Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Ut ifra trådene på tekinvestor gjelder det all biotech i Norge.

BP konspirerer for å holde kursen nede, slik at de kan gjøre oppkjøpet til 100 milliarder, istedenfor 200 milliarder.

Oppkjøpet kommer som lyn fra klar himmel og det er rett rundt hjørnet, i all fall før 2020.

Fremfor alt, husk Algeta og bare se på Genmab.

2 Likes

Men da må vel et BP investere “litt” i alle selskap i Norge, for det er jo ikke bare Nano som skal lykkes?
Og så må de investere i alle tilsvarende selskap i hele verden, det blir mange investeringer.
Videre så skal jo da ikke bare et BP gjøre dette, men alle BP … det blir mye å holde styr på!

1 Like

Man skal heller ikke se bort ifra at BP betaler folk til å uttrykke seg slik du gjør akkurat her. Da tror nemlig alle retail, at det er kun snakk om konspirasjonsteorier.

Og på den måten kan BP fortsette med opplegget sitt, samt styre kursen akkurat dit de vil, uten at retail-folket skjønner hva som skjer.

Ps: bør leses med ironibrillene på

2 Likes

Hei

Jeg fikk ikke med meg dette på R&D dagen, og limer infoen inn fra den nye company presentation just in case dette har gått flere forbi: Vi skal altså ha 10 ekstra sites for å pumpe opp rekrutteringen.

33 Likes

Bra funn.

Men så kan en spørre seg selv; er dette fordi de ønsker å bli ferdig før guidet tid, eller ser de at rekrutterings-hastigheten fortsatt er så lav at den siste guidingen også kan ryke.

Det står at rekrutteringshastigheten per tid er i henhold til guiding. På Q2 presentasjonen hintet Bravo om at de kanskje kunne revurdere guidingen igjen til enrolment completed fra 2H2020 tilbake til det det opprinnelige 1H2020. Å legge til 10 nye sites går nok mot dette målet, tror jeg.

“Hopefully we’ll have some good news” var det han sa…

6 Likes

Som sagt, Bravo og Nanos nåværende guiding er worst case. Ingen burde bli overrasket om innrullering er komplett 1H20 eller tidlig 2H20.

8 Likes

Det bør vel ikke tale mot rekrutteringshastigheten for sites og pasienter de oppdaterte dataene som nå er ute.
De fleste klinikksjefene rundt omkring forstår disse og hva det kan bety for pasientgruppen. Jeg mener vi skal forvente økt fart nå som NANO kan vise hva Betalutin er godt for, både som singel og kombo.

2 Likes

Nå blir det bare forvirring her.
Er det guidet til 1h eller 2h, og åpner de flere sites for å treffe tidligere guiding eller nyeste guiding - som kanskje kunne bli gammel guiding? Og er nåværende rekruttering bra til å treffe opprinnelig guiding eller den nye, som det ble hintet til kanskje ikke var mer enn en helgradering og som betyr at å treffe på gammel guiding vil være positivt sett utifra at vi forventer at ny guiding er den gjeldende?
:crazy_face:

2 Likes

Om du blir forvirret av dette så foreslår jeg annet selskap :slight_smile:

Edit: …vet at du vet bedre :wink:

2 Likes

Han livredd er jo på kjøret. At han kan påstå filing og AA på interim, når bravo sier klart nei i radium podkasten sier jo alt. Han har verken peiling, eller en ren agenda.

Jeg er en av dem som klart deler synet til mange her om at kassen må fylles opp innen året og at jeg ser løsningen som en rettet/rep emi. Hvorfor dette er fordi Bravo selv sier at avtale og oppkjøp er alt for tidlig å tenke på, samt at de har vært klokkeklare på å maksimere verdien. Ingen kjøper vel opp nano til en akseptabel sum for oss uten å ha sett paradigme data?

Men, marked i 2022 sa bravo. Om vi filer i 2021 H1. Hvor lang tid tar det å få svar?

4 Likes

Du burde hvertfall endra nicket ditt fra sist du fikk tilsnakk og ble gitt en time out her på TI.

Det bryr jeg meg lite om Zuba. Skriver ikke tull, skriver det jeg tror.
Ble kastet ut sist da jeg spådde emisjon, burde jo blitt hedret, ikke kastet ut.
Men her har vel TI noe å lære i form av om flertallet er enige så er noe galt eller rett

1 Like

Synses det er ekstremt konservativt å guide sales i 2022. Hvis distribusjonskanalene er klare ved filing så skal man tro vi kan selge dette ila. 2021.

Filing 2020, svar innen ca. 6 mnd (pga. FT).
Får de BTD kan det gå enda fortere?

1 Like

Takk, spennende.
Blir å følge et øye på rekruttering og endelig resultat :slight_smile:

Denne var veldig fin! Da ender vi på 93 sites! 10 «highly motivated sites» må vel kunne booste rekrutteringen også?

2 Likes

Raskeste vei for Betalutin til (deler av) markedet virker være i form av PIM. Gitt at man klarer rekruttere 130 pasienter tidlig 2. halvår 2020 så tolker jeg det dithen at søknad om EAMS (Early Access to Medicines Scheme) kan bli sendt og behandlet mot slutten av neste år.

Av selskap som allerede har PIM og sender inn søknad om EAMS så virker sjansene være ganske gode:

13 Likes

På q/a under RD dag ble Bravo spurt om man kunned påregne at Betalutin i 3 FL kunne nå markedet i begynnelsen av 2022. Han svarte da “i løpet av 2022”.
På Radforsk podcast sa han såvidt jeg husker medio 2022.
Marco sa på RD såvidt jeg husker at CMC filing kunne var planlagt til medio 2021.
Man må jo gjerne håpe på at Betalutin kan nå markedet tidligere enn 2022. Det gjør jeg også. Men Bravo har vært krystallklar på fremdrift.

5 Likes

I know, min tanke er bare konservativ guiding for at de ikke orker enda en “delay” melding. Ved å si 2022 helgraderer man seg, men hvis vi tenker som jeg sa 6 mnd fra filing til approval så kan vi klare Q3 eller Q4 2021.

1 Like

flott, takk! har etterspurt hvor PIM kan passe inn lenge, og her kom vertfall noe info!