Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Trygg på at Bravo, uansett hva han måtte dra opp av hatten er det BESTE for aksjonærene.

Derfor sover jeg godt om natten i vel viten om at selv en emisjon ikke gjør meg mørkeredd (utvanning). Til det er jeg allerede kjøpt aksjer for, da kursen herjet på 20 tallet. Og har sådan “overvekt” av Nano aksjer med tanke på portefølje sammensetning.

3 Likes

Hvorfor går de ikke skikkelig inn for å sikre en partneravtale, så har de sikret kapital. Jeg fortsår at de vil ta det lengst mulig selv, men med såpass utvanning og usikkerhet ift kapital så burde vel partneravtale være en win-win for alle parter? Med et så flott produkt som Betalutin regner jeg med at en meget god avtale kan arrangeres allerede nå. Da får de også bedre og snarere mulighet til å utvide pipeline :+1: Man må ikke være for grådig på bekostning av en sikrere fremtid

6 Likes

Det snakkes om Partneravtaler og Emisjoner i hytt og gevær annenhver dag her… Hvorfor ikke bare vente og se hva som skjer ? Og som denne @d1nero skriver, at dem bare bør sikre seg en partneravtale…? Er det så enkelt trur dere , at Nano kan velge og vrake ??
Sikkert noen som har Nano i øyekroken, men vi får beskjed den dagen det evt skjer…
Slapp av folkens, ting tar tid …!!

7 Likes

Har du referanse på at Bravo IKKE er i dialog med eventuelt partnere?

Sist jeg sjekket så har ikke Bravo signalisert noe som helst om verken enten eller. Og om han har disse diskusjoner så er dette meget kondifisielt, helt til det foreligger en konkret avtale.

Nei, og det vil bli gjort off label - også som første linje behandling.

1 Like

Når selv de mest ihuga NANO beliberne her inne fabler om mulig notering på NASDAQ og trøster seg med at emisjonen som “alle” nå forstår kommer innen forholdsvis kort tid…da vet du at det blir en røff NANO-høst.

Nei, NANO er aksjen man bør kjøpe og legge i skuffen. Alternativt selge og bevare nattesøvnen. Enkelte her er åpenbart for tungt investert i en aksje, NANO.

Hold hjertet varmt og hodet kaldt, selv om vi får en dipp ned for å lukke GAP nå

2 Likes

Emisjoner er vår værste frykt og overgår oppside ser det ut til.
Følger deg helt og holdent men jeg skjønner også de som solgte, da jeg var en av dem.

Nano stiger på partneravtale og bud ja, men den stiger nok også etter emisjon da vi kan se fremover. Mener selv det beste er å få dette på plass asap.

Videre så tenker jeg utsettelsen var utmattende for mange og dessverre så er det jo tradere og er redd vi er mange av dem som skaper vår egen vrede.

Ja, stiger nok etter emisjon, men vi skal ikke se bort i fra at emisjoner som “alle” nå vet kommer mest sannsynlig vil medføre en aldri så liten rabatt og kursen vil dale ned på emisjonslirs- og kanskje noe lavere. All historikk viser at det blir slik.

…og når alle nå vet at emisjoner må komme, så legger nok det en solid demper på kursen. Hvem vil kjøpe nå, frem mot en emisjon, som med stor sannsynlighet vil presse kursen solid ned?

Derfor forbereder jeg meg på en periode med kjetting lenket til masten.

Måten Bravo uttrykker seg på kvartalsrapportering og i Radium-podcast så er det åpenbart for meg at de hele tiden diskuterer “worst case” - scenario.

Siterer Bravo om rekrutteringshastigheten:

We’ve seen the recruitment rate accelerate in the last 6 months. But we think that the current rate of enrollment that increase will not be sufficient to keep our milestone

If we increase it even further, fine, hopefully, we can bring some good news. But today, I think that the safe thing to communicate to the market is that we will keep the recruitment rate as it is today, which will take us to finalize the recruitment in the second half of 2020.

Jeg tolker Bravo at de guider 2H 2020 for å ikke skuffe markedet. Det er ikke mulig å måle en øyeblikkelig rekrutteringshastighet når det er så få pasienter som skal rekrutteres, de må måle over en lenger periode, si f.eks 6 mnd.

Når de da måler rekrutteringshastigheten mellom mars og august (69 sites i mai, 12 rekrutterte ikke vs 81 i august, 4 rekrutterte ikke enda) så snakker vi om en økning i rekrutterende sites fra 57 i mai til 83 nå snart. Det er en dramatisk økning på 45%

tl;dr: Basert på rekrutteringshastigheten mellom mars og august så vil det kunne foreligge en forsinkelse. Men rekrutteringshastigheten fra september til desember kan vi anta er høyere da det er svært mange flere aktive sentre.

JA, det begynner å bli knapt med tid, det har tatt lang tid å åpne sites, men så lenge de fortsetter å åpne sites for rekruttering vil tilgangen på potensielle pasienter øke.

Mitt veddemål: Rekrutteringshastigheten vil gå opp mot slutten, og jeg tror vi kan få en positiv overraskelse i slutten av 1H 2020 med melding om siste pasient dosert.

I mellomtiden knytter man seg fast til masta og lukker øynene.

2 Likes

Så klart er det ikke enkelt, men vil anta at interessen er meget stor blant BP.
Vi får forhåpentligvis se snart:)

La oss se hva som skjer. Lite som overasker meg i denne bransjen i Norge lengre. I mine øyne er partnerskap og få rullet ut pipelinenen å foretrekke. Slik jeg føler det har vært nå i flere selskaper er stadige emisjoner på lave kurser. Det ligger jo som et lokk over kursen.
Har dog håpet og troen på at vi får betalt til slutt.

2 Likes

Best å la de som er ansatt i selskapet til fremforhandle og komme med løsningene, slik som de skal.

Vi på utsiden får bruke tiden på våre på de “betydelige andre” og pleie helsen så godt vi kan.

Hallo alle,

Ingen tvil om at FTF er en bidragsyter til der vi er i dag.

Aksjer selges mellom konti til hvilke kurser de bestemmer seg for.

Hva er d beste vi kan gjøre utenom å klage og syte på det vi alle ser skjer rett innenfor skjermen på tlf, nettbrett eller pc?

Ja, hipp hurra, stjel aksjer fra dem så mye dere kan. Hver uke, hver mnd, hver dag, hver time.

Jeg gjør i alle fall mitt bidrag så godt jeg kan. Ikke mye men er vi mange nok så vil d svi på et eller annet tidspunkt.

Jeg er en helt vanlig småsparer som kjøper i snitt mellom 3 og 400 aksjer hver mnd.

Stakkars jævler som er så rause mot meg :slightly_smiling_face::+1:

11 Likes

Det eneste som er sikkert er at det blir enten emisjon eller partneravtale.
Begge disse vil bli betydelig bedre betalt etter en BTD.
Jeg er rimelig trygg på at det er planen.
Plutselig en dag får vi meldingen…

4 Likes

FTF,s utlån og shortingen i aksjen har nok mer å si enn f.eks @Nocturne sin trading med noen hundre eller tusen aksjer, som enkelte på div. forum,her også, liker å klage på :wink:
For meg som verken har kunnskap eller mage til å trade, så er strategien den samme som for 2 år siden, sitte rolig med min beholdning til selskapet enten blir kjøpt opp ( mest sannsynlig tror jeg), eller går til markedet selv.
Nå har tidslinjen for min del forskjøvet seg, tenkte tidligere at dette året var da ting skulle avgjøres, men nå kan vi måtte vente til både neste år, 2021 eller 2022 i worst case.
Tror nok de er kjøpt opp lenge før den tid riktignok!
Nå har jo det fundamentale kun styrket seg over tid, pluss at den potensielle pipelinen har blitt mye større, ref hvor mange indikasjoner de tenker at Betalutin kan anvendes på i framtida.
Det vil jo naturlig kunne øke verdien/sluttsummen på kassalappen til Nano betraktelig :slight_smile:

8 Likes

Jeg er også trygg på at Bravo med sine mange års erfaring og sitt kontaktnett, har en god plan og strategi videre. Han virker troverdig. Håper at en partneravtale er det neste nå :wink:

4 Likes

Dønn enig Oilimp

4 Likes

På nettsiden OncLive ligger det nå ute flere videoer der Dr.Pier Luigi Zinzani er med i panelet. Her diskuteres det da om de forskjellige måtene man behandler FL passienter på. Her nevnes flere studier , men det jeg legger merke til er at Betalutin ikke nevnes med ett ord !! Hvorfor nevner ikke denne Zinzani noen ting om Betalutin ? Har han ikke lov, da han sitter i Scientific advisory board i Nordic Nanovector ? Nå er riktignok videonene som ligger ute på OncLive fra Juni, så da kunne han vel ikke snakket om den fantastiske 100% CR på combo med Rituximab…:slight_smile:

Jeg er all inn i Nano og vel så det, så dette er ikke ment som å være negativ til Nano …

Legger ut link til siden og video nr 1 her. Dere må logge dere inn om dere vil se alle sammen.

Det er helt påfallende at Betalutin så godt som aldri nevnes. På en del slike videoer er det jo kun godkjente medisiner så det forklarer noe, men hvis du sier det er pågående studier som nevnes så vet jeg ikke helt. (skal se den i kveld)

La også merke til dette. Tips til å se alle videoene uten å logge inn er å åpne nettleser i inkognitomodus

1 Like