Har i alle fall blitt ramaskrik om den har blitt avlyst. Dessuten er kontrakt forhandlinger ikke bindende underveis?
Selv om de mer enn lovende dataene fra Archer-1 foreløpig ikke har hatt noen langtidseffekt på kursen så er de ikke blitt borte. De ligger der som et levende bevis på at aksjen er dramatisk undervurdert. Selv i forhold til DNB-analysen som ikke engang tar hensyn til disse resultatene ligger vi langt på etterskudd. Det er jo nettopp fordi det fundamentale tilsier en langt høyere pris enn dagens at jeg mener at stigning er mer sannsynlig enn fall de neste månedene - tross emisjonsspøkelset som hele tiden ligger og truer. Ved en stor emisjon nå så blir mye av potensialet effektivt fjernet, og dermed reduseres også den kurspåvirkende kraften fra fundamentale betraktninger.
Hvis vi tar utgangspunkt en oppkjøpspris på 20 milliarder kroner og ca 80 millioner aksjer, så tilsvarer det ca kr 250 per aksje. Fin oppside spør du meg!
Derfor mener jeg 50% utvanning nu ikke er så avskrekkende i det lange løp.
Når aksjen faller fra 35 til 25, antagelig mest pga inntrykket av at Paradigme er 6 mnd forsinket, er det vel rimelig OK å forvente at kursen spretter tilsvarende opp igjen hvis kontrabeskjed gis. Mange vil nok ilegge en slik kontrabeskjed en stor finansiell verdi, antagelig i flere hundre mill klassen.
Resultatet av Archer-1 cohort 2, altså de 3 neste pasientene med 15/40 dosen, vil kunne ha stor triggereffekt, men da er vi godt ute på nyåret…
Eller papirgevinst? jeg husker mine første kjøp på henholdsvis ca 12kr og 14kr, da var cashbeholdningen tilsvarende ca 18kr pr aksje om jeg ikke husker helt feil.
men dette er tilbake i sent 2015 så husken er ikke så god lengre
for referatet; så er ikke snittet mitt så lavt lengre men fortsatt i pluss. Er heller ingen trader, jeg sitter langsiktig
Har ståltro på at NN kommer til å levere produktet til markedet og at dette til slutt gagner mange nye pasienter og aksjonærer (tradere + langsiktige) inn i fremtiden. Tiden vil vise.
Håper du får all hjelpen du trenger, og at all kreften tas ut.
Der var to spærrer på 29,60 i dag; midt på dagen og til slut … interessant.
10k aksjer er ingen sperre
Er vel ingen tvil om hvorfor de ansatte Fredrik Haavind vel…
Haavind has 16 years of broad legal and compliance experience in Norwegian and International businesses, including international contracts law, governance and compliance, M&A, corporate and securities laws and regulations, with experience from in-house legal departments, law firms and the courts.
Vi snakker 20.000 stk
Fortsatt ingen sperre for et selskap som ble omsatt for over 80 millioner på en dag i forrige uke;)
Har et snitt på 43 kr, men det kommer seg
Vel på en dag hvor det omsettes for en brøkdel, dvs 8 mill,
så kaller jeg det en sperre. Eller er fartsdump eller spikermatte et bedre uttrykk?
Kan godt kalle det spikermatte også , jeg
Javel
Men jeg ser poenget ditt. Den lave aksjekursen gjør det jo enkelt å herje.
Hermet etter meg du da?
Jeg har nå også et snitt på 43,8 elns. Føler meg relativt trygg på at det ender opp greit i pluss:D
Jeg hadde snitt på over 50+, men nå er snittet på 40,7… Men papirtapet trenger vi ikke si noe om
Litt mer nå så ser du også 30 tallet