Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Beklager, men det er jo i strid med hva Bravo sier. Kan vi ikke bare forholde oss til det han sier? Han virker jo klokkeklar på at interim bare er for å få et innblikk og ikke noe de kommer til å gjøre noe med.
Skjønner ikke at det er mulig å bare holde seg til det faktum.

4 Likes

Ang avlesninger fra Paradigme, er det slik at FDA og andre «godkjenner» har fortløpende innsyn i Paradigme?

Jeg skjønner ikke at man gidder å debattere dette så heftig:

• alt er kanskje mulig…
  • men Bravo er krystallklar på; at SELV OM det skulle avdekkes ved interim at en arm er overlegen, og den andre derfor legges ned…
    Så vil ALLIKEVEL fda kreve 130 pasienter, for å ha datagrunnlag nok til å gi AA.
  • Sammenligning med tidligere avsluttede studier er ikke komparative, fordi forutsetningene for sammenligning er totalt og udiskutabelt annerledes.
  • Kan fda gjøre ett eller annet? Njaa, selvfølgelig, men det er ikke ett studie hvor pasientene alternativt ikke har noen behandling, heller ikke er det en sammenligning hvor Beta stilles opp mot soc slik at forskjellene vil gjøre det uetisk å vente noen mndr.

Slæpp off.
Ikke la noen skape urealistiske forventninger.
Følg guiding og la det være forutsetning for investering
Og bli heller positivt overrasket om det skulle skje endringer i favør kortere tidshorisont

Bravo omtaler også «rolling review» som er ett av fortrinnene med fast track, som gjør at man kan begynne å sende søknaden før alle data er ferdig prosessert.
Vil anta st det betyr, MED Aa, at man kan begynne å sende inn filing når de siste pasienter er innrullert og nærmer seg avlesning.
Fremdeles helt på tampen av 2020, eller våren 2021

15 Likes

Ja, gjennom Icon som er CRO.

Det skjer jo ting i sektoren:

Clovis Oncology Acquires Rights to FAP-Targeted Radiopharmaceutical Program from 3B Pharmaceuticals

BOULDER, Colo. & BERLIN–(BUSINESS WIRE)–Clovis Oncology, Inc. (NASDAQ: CLVS) has entered into a global licensing and collaboration agreement with 3B Pharmaceuticals GmbH (3BP), a private German biotechnology company developing targeted radiopharmaceutical drugs and diagnostics for oncology indications with a high unmet medical need. The initial focus is on developing a peptide-targeted radionuclide therapy (PTRT) and imaging agent targeting fibroblast activation protein alpha (FAP). FAP is highly expressed in many epithelial cancers, including more than 90 percent of breast, lung, colorectal and pancreatic carcinomas.1 Clovis will conduct global clinical trials and has obtained U.S. and global rights, excluding Europe (inclusive of Russia, Turkey and Israel), where 3BP retains rights. The parties have also agreed to collaborate on a discovery program directed at three additional targets for radionuclide therapy, to which Clovis will have global rights.

Men les hva jeg skriver da…:blush: Poenget er at det er forskjell på hva Nano kan gjøre, derav plan og guiding, og hva FDA som besluttende organ kan gjøre.

Jeg sier heller ikke at tidligere AA er mer enn en mulighet. Jeg tror ikke det er sannsynlig.

8 Likes

Ommat og ommat…opp.sperre.ned,sperre. Og sånn går nå dagene.

g

Det står skrevet… i TA! :rofl::rofl:

1 Like

Dette jojo kursmønsteret vi ser annenhver dag med god omsetning på pluss dager, og laber omsetning på minus dager, tror jeg indikerer at noen akkumulerer. Kjøp 3, selg 1, kjøp 3, selg 1,

4 Likes

Kan se sånn ut…

2 Likes

Har absolutt lagt merke til det selv… volumbarene er mye mindre på dager den er 5-6% ned, og tyngde der den er opp. @rosk82 har hatt noen refleksjoner rundt dette i TA tråden som jeg også har sansen for. Jeg tror også vi er i en accumulation fase. Tror vi bare må prøve å få mest mulig aksjer nå før Q22020. Etter det vil både 20 og 30 kr være en sagablott. Du hørte det her først :upside_down_face:

11 Likes

Heia Maureen!

12 Likes

Har du en formening over hvor lenge det har foregått? Eller tenker du de 2-3 siste “rykkene”

…Når noen kjøper seg opp er det noen andre som selger seg tilsvarende ned…og vice versa. Antall aksjer er konstant.
Spar oss for antydninger om at “retail selger” og at “De store husa” kjøper.

Dette er biotek. Det svinger fælt. Sånn er det. Hver mann passer på seg selv og sin egen pengebinge.

1 Like

Enig SverrO.
Syntes det har vært litt mange «forsøk» i det siste. Men la oss se hva som skjer, eneste som vet svaret er tiden - og den forteller oss snart. Men reisen er jo så vidt begynt og kurssvingningene om dagen overrasker meg ikke om de toucher alt fra 15-50kr innen 6 mnd.

3 Likes

Må jo komme noe fra selskapet snart så vi kan bli kvitt emisjonsspøkelset

MÅ det?

Må og må. Håper

Er så ekstremt vrient å vite om det bare vi her som tror det er noe enormt stort på gang med nano eller om det faktisk er aktører internasjonalt som har selskapet på hot list

Det er på tide å puste med magen. Vi har et produkt som i fase 1 gir 100% ORR full pott complete response allerede på første dosen i fase 1, og med all erfaringen vi har fra lymrit og de prekliniske studiene så er rett og slett sjansen utrolig lav for at ikke dette blir et produkt som har alle sjanser til å finne seg en solid plass på markedet.

Så lenge en har krutt i bakhånd til å tåle en eventuell neste emisjon (som det tross alt ikke er selvsagt skjer engang, bare mest sannsynlig), så er nedsiden nå ekstremt begrenset gitt at ikke hele markedet krakker.

12 Likes