Ser ut til at vi kommer ned på emi-kurs nå…
Der er vi vel strengt tatt nå.Hvis du synes kjøp på 45,3 er ille og 45 er topp…da bør man ikke investere i NANO.
JA skulle den falle “helt ned til 45,00” og du har 10000 aksjer, så sparer du hele 75 kr om du kjøper rep aksjer enn om du kjøper på 45,50…
En får jo ca hele 150 aksjer om man da hadde 10000 ved emisjonen…
Etter noen emisjoner i biotek er jeg vel mer der at jeg vil se hvor langt under emikurs vi dipper. Når man først bryter den magiske grensen så er man i litt uncharted territory.
Tror ikke vi får noe løft i kursen med det første. Kan ikke helt se hva som skal bidra til det. Og i hvert fall ikke før et stykke etter reparasjonsemisjonen.
Var innom NANOs hjemmeside nå og finner ikke noe info om fremtidige events og konferanser de skal delta på. Tidligere sto det info om slikt. Synes akkurat den biten har blitt langt dårligere etter at Malene tok over ansvaret. Også med tanke på presisjon. Virker litt “venstrehånds arbeid”.
Noen som aner om de skal til Lugano i år? http://www.lymphcon.ch/icml/website/abstract-submission-ok.html Forrige gang (Juni 2017) var det ikke akkurat vellykket fra kursståsted.
Det ble spurt om på forrige Q&A, og de svarte kanskje. Dersom de har noe spennende å vise frem da, skal de dit. Spørsmålet vi nå kan stille oss er om DLBCL er kommet til et slikt punkt.
Tviler på at mDoR oppdatering i seg selv skulle være nok, og det er vel lite 6 mnd data å by på fra Archer til ASH(kan ta feil her kanskje?).
*forresten er min klare mening at årsak til løft i kursen har vi i bøtter og spann i kjent informasjon.
Nå er jo kursen så godt som helt ned mot den siste emisjonskursen, Hvem er det som selger nå egentlig ?? Noen som har en fornuftig forklaring på det ?
Tja, i så fall har det ikke gitt noe kursutslag, så hvorfor skal den kjente informasjonen plutselig gi utslag i kursen nå? Nei, jeg tror det må komme noe mye mer håndfast om kursen skal nevneverdig opp. Og med nevneverdig mener jeg nivåer fra så kort tid tilbake som 2 måneder siden.
Ingen bør bli overrasket om vi er nede på lave 30 tall i mars/april. Ikke spør meg hvorfor. Jeg har en dårlig magefølelse. Fint for de som har langsiktig tro på casen (hvilket jeg har) og som har disponible midler (hvilket jeg ikke har) for å øke beholdningen.
Et argument for at kursen kan stupe videre er at februar ofte er en drittmåned på børsen…
Likeledes kan vi få en brå løsning i Kina, krig i Venezuela, trump får muren sin og børsen booster i taket.
Svært lite av dette er NANO spesifikt
Og nano kan bli kjøpt i morra.
Bare å henge på.
Bare shortpakk som prøver å knekke retail. Caset er solid.
Unaturlig mye volum på en mandags formiddag. 45 presses hardt av selgere, samt det er mange kjøpere som har banket på. Er det short som tar litt vann over hodet? Er det belåninger og stop-loss som har gått(det var en større handdel rundt 44.7)?
*Edit, det jeg sier stemmer ikke ifølge handelsloggen.
Den volumspiken med 60-70k aksjer som har gått under 45, gikk på 45 tilsynelatende primært, men har antakelig vært del av en større post som ble satt for salg til 44.64, og grafen er således lurt til å tro det er høyt volum som fant sted under 45. Altså ikke korrekt.
*Edit 2 håper det var 50k short som ble satt på 45! Og måtte det svi.
Da droppes nok sikkert rep.emisjonen.
Stort volum under 45 er et tegn på dette.
Synd for de som ikke handler nå.
Hmm… ja hva skal skje nå framover
Hmmmm…
hvis det var sååååå stor interesse for emisjonen på 45.- så skulle man kunne anta at de som ikke fikk delta (ref. overtegning) ville hamstret det de kan nå på 45.-
Da får de aksjer til 45 uten å vanne ut selskapet - vinn vinn det
Så hvis 45 ikke holder lenge så var interessen for aksjer til 45 kanskje ikke så stor som man skulle tro.
«Synd for de som ikke handler nå»?? Nei vel heller si det var synd på de som satt med mange aksjer når emi kom🙉
“liker du epler eller poteter?” hva svarte du meg på egele?
Det er vel en forskjell på å kjøpe x antall aksjer i en emisjon kontra det å hente di samme antall aksjer i det åpne markedet. Hvor mange tror du hadde fått sine aksjer på 45 kr …??
Svært risikabelt tidspunkt at belåne en NANO portefølje … teknisk i nedtrend med svag støtte omkring 41,00 og ellers direkte ned mod 20,00.