Ja er det i hele tatt eksempler på selskaper med så sterke fase 1 res som allikevel ikke har kommet på markedet til slutt ?
Det kan komme en partneravtale når som helst. Det er ikke sikkert det kommer emisjon. Ingen bør bli overrasket om det kommer en melding som tar analytikere og markedet på sengen. Det skjedde i Algeta og jeg ser ingen grunn til at det ikke skjer i Nordic Nanovector.
Det har jo akkurat kommet noe fra selskapet, nemlig oppsiktsvekkende bra resultater fra 3 pasienter som har vært gjennom kombinasjonsbehandlingen som mange av oss har hatt store forventninger til. Selv uten å ta hensyn til disse svært løfterike resultatene har DNB fortsatt 85 kr som kursmål, så det er ingenting som tilsier at aksjen må stå i stampe inntil flere nyheter kommer på bordet. Det meste dreier seg om psykologi, og psykologi er ferskvare i aksjer.
Når tvilen herjer som verst og mørke tanker trenger seg på så er det godt å lese noen av svarene her, blir en slags terapi
Svært få pasienter, men det er likevel kanskje ikke så dumt å ha i bakhodet hva Bravo har sagt flere ganger om resultatene i Lymrit; de har hele tiden vært svært konsistente. Skal ikke spekulere noe i årsaken til hvorfor det kan være slik, men om den konsistensen skulle vise seg i Archer også så blir jo dette rett så bra.
Det er jo denne konsistensen i resultatene over alle år som gjør at jeg føler en relativt stor trygghet i at dette kommer i mål. Hvordan veien dit har vært vet vi bare når vi ser oss bakover. Hittil har den vært fylt med “costaoptimisme” med et mellomspill av Lisa & Tone nøkternhet for nå å preges av Bravo sin erfaring som innebærer at vi har en kaptein som ikke lover for mye. Min magefølelse er at sjansen for å bli positivt overrasket nå er større enn noen gang. Innen årets utgang har vi større oversikt. Jeg henger med selv om jeg har alt for mange aksjer.
Ja nettopp, archer-1 eksisterer ikke akkurat i et vakuum, for å si det mildt.
Og nå ser det ut som om de allerede har identifisert kandidat(er) for dlbcl, og mcl, som gir synergistisk effekt.
I tillegg kan det se ut som om de kan identifisere hvilke pasienter som vil få synergistisk effekt, noe som dramatisk vil påvirke endpoint.
Og preklinisk på CLL ser også helt vanvittig ut.
Presenteres snart på EANMS
Yes, dette blir nok essensielt for å kunne ta seg godt betalt for et produkt i fremtiden.
Archer - 1, Betalutin, ARC, preklinisk / klinisk fakta.
I Radium presiserte Einarsson en meget viktig ting. I motsetning til de aller aller fleste preklinisk forskning så er ARC uhyre sammenlignbart opp mot klinisk.
Betalutin dreier seg om å feste seg fysisk til en kreftceller for så å bestråle (drepe). Funker det på mus så er sannsynligheten stor for at det funker på mennesker siden svulsten er den samme.
De fleste andre medisiner har helt “angreps” måter for å nå inn til kreftcellene på. Siden mus og mennesker har vidt forskjellig immunsystem og organer fungerer ulikt, kan det være store forskjeller på preklinisk og klinisk data.
Setter man sammen all fakte pre-klinisk og klinisk forskning både fra Betalutin og Retuximab så skal det MYE til at studien feiler…
Finner de bio-markører på de radio imune kreftcellene (Det er X % som ikke responderer) så kan NANO kanskje klare å presse ORR og CR ytterligere opp fra et allerede høyt nivå.
I alle fall meget spennende å høre Dale snakke om sine teorier og skal ikke se bort ifra at han kan dra opp fra hatten noe “snaks”.
Alt i alt: Betalutin fungerer, Rituximab fungerer, det er mest sannsynlig synergier de i mellom, det er også vist (men ikke bevist) at der er immunologisk effekt av Betalutin.
Sammen er Nano krutt.
Dette er hovedårsaken til jeg gikk inn i NANO for 3 år siden, dvs vi snakker fysikk og ikke kjemi eller biologi og ergo er det lettere eller sikrere å beregne effekter og bieffekter.
Hvorfor børsmelder/ pressemelder de ikke abstrakt til kongressen?
Hvorfor skal de det? Aksjemarkedet gir jo en god faen i alt de melder. Alt som er i fokus nå om dagen er valg av finansieringsmodell for veien videre og rekruttering Paradigme.
Ja det er sant nok, men altså:
Dette er jo fundamentalt for verdien i selskapet, uansett.
Utvikling av pipeline, identifikasjon av helt avgjørende elementer for den videre klinikken.
Osv…
Det er merkelig at de ikke gjør det, syntes jeg
Strengt tatt er preklinisk forskning verdsatt veldig lite i forhold til hovedstudien. Skjønner godt at de ikke børsmelder det.
I mine øyne er det mer fornuftig å børsmelde selve konferansen og så legge ut posteren på nettsidene.
Tja, se på Oncoinvent, verdsatt til 750 millioner(i gråmarkedet vel og merke), og alt de har er prekliniske data.
Har sendt melding til MB…venter.
Key words right there
konferansen er allerede i oktober!
Tipper Nano kunne skipet alpha-emitteren sin ut i et nytt selskap og priset dette til 500-1000 millioner kroner.
Etter min mening er det store skjulte verdier i Nano per i dag, men når fokuset er så ekstremt kortsiktig(emisjon), så er ikke markedet villig til å prise dette til mer en kr 0 per i dag.
Men en eventuell kjøper av Nano tror jeg blir nødt til å ta denne delen av selskapet med i sine regnestykker når de legger inn et bud, hvis ikke vil nok eiere og styret vende tommelen ned.