Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

:joy::joy:

Hæ? :vulcan_salute:

Innlegget er skrevet fra hukommelsen, så mulig det bør dobbelsjekkes - men jeg mener nordic nanovector dukket opp blant hans sponsorer.

2 Likes

Jeg har fulgt med på bloggen hans over tid og bare gitt han litt påfyll med bl.a dette…
Someone sent me a link for a really nice video explaining how Betalutin works. Watch it here.

Blei bare litt overasket dersom Nano faktisk sponser han …?!

1 Like

Gjør jo ikke det da .

2 Likes

Redigerer det bort. Tror jeg hadde missforstått.

Tror ikke Nordic Nanovector sponser Lymphobob, men de er sponsor for LymphomaHub :slight_smile:

https://lymphomahub.com/about

3 Likes

Javisst! kult. :slight_smile:

Bra innlegg! En risk jeg sjelden har sett blitt nevnt er at Nano ikke får innvilget conditional approval på paradigme, men må gjennom fase 3. Kan dette skje selv om resultater fra paradigme er i samme bane som lymrit? Dette vil mildt sagt være en stor smell.

1 Like

Å ja, vet vi må gjennom fase 3 uansett😁

1 Like

Kan absolutt skje avslag tiltross for gode data.
NANO har vært på ballen her, sakser inn hva dr Lisa R sa om det på ASH 2017:

Det at de har randomisert pivotal-studie sikrer betydelig i forhold til godkjent dosevalg.
Nå vet vi at de aksepterer pasienter med høyere gjennomsnittlig alder enn konkurrentene og tar i mot pasienter som er sykere. Så pasient-populasjon er tilpasset kan vi være trygg på så langt.
Siden PARADIGME er utarbeidet i samarbeid med regulatoriske myndigheter kan du se bort fra at størrelsen på populasjonen vil by på problem.
Så det er stort sett Study Conduct som er en outsider her vil jeg tro. Som du kan se er det svært sjelden årsak til at det ikke gies godkjent first cycle approval.
Angående om efficacy vil være god nok, så var de vel rundt 97% sjanse for å være på linje med Copanlisib, men duvalisib fikk altså AA med betydelig lavere tall, og ingen av disse 2 vil være avgjørende for hvorvidt NANO får sin godkjent.
Det som kan slå ut er safety, men med hva vi vet om produktet, og tallene de har vist effekten sin i så langt, virker det også svært trygt. Finner det vanskeligere å anslå statistisk i forhold til adverse events, men sammenligner du mot de som ellers er og de som kommer etter, er altså Betalutin best in class her.

Jeg har en betydelig belåning på høy rente som følge av mine vurderinger her investert, med mål om å ha flest mulig ved realisering av Archer om hverdagen gir meg anledning å sitte til da.

13 Likes

Nå er ikke Q4/Full year i San Diego lenger, ref hjemmeside.

“It’s in Oslo. It’s sunny, like San Diego, but it’s Oslo”.

(Strengt tatt står det ingenting om lokasjon, så det kan være hvorsomhelst. Jeg tipper Oslo.)

2 Likes

Forklaringen er nok så enkel som at de kopierte et jpm event fra tidligere når de skulle opprette q4 og glemte å endre lokasjon. Var en besnærende tanke men 98% usannsynlig

https://snl.no/inkurie

Ser for meg tankegangen til Malene… “Ahh, noen på TekInvestor har funnet en skrivefeil på nettsiden? Jaja, de skjønner vel at det er feil, jeg oppdaterer lokasjon når jeg skal sende ut invitasjon én uke før”

Tre dager senere er innboksen full av spørsmål om det er sant at selskapet skal dual listes på NASDAQ siden Q4 - presentasjonen skal holdes i San Diego.

:joy::joy: Altså…

4 Likes

Vel Malene var jo også med på emisjonen med en god chunk penger, eneste grunnen til det må være en imminent listing på Nasdaq, kan umulig være noen annen grunnn…

:rotating_light:…“irony alert”…:rotating_light:

1 Like

Akkurat dette med listing i USA synes jeg ble mindre - ikke mer - aktuelt etter emisjonen. Amerikansk IPO var/er en mulighet til å hente penger, men nå er dette gjort på en annen måte:)

1 Like

At insidere var med på denne emisjonen legger vel i seg selv det meste av nyheter og spesielle grunner for denne ganske dødt. Da også spekulasjonene rundt Nasdaq. Ville vært ganske suspekt og ikke minst et brudd på loven. Jeg tror ikke det var pga annet enn det står i begrunnelsen i meldingen. Til vanlig drift og kjøre på med de planene de har satt.

4 Likes

…hm…la oss tolke… :joy:

Dette tenker jeg bør understrekes ettertrykkelig.
Marco Renoldi har gjentatte ganger understreket viktigheten av dette.
Selve behandlingsforløpet er på linje med en influensavaksine…Ishit you not!
…og vi snakker om meget avansert kreftbehandling av meget svekkede og reduserte pasienter med et fraværende håp om overlevelse…vi snakker om folk som er gamle, skrøpelige, svært syke hvis antall dager, uker, måneder, kvartal, halvår og år med økt levetid har en enorm verdi.

Hvis de kan få slik behandling -skånsomt- er det helt unikt.

I dette kulepunktet som her anføres ligger det en enorm merverdi.

8 Likes

God morgen:-)
Blir ørlite spennende å se hvor vi skal denne uken. Mange meninger selvsagt. Tidligere erfaringer viser vel at prisen dessverre ofte synker under emi-pris.
Samtidig kan dette være en meget god anledning til å skaffe seg noen ekstra til en gunstig pris.

Jeg starter dagen med en pen ordre på åpning.
Håper på noen fine trading muligheter denne uken.Edit, fikk fine tilslag på 45,32 og veldig happy med det. Første gang jeg låner et sekssifret beløp for å makse uttellingen.