Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Ikke for å drepe stemningen rundt mdor her, men hva hvis den ikke øker til 15 og blir værende på 13,5. Det er jo fortsatt veldig bra, men vil det være en skuffelse for investorene? Synes det blir tatt som en selvfølge her at den skal opp. Det er ingen garanti for dette og fortsatt en sansynlighet for at dette ikke skjer.

Synes det virker som et forventnings-rally i forkant av R&D-dagen nå, så jeg frykter hva som kan skje om ikke vi får høre at det er 15 måneder mdor.

2 Likes

Begynner å ligne på noe. RT 33,78 og omsatt 781k aksjer

Tja, kan være noen blir litt skuffet. Men på den andre siden kan jo det komme andre signaler som totalt overskygger mDOR…

Som sagt, så kan jo Nano i beste fall presentere data fra 12 pasienter på ASH som har blitt behandlet med Archer-1.
Om vi får veldig konsistente data herfra, tenker da at majoriteten får CR, så tror jeg kursen kan gå mot nye høyder.

2 Likes

Tror også at “suget” fra Archer vil gjøre seg mer og mer gjeldende fremover, og da er det viktig å huske på at resultater herfra (så vidt jeg vet) ikke engang er en del av grunnlaget for DNBs kursestimat på 85 kr.

1 Like

Jeg skjønner alldeles ikke at det skulle ligge en selvfølgelig forventning om mDor på 15

Mye mulig at det blir det, men det er jo en positiv overraskelse i så måte.

3 Likes

En liten shortskvis på gang? Sluttauksjonen.

1 Like

Litt kjipt for de som har shortet aksjen hvis MDOR skulle vise seg å bli 13.5mnd eller høyere og ikke 9mnd. Da kan det nytte å prøve å skape et bilde av at 15mnd er ventet i markedet og ikke burde påvirke kursen :blush:

What say you, shorters?

• Ja
  • Nei

0 stemmegivere

2 Likes

At det blir 9mnd ville jo være i nabolaget av ett mirakel. At det blir 13,5 regner jeg som en selvfølge. At det kan bli 15 regner jeg som en reell mulighet.

Blir det 13,5 er det mer enn godt nok, og vil alldeles ikke Borge for noen negativ overraskelse i markedet(nettopp derfor liker jeg dårlig at enkelte her regner som en selvfølge at d skal bli 15, og pratet høyt som det)

Blir det derimot 15, få uker etter det ble oppjustert fra 9, så vil det være helt eksepsjonelt gode nyheter.
Husk at medisinens verdi, delvis, ofte regnes i mnd/xtra levetid.

D blir spennende tider fremover folkens :blush:
Her kan skje mye moro…

3 Likes

Mens vi venter på Archer;

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/25426666/

Stråling+Rituximab ga 100% CR på 1L FL pasienter.

4 Likes

Nok et usannsynlig godt grunnlag for å regne med at comboen Rituximab og Betalutin vil gjøre det så godt at Archer-1, om en tid, vil være å finne som SoC for 1FL! Da er det i tilfelle virkelig snakk om blockbuster. I tillegg til stråling vil jo også Betalutins synergivirkning kunne få betydning. Jeg ser da for meg en behandling som først vil være Rituximab, deretter Betalutin og så en ny dose Rituximab med gjenvunnet CD20…

6 Likes

I 2017 var det 20/100 som skulle få nano til å bli en blockbuster, nå er det archer-1. Hva blir det i 2021?

1 Like

Humalutin.

5 Likes

Dette minner meg veldig om en tur i fjellet med ungene. Bare en topp til nå så er vi der…:see_no_evil:

2 Likes

Mulig du trodde det, men markedet genrelt ventet bare på svar om 20/100 var bedre enn 15/40.
Svaret på det kommer ikke før i slutten av 2020/2021

1 Like

Husker hvor mye spenning og diskusjon det var knyttet til dette. I ettertid ser jeg hvor idioti det var å sitte over den nyheten. Mener at kursen ikke fikk et kjempeløft av SRC sin avgjørelse - men i motsatt fall kunne den ha trynet mye allerede da. Lærer så lenge man lever :slight_smile:

Om Archer-1 feiler så selger jeg alt og tilber baisse-gjengen resten av livet

1 Like

Det handler ikke om hva jeg trodde. Det var det som var gulroten til investeringen i nano på den tiden. Mener bare at det hele tiden er noe nytt vi løper etter.

1 Like

Noe nytt? Målet har vel alltid å få godkjent Betalutin for 3L FL, også ekspandere videre mot andre typer NHL og 2L FL med Archer.

5 Likes

Det du tenker på er de at de kortsiktige hele tiden snakker opp nærmeste value infliction point, og det er helt korrekt.

De langsiktige har hele tiden øynene på målet, men de også ønsker selvfølgelig at verdiøkning skal foregå etter guiding.

7 Likes