Synes det er fascinerende å tenke på at Dahle omtaler Alpha37-dataene (vs Ibrutinib) som de beste han har sett på lang tid, når vi vet hva han har sett av data på Archer-1-studien…
Promising
Synes det er fascinerende å tenke på at Dahle omtaler Alpha37-dataene (vs Ibrutinib) som de beste han har sett på lang tid, når vi vet hva han har sett av data på Archer-1-studien…
Promising
BGBio slapp to abstracts på ESMO i går som ikke ble børsmeldt og det er ikke engang preklinisk. Men der forstod jeg melding kommer når posteren presenteres, ikke når abstract slippes.
Dette er trøbbelet med biotech, men også noe av oppsidepotensialet: Det er stort sett kun lead compound og til og med lead indication som overhodet prises inn av markedet til enhver tid.
Edit:
Men det er ikke markedet med alle sine manipulatorer og folkefiender som setter prisen når et selskap skal kjøpes.
Nei, og godt er det!
Alt blir pt. tatt imot med ett stooooort gjeeeeesp. Kunne sikkert hatt 100 prekliniske studier med fantastiske resultater uten at det hadde gjort noe som helst med kursen. Trøtte aksjonærer vil nå se resultater etter at tidsplanen har blitt forskjøvet igjen og igjen. Det er nå to ting som gjelder:
Alt annet vil bare være støy såfremt det ikke melding som støtter oppunder de to pkt.
Ledelsen er i samme båt som oss, stinne av aksjer og opsjoner og jobber garantert for at dette skal løse seg.
Alt annet vil bare være støy og ikke bidra til noe som helst verdiøkning
Deler din analyse i stor grad. Pkt 2 er det ikke så mye å gjøre noe med annet enn å holde stålfokus på rekruttering. Pkt 1. Er nødt til å gjennomføres i løpet av maks 4 mndr. og dette er vel hva markedet minimum forventer. Inntil da blir det en laaaaaang ventetid. Personlig har jeg ventet i 3,5 år. 4 mndr til skal jeg klare.
4 måneder er lenge. Innen den tid vil aktører lure på følgende. Vil det komme en partneravtale eller emisjon.
Kommer partneravtale så ryker kursen til X 3-5?!?
Kommer emisjonen, får jeg delta til en grei pris.
Hvem tar sjansen på emisjon og gå glipp av oppturen? Hvem vil vente og heller la muligheten gå tapt…?
Eller hvem vil på et tidspunkt si fuck it. Jeg tar posisjon nå, og heller lar emisjonen komme. Kan uansett slenge meg på emisjonen om det skal være om å gjøre.
Spennende tider.
Jeg er vel i fuck it kategorien som du nevner. Jeg tok en råsjangs å gikk ut på 30.56 etter at den hadde kommet opp fra 22,57. Var altså med ned hele veien fra lavt 50 tall… og ble sliten… Dagen etter går aksjen i 37 etter meldte resultater😅 nå igjen da er muligheten tilbake med samme inngang. Spørsmålet er bare om denne ikke skal ned på lavt 20 igjen… Håpløs trade ble det🤣
Kjipt for norske lymfompasienter, men kanskje bra for NN.
Kan man tenke seg å splitte opp nano i i et eller flere datterselskap, Hvor f.eks et selskap er rettet mot cll.
Så har man emosjoner i datterselskap som trenger penger. Administrative kostnader blir fordelt på selskapene?
Er ikke det da mer vanlig å inngå partnerskap for en “pipeline” slik som Genmab?!?
Jah denne forklarer hans iver etter CAR- T
Interessekonflikter: Harald Holte har mottatt forskningsbidrag som har gått til avdelingen, og foredragshonorar fra flere selskaper som markedsfører CAR-T produkter. (Novartis, Celgene og Gilead).
I dag fikk jeg forresten svar på prostatabiopsiene tatt fredag 13. Det var 25 % sjanse for cancer på bakgrunn av MR. Det var selvfølgelig kreft, Gleason 7a. Blir radikaloperasjon med slapp tissefant og overhengende fare for urinlekkasje i overskuelig fremtid. Hvilket selskap bør jeg satse på? Er i utgangspunktet tilhenger av et sterkt offentlig helsevesen, men har privat helseforsikring og kommer til å benytte meg av den for det den er verdt. Har forsket litt (er selv spesialist i kirurgi) og den beste i Norge er Brennhovd på Colloseumklinikken med 2000 operasjoner. Ellers blir det Martiniklinikken i Hamburg.
Legene (alle offentlig ansatte) har informasjonsplikt…
Dvs at de skal gi all informasjon som er relevant for din situasjon (selv om de ikke kan levere). De vil uansett gi deg det de har mulighet til å gi, men skal også informere om det de VET utenfor egen “praksis”.
Så vist de kjenner, vet om eller har kunnskap i ly av din situasjon om helseforsikring. Så skal de gi deg relevant informasjon (som de vet om).
I alle fall min tolkning på spesialisthelsetjenesteloven og pasient og brukerrettighetsloven.
Så før du mister nattesøvnen ville jeg gått først via kreftlegen. Og utford behandlingen!! Og få all opplysning skriftlig (til bruk om du vil ta kontakt med klinikker).
Lykke til.
Hvor mye er et preklinisk asset verd up front da?
231, vi må jo slå oss sammen så vi kan stemme
Gode muligheter for en vending her på kort sikt om dette holder. HL på både daily og weekly
Hva tenker TI folket om emisjon på dagens kurs?
Hvis aksjekursen fortsetter å falle ned mot midten/lavt tyvetall, så blir beløpet selskapet får inn med en 20% utvanning så lavt at det knapt holder til drift i 2 kvartaler. Da går det jo ikke mer en 3-4 mnd igjen før emisjonspøkeslet skremmer kursen videre nedover.
Jeg tror ikke store eiere og styret ser seg tjent med en så dårlig løsning, men samtidig så er det vel ikke mange andre alternativer med mindre det står en frier/partner ute i garden.
Kanskje det beste er alternativet er å tromme sammen til EGF, be om fullmakt til 50% utvanning og håpe på at man klarer å prikke den inn til 30kr. Da får de inn ca 800 millioner og har til drift godt ut i 2021 og vel så det. Å skulle kjøre 20% utvanninger på stadig synkende kurser tror jeg fører til et mye større antall aksjer på sikt enn å ta en større utvanning nu.