Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Nå er det mange konspirasjonsteorier ute og går her. I følge en portefølgeforvalter jeg
kjenner sysler ikke store BP med slike småkjøp i det skjulte - det vil de ikke bli tatt for.
Ser man på aksjonærlisten fra nr 50 og ned til f.eks. nr 200 så vil man finne mange banker og investeringsselskap med eierposter mellom 0,1% til 0,2%.
De sprer investeringene sine utover og da er Nano en av deres investeringer.
Kursen går nok heller nedover når småtradere som kjøpte på 20-tallet nå tar gevinst.
Det er ikke ulovlig å ta gevinst på 30 kr … men de egrer seg nok over at de ikke turte å selge på 36 kr.

5 Likes

Litt vanskelig å si hva evt aktør(er) definerer som hvor målstreken er? Der kjenner jeg ikke biotek alt for godt.

Er f.eks målstreken når f.eks NANO har fått markedstilgang? Da er det mer kompetente biotek ressurser har inne på TI, enn meg, som kan anslå eller definere mulige målstreker er for NANO caset.

Ja, man vil ofte latterliggjøre en del ved å bruke stempel konspirasjonsteori.

Litt pussig du nevnte portefølgeforvalter din i tillegg :slight_smile:

Det var vel et snev av analyse i det siden jeg tok utgangspunkt i aksjonærlisten?

1 Like

@nicknack, om du har tilgang til oppdatert aksjonærliste fra under top 50, hadde det vært fint om du kunne dele.
Ser etter hvaler🐳

Kan dessverre ikke dele den.
Men, fra plass 51 til 100 finner jeg omtrent 13 store finansinstitusjoner, og videre ned til nr 200 er det ca 11 stk. Noen av de jobber med indekser. Har hold norske pensjonskasser utenfor opptellingen.

Takk for svar! Da kan det virke som det er noen hvaler der.
Har jo vært det tidligere, også.
Mange bekker små…osv, tenker jeg.
Er jo et prisnivå for hamstring, dette.:whale:

Er det bare meg, eller må de faktisk ha rundt 70% CR for at det skal bli bedre enn konkurrentene? Får de 60% CR er ikke det mye bedre enn 54% CR og 93% ORR.

Så var det dette med bivirkninger da. Bendamustine er ganske heavy, og spesielt i kombiansjon med Rituximab, som jo er comboen du sikter til

• Behandling med bendamustin har også ført til langvarig lymfocytopeni (<600/µl) og lavt antall CD4-positive T-celler (T-hjelperceller) (<200/µl) som kan vare i 7-9 måneder etter fullført behandling. Dette særlig i kombinasjon med rituksimab.
1 Like

mDoR, PFS, QoL og OS må ikke glemmes. Ser man seg blind på ORR og CR/PR rate så kan man gå på noen smeller.

7 Likes

Ja, cured the cancer but killed the patient, eller noe i den duren der.

Som Snøffelen ville sagt det, fullt mulig å kurere kreft med hammer og spiker, men så var det disse bivirkningene da :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Likes

https://www.evaluate.com/vantage/articles/news/snippets/efficacy-hints-lift-nordic-nano-long-wait-data-remains

Det samme gjelder vel her. Konkurransen i begge indikasjoner skremmer litt uansett. Hvor stor del av markedet kan de ta? De må vise gode data. Håper de lykkes, men jeg står utenfor til det kommer mer info om finansiering

Det er jo umulig å si, men med enkel behandling, lite bivirknger og knalleffekt i kombinasjon med Rituximab og andre legemidler, så har jo Betalutin XX-blockbuster potensial.

2 Likes

Under topp 50 er det poster <100 000 som gjelder.
Hvilken hval gidder å leke med eierposter under 0,2%.

image

1 Like

De som ikke vil bli sett.:whale:

Må vel være såpass ærlige med oss selv å si at det er lite hvaler i horisonten

1 Like

Nå er de vel stort sett under vann, bortsett fra når de puster.:whale:
Litt som å være Nano-aksjonær som holder pusten og følger med på kursnedgangen.
Edit: Har jo snorkel, da…

1 Like

Bare å bøye seg i støvet og gratulere tradere. De må jo elske Nano hele veien til banken… Eller?

Uansett hva Bravo gjør i fremtiden så får jeg valuta for pengene med kjøp - hold strategi. Kommer dagen for partner avtale eller investorer som ikke ønsker 100.000 men 3.000.000 aksjer får pipen en annen lyd.

Da vet jeg godt at prisen ikke blir 31,1 kr men 200 kr aksjen (om ikke mer.

Den dagen vil komme.

Da skal jeg ikke ofre en tanke på de som sto igjen på perrongen for å tjene noen % er.

Ha en fin dag

8 Likes

Da er vi tilbake til før R&D, 30 mnd DOR og 100% CR.

Må være rimelig demotiverende for Bravo og gjengen gitt all innsatsen de legger ned. Tydelig at det ikke er stemning i Norge for å bygge biotek. BTD og fast track gir kanskje 15% oppgang før den synker tilbake som den pleier.

Det må oppkjøp eller stor partneravtale til for å snu utviklingen. Det tror jeg ledelsen ser og kommet til å jobbe mot i tiden fremover…

Alternativet er notering et annet sted. Afghanistan for eksempel.

3 Likes