på roadshow, så virker det desperat. Hvis de reiser på roadshow uten å melde markedet, så er det mangel på info det skrikes om… :man_shrugging:t6:

4 Likes

Hahahaha

1 Like

Det er vel slik at oppdatering fra Archer-1 studien kan komme når som helst nå med tanke på at det er 3 mnd avlesnings data som vil bli presentert når de er klare? Og Bravo virket meget sikker på at vi får det før året er omme, ref “CEO message after Q2” Det må vel bety at antallet de hadde tenkt er innrullet.

Nordic Nanovector: Archer-1 phase 1b Betalutin®/rituximab combination trial advances to next cohort

21.05.2019 11:44

3 Likes

Ja, Archer-1 har jo er jo en mye større populasjon å rekruttere fra sammenlignet med Paradigme. I tillegg så få du jo SoC (Ritixumab) i tillegg til Betalutin. Kanskje ikke så høy terskel for onkologer å anbefale pasienter å bli med på dette da.

8 Likes

Og alle sitter stille og venter på volumøkningen og neste brudd av 30 :slight_smile:

Litt volum nå…så…

NANO stiger på ganske så høyt volum i dag.

Omsatt for 13 millioner kroner

1 Like

Spennende tider… Synd jeg har alt for mye vekt på NANO :frowning:

Har cash men “nok er nok” for Nano.

Hold og kjøp strategien har gjort at snitt kurs er høy.

Lærdom: Ting tar lengre tid i bio - tech en en tror. Månedlig/ kvartalsvis kjøp er kanskje en bedre strategi en kjøp alt med en gang en har cash.

Noen tanker om hva de vil fortelle på mandag? Blir det en non-event og bare det samme gamle opp igjen?

Kan vi får mDOR 15mnd? Nytt om MZL? Løfter de litt på sløret angående Archer-1? DLBCL, planlagte kombinasjonstudier der feks?

Angående mDOR så har de ihvertfall lagt ut en liten teaser,

image

Edit, tirsdag ja.

Tirsdag vel?

Tror nok det blir et noenlunde non-event, med M-Dor 15 mnd.

Når det er sagt så synes jeg at den dagen de virkelig har noe breaking å komme med, så burde de ta det på et arrangement som dette, for å holde markedet litt på tærne. Trenden om at man er på defensiven i etterkant hver gang bør endres til at man kan være litt offensiv og ha noe betydelig å komme med. Er jo lov å håpe at det skjer denne gangen, men lite tilsier vel at det blir sånn.

2 Likes

Bør vel være den dobbelte omsetning hvis man skal finne frem champisen. Ved nedsalget forleden dag ble det vel omsatt 1,2 mill aksjer hvis jeg ikke husker feil.

Har de kommet med noe bio-markør updates så har det vært en drøm.

Sist CMD nevnte Kolstad om at 10%?!? (eller var det lavere) fungerte Betalutin ikke på, selv om de hadde CD37 utrykk.

Du mener M-Dor på 15 mnd. er en non-event, og at når de har noe breaking news så skal de ikke melde det, men vente … er du seriøs?

1 Like

Vel, kanskje ikke et non-event per definisjon, men i mine øyne står det ganske klart skrevet mellom linjene.
Kommer vel litt an på hva du tenker er “breaking” I guess, men ta for eksempel dryss fra Archer-1 da? Archer-1 er jo såpass viktig at selv relativt små positive oppdateringer kan ha stor innvirkning på kursen. Uten at det i vanlig børssammenheng trenger å være “breaking” sånn sett.

Er jo ingen hemmelighet at aksjen har blitt herjet med, graden av dette kan man jo være litt med på å begrense dersom man viser at man også kan overraske positivt. Kontra at vi skal rett sørover hver gang noe presenteres. Selv om on-track i mine øyne alltid har vært “bra nok”, så er det jo ikke alle som tenker sånn.

Tenker det samme som deg rundt dette. Hvis Bravo lefler med at det kan komme LBA fra Archer-1 på ASH, så tror jeg det potensielt sett kan løfte kursen kraftig.

Har også en mistanke om at Bravo har flørtet heftig med investors når han var i US forrige uke, og det i så måte har hatt en effekt på kursen.

Mtp på Archer-1 så skal vi ikke glemme at kursen gikk kraftig høsten 2016 basert på forventninger.

Og hvis mDOR nå oppjusteres til 15mnd, fra 9 mnd i fjor, så hadde det vel på plass med en liten premie i form av kursøkning? Oppdateringen fra 9 til 13,5 kom i skyggen av Paradigme forsinkelsen, men tror mange har ristet av seg skuffelsen og vil kjøpe seg inn om vi ser mDOR 15mnd.

1 Like

M-Dor på 15 mnd. er veldig stort, selv om det er i “kortene”, så kan man ikke bare si at det ikke har noen verdi. M-Dor på 9 mnd. var nok til å gruse kursen, to positive justeringer, som knuser konkurrentene, det bør annerkjennes.

Enig med vedrørende Archer, men jeg tror ikke de kan med god samvittighet velge om de skal sitte inne med nyheter eller ikke. Om det er nærtliggende, typ ASH, vil jeg si ja, men i alle andre tilfeller vil jeg si det vil være skikkelig dårlig praksis.

1 Like

Helt enig i at 15 måneder er helt topp, men vi vet at kursen er drevet av forventninger, og jeg tror de fleste forventer den opp. Derfor tror jeg ikke Mdor i seg selv kommer til å gi det helt store hoppet (relativt). Men håper jo så klart jeg tar feil.

For øvrig enig i at best practice er å informere markedet så fort man vet, men da dette historisk ikke har blitt gjort i Nano så kan man i det minste bruke det til sin fordel i gang i blant mener nå jeg.

1 Like

Hadde jo vært hyggelig hvis pasienter med CR også fikk oppjustert mDOR. Kanskje ikke helt dynamitt i akkurat det, men det hjelper jo på det også.

Sant nok, men mange kjøper seg ikke inn før dersikingen er et faktum, så det kan utløse kjøpspress.

Men tror fortsatt det er løfter om data fra Archer-1 før året er omme som kan løfte kursen kraftig. Uansett så blir R&D seansen spennende og interessant tror jeg.

Vi har et forventningsrally på gang, det tror jeg også, men jeg tror ikke de fleste tørr å ta dette for gitt, og at det vil bare drive momentet videre.

Vil nå si de har brukt det til sin fordel så langt, men at om det ikke finnes et nærtliggende og relevant event; hvorfor vente? Ingen er tjent med det.

1 Like