Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Mulig det, men på lang sikt trumfer det fundamentale, alt., absolutt alt.
Som et siste trekk solgte jeg i dag min hovedinvestering, nel, på 5,80
Vippet alt over i NANO til 45
Alle egg i en kurv og mer enn dobling av NANO posisjonen.
Da er det bare å lene seg tilbake.

Doblet faktisk på fredag, lørdag og søndag selv. Skal triple i dag
EDIT: Du doblet 18 desember, triplet for tre dager siden, og mer enn doblet i dag. Får håpe timingen din er spot-on :slight_smile:

Folk liker å handle på tilbud. Ikke samme å handle til full pris.

1 Like

men hvis du doblet på fredag å trippler på søndag? hva skjer med dobblingen igjen på mandag? i såfall burde du vurdert å tripple beholdningen etter dobblingen ettersom tripplingen av større beholdning er mer gunstig etter dobbling… det er hvertfall min mening

2 Likes

Jeg har stadig tatt større posisjon i NANO.
Har du et problem med det?
At jeg gradvis har solgt andre aksjer er en naturlig konsekvens av dette.
Åpenbart best å ikke skrive om når man kjøper og selger.

Oppskriften på å tape alt på børs :smiley:

Noen må lage en triggerliste 1H 2019 asap!

1 Like

Det får bli noen andre enn meg. Jeg har slått meg til ro med min posisjon og ser mot ASH’19 og DLBCL i første omgang. Jeg kommer til å akkumulere hvis det blir billigere og juble hvis vi får #champagneproblems, men ellers er det bare å slappe av og la shorterne og baisserne slite seg ut.

2 Likes

ASH 2019 kan bli en stor trigger for Nano!

Hva som kommer før er det vanskelig å si noe om.

2 Likes

Hva tenker du på da ?

Archer sneak peak kanskje, dlbcl tall, BTD til den tid, mDoR avklaring er ventet til den tid, ferdig rekruttering PARADIGME før den tid.
Hvor mye vi kan vente før eventuelt får vi mer informasjon i forhold til kommende kvartalspresentasjon. =)

2 Likes

Tror de som er long bør gjøre som @Fornybar.

Jeg personlig har vært mindre aktiv her inne de siste ukene og det er en befrielse :slight_smile: så lenge man har investert et beløp man er komfortabel med så anbefales denne tilnærmingen da 1H fort kan bli begredelig. Ser man mot 2H så er det mye spennende som kan komme;

• Prime/BTD
  • Ash conferance med data fra Dlbcl/archer
  • Orphan Drug Designation for archer/dlbcl
  • enrollment complete paradigme
  • partner eu/asia
8 Likes

Som nevnt over, trenden er ned og nå fikk vi som predikert kurs under emi.

Hvorfor noen selger her? Hvorfor solgte noen på 23 kroner i PCIB når Emi var på 30?

Jeg vil heller ha Nano til 35 kroner enn 45 f.eks. Det ville vel hvem som helst.

Logisk at kursen ville tangere 45,00 men mangler logisk forklaring på, hvorfor den skulle fortsætte … (ud over at dette “måske” bare er en fortsættelse af den tidligere trend, aktien lå i før emission … havde ledelsen luret, at denne trend ville fortsætte? skal vi vitterligt se 40,00 igen?)

Kjipt kursen nærmer seg Pho.

Lurer på om det kan være lurt å selge, for å kjøpe til lavere kurs igjen, slik som det var for Pcib :face_with_monocle:

Er det noen som følger NANO-aksjen her?

Når kommer neste pump?

Ca kl 15:05, tror jeg. Litt vanskelig å si.

Jeg har readout Paradigme som endpoint.

Alt frem til det handler om verifisering av data. Kan ikke se et avvik fra min opprinnelige måltall for 3 år siden. Snarere tvert imot. Dataen styrker seg for hver dag!

Refinansiering av boligen neste. Trodde aldri at jeg skulle få muligheten til å kjøpe opp ytterligere for ett år siden. Nå som jeg er i posisjon til allokere kapital så er det bare å gjøre det!

Julen kommer tidlig for meg i år :slight_smile:

1 Like

Heller mot det samme, gjør som jeg gjorde i PHO og kommer til å kjøpe etterhvert som den synker mot 38 nå.

1 Like

Skal ikke kloge mig på andres beslutninger, men jeg valgte selv at smide kortene på 46,50 i vente om lavere indgang og kan notere mig for en potentiel sparing på ca. 2,50 NOK / aktie så langt.

Det er samme mønster som i fredags (første dag efter emissionen), hvor kursen længe balancerede omkring 46,00 for efterfølgende at blive presset videre ned på pludselige volumer … aktuelt i dag har den balanceret omkring 45,00 - 44,75 og gentager nu historien.

Skal man tro trenden og markedets forsøg på at teste støtteniveauer, da ligger alt til rette for at aktien forsætter mod 40,00 (med en bund intradag på ca. 36,00).