Kan du utdype litt hvorfor du tror det?
Eventuelt at de venter på bedring i emisjonsmarkedet for Biotech til etter at Brexit-usikkerhetene er over, forhåpentligvis innen 35 dager. Eller at de ser etter partnere og vil hale ut tiden så langt det er mulig for å forsøke å få noe på plass. Eller at de feiltimet emisjonsarbeidet og at den kommer innen kort tid. Mange muligheter her Som i all biotech er gevinsten ved å være inne at man får oppgangen fra gode nyheter og nedgangen fra dårlige, samt utvanningen fra emisjoner på veien. Om dette blir en suksess til slutt vil alle veier uansett lede til fortjeneste, men det blir et spørsmål om risikovillighet sånn situasjonen er i dag.
Er ikke på chatten nei. Tar deg på ordet og gir deg poeng
Da må du nesten håpe på fantastiske resultater fra de sist pasientene, for første chort ga tydeligvis lite eller ingen effekt.
Og det er jo heller tvilsomt at det blir særlig robuste data i form av høy N. De hadde kort tid på å få inn pasienter i siste cohort.
Preliminære resultater med Betalutin i indolent NHL.
Hvordan ville du klassifisert responsen med 10MBq her? Limited? N er ca lik, og intetsigende i 10Mbq DLBCL cohort.
Hvordan ville du klassifisert Betalutin med 40/15 dosering i indolent NHL?
Er det noen paralleller man kan håpe på?
Slik jeg oppfattet Bravo på RD fremholdt han at Betalutin i DCBL egnet seg for kombinasjonsstudier. Blir spennende å se hvordan de ser for seg veien videre innenfor DCBL.
Dessuten sa han at MZL markedet er like stort som FL 3 linje og FL 2 linje. Nano har stipulert disse til 2,1 milliarder dollar. Jeg oppfattet ham slik at Nano ville forfølge denne indikasjonen.
Bravo la opp til en langsiktig oppbygging av Nano. Men han fremholdt behovet for å skaffe ytterligere ressursser.
Vi får se hvordan Bravo og styret løser denne utfordringen. I Helathcap har man i hvertfall en hovedaksjonær med betydelig erfaring.
Nei, det er vil jeg ikke klassifisere som ‘‘limited’’. En ORR på 50% eller OBR(hvis man tar med SD) på 75% hadde jo vært imponerende i DLBCL.
Så jeg tenker at de kanskje fikk et par SD med 10Mbq.
Jeg har tidligere lagt inn linker som viser at en ORR på 20% i 3L/4L DLBCL er en OK forventning i denne indikasjonen…
Så hvis vi ser en ORR på 30-40% i doseeskalering studiet, så mener jeg det lukter fugl!
Fort gjort å bli skuffet med sånne tanker
Vil bare ha fasit jeg! Og det nå😅
Sa han det?
Jeg oppfattet det samme. Trodde jeg hørte feil men har ikke gjort noen research på det.
DLBCL er et større marked enn 3FL og 2FL, men jeg vet ikke om MZL er et så stort marked?
Ja han sa det da han presenterte byggestenene i trekanten under strategien på RD. Foreslår at du lytter selv.
Fordelingen ligger under Lisa’s presentasjon under r&d- dagen👍
MZL utgjør 13% av alle tilfeller av NHL, så det er absolutt sizeable.
Har dere ikke Google i Finnmark?
Men det som var veldig interessant angående MZL var jo at REGN1979 var for toxic for 2L/3L pasientene i følge Zinzani. Så mulig disse pasientene er enda mer sårbare enn 3L FL pasientene. I såfall har jo Betalutin et enormt konkurransefortrinn også i denne i indikasjonen!
MZL er nok større enn mange tror. I tillegg har indikasjonen langt mindre konkurranse enn FL.
Bravo! Hent penger og få det på ASAP!
Er det sånn der internettet?
Naboen har visst sånn, men han bor 23 mil unna…
Hvis MZL er så stort marked, så er det bærre lækkert!
Det stemmer greit at MZL er et større marked enn 2FL og 3FL gitt at 50% av FL er 1.linje, hele FL er 20% av iNHL og MZL er 13% av iNHL.
Da er plutselig value proposition for en stor emisjon at MZL også blir lagt til i den store fase3studien de skal kjøre kombinasjonen i.
Huff, det blir vanskelig å skaffe penger til dette. 3 av 3 CR på laveste dose i Archer-1, og jeg gleder meg veldig til fortsettelsen.
Lukter partnerskap med mye penger og utrulling på “alle” fronter.
Patent tiden er en begrenset faktor, da trengs de å få rullet ut og få optimalisert produktet.
Ingen tid å miste, så Bravo må bare får ut fingen!
Merkelig at ikke DNB verdsetter dette i det hele tatt i sin analyse…