@Savepig, har du linken til det intervjuet med en av toppene i AAA?
Hadde vært interessant å lese det igjen i lys av R&D-dagen. Mener det ble snakket mye antibodies der, og muligens ble vel solid tumors nevnt også.
@Savepig, har du linken til det intervjuet med en av toppene i AAA?
Hadde vært interessant å lese det igjen i lys av R&D-dagen. Mener det ble snakket mye antibodies der, og muligens ble vel solid tumors nevnt også.
begynte?
Denne du tenkte på?
Jepp, takker!
Glemte at jeg bare kunne sjekke ut siden din.
Inn all honesty så er den jo ikke superduper enkel å navigere, har aldri ork til å gjøre en revisjon av layouten
Et tips er å klikke på ordskyen med kategoriene for å filtrere litt.
F.eks slik:
https://nanoinvestors.wordpress.com/category/article/
Ikke hysterisk mye, 480 treff fra søkemotorer hittil i år, og så en del mer fra min egen spamming av linker rundtomkring.
Nuclear medicine has the opportunity to become an established partner in the therapy of cancer.
Regarding antibodies, I’m still quite interested. Antibodies offer a multitude of new targets and opportunities. Toxicity might be challenging, but we are definitely looking into antibodies.
If you have the ambition to cure cancer, then antibodies may give us many more opportunities.
Høydepunktene i forhold til antibodies.
Synes det var utrolig spennende at Nano nå også sikter seg inn mot solid tumors, spesielt mtp på at det ser ut som Novartis har stor tro på dette.
Det er noen som leker med oss. Men i dag går det iallefall riktig vei
Ettersom aksjen er tilbake der den var før tirsdagen så er det på en måte nå vi får fasiten på om det som kom frem samlet sett må oppfattes som positivt eller negativt. I mine øyne var det svært positivt - først og fremst pga resultatene fra Archer-1. Også mDOR for Complete Response ble forlenget, og så dukket det også opp en hel del interessante innspill, bl.a. det som gjaldt “solid tumours”. Noen hadde kanskje forventninger til en forlengelse for mDOR for OR, og ble kanskje skuffet når denne nå er låst til 13.5 mndr. Andre håpet kanskje på tall (gjerne positive) for hvor mange pasienter som er rekruttert i Paradigme, og føler seg også skuffet. Men alt i alt burde det ikke være tvil om at dette var en svært positiv seanse. Håper dette nå etter hvert slår ut i kursen.
Her ristes treet for nedfall frukt. Snart kommer det en skikkelig karamell nedover for å lirke ut litt til. Sånn går no dagan.
Tja, det er nærliggende å tro de vil vente på høyere kurser før de evt. kjører en emisjon.
Jeg kan lett se for meg den kommer i år, men at den først kommer når / om vi etablerer oss over 40. Magefølelsen sier emisjonen kommer på rundt samme nivå som sist emisjon…
Er litt mer optimistisk. Tipper emisjon vil komme på 60 kr om 4-5 måneder🙂
Smelle på med resultat fra 6-10 pasienter fra archer, og forresten så er vi 60-70-80% ferdig rekruttert i paradigme, så tror jeg det ville gått lett.
Da er selskapet farlig nærme tom lommebok, men med BTD, lovende data fra DLBCL og knalleffekt fra 6-9 pasienter fra Archer1 så skal en aldri si aldri.
Som en liten bonus, så kan det komme partner på noen av de andre prosjektene i pipen.
Hva tenker du skal dra kursen opp til 60 kr på kort sikt?
At en storfisk vil inn kan være nok til å doble eller triple kursen på kort sikt.
Siden 2016 har det har det vært reaksjoner både opp og ned i Nano som flere ganger har vært vanskelig å forklare eller pinpointe til spesifikke hendelser.
Med Nano- kursen kan tydeligvis det meste skje.
Skulle vi oppleve store endringer denne høsten er jeg ikke sikker på om det vil bli opp eller ned.
Omtrent like sannsynlig at kursen vil vake rundt 30- tallet hele høsten, som at den vil være 15 kr eller 60 kr engang i løpet av høsten. Eller 5 kr eller 100 kr…
Tviler på at det er mange der ute som (innerst inne) tror at Bravissimo vil kjøre kassa så godt som tom inn mot en emisjon… Han er typen som liker å ha krigskassen full av gryn - og godt er det.
Kjenner du han?