Jo, det er jo riktig at det svevde mange misforståelser i markedet, og som selskapet forsåvidt ikke gjorde noe som helst for å korrigere. Men hvem har sagt at en “hype” ikke kan oppstå på nytt. Syns de siste resultatene og grunnlagsmaterialet for Archer-1 gir større grunn for hype enn den vi hadde dengang. Fortsatt et stykke unna selvsagt, men dengang var jo selv Betalutin veldig langt unna uten at det så ut til å bekymre markedet.
Investorene har blitt smartere og mer krevende de siste årene hva angår biotek i Norge. Folk lar seg ikke lure av lav N lengre, markedet vil se solide data fra større populasjoner.
Helt enig, men markedet krever mer for at den hypen skal tiltre igjen. Jeg ser ikke hvordan det skulle skje uten at det kommer partner, BTD\AA, eller ny positiv klinisk read-out.
Strengt tatt har vi mulighet for 100% ORR i Archer-1 nå. Om mulig en enda større achievement
Skal sies, at om man fortsatt har troen, og man ikke skremmes av emisjonsspøkelset; så er jo tiden å handle nå. Man har jo ikke tid å hoppe på i svingen om det gode ord skulle komme
Har jo vært tid for å handle siden vi var på 116kr. Så slike kommentarer er vi alle lei av nå tror jeg. Var jo kjempe tid å handle når vi var på 40kr også…
Sorry jeg er spydig men nok er nok.
Vi er investorer. Om du sitter to The bitter END så ja, kanskje du kan tjene uansett.
Venter man en ekstra dag med inngang så vet man mer enn dagen før - denne verdien er unik på utsiden også.
Siger sakte men sikkert nedover på 20 tallet uten news. Synd, men det er slik det er blitt. Har vært noen rally i nov/des tidligere år. Kan sikkert bli noe moro utover. Noen få måneder igjen av 2019. Vi begynner rett og slett å nærme oss noe. Lurer på når nano blir kjøpt opp. Ikke om, men når?
Tipper 2022
Begrunnelse om hvorfor du tror 2022?
Da er paradigme data lansert og analysert av selskaper og marked rundt nano. Samt at dette er et godt tidspunkt å få på plass strategiske avtaler mtp verdimaksimering. Om det blir lisensiering eller rent oppkjøp vet jeg ikke, men om jeg skulle tippe så blir det 2022.
Er for tidlig nå for alles del, men noe som helt klart endres inn/om 1 år. Men så tenker jeg det tar tid rundt forhandlingsbordet og få på plass markedsgodkjennelse.
For de som tviler, persontilpasset behandling og fokus på pasientenes beste i forhold til bivirkninger kommer mer og mer i fokus.
Kanskje CHOP behandlingen står for fall?
Se første innslaget i dagsrevyen
Robin var synsk! Han så Nano- raketten ut i himmelen “and beyonde”
Han skaller bare hode i rakketen før den tar av😂 fin sammenligning med perioden vi er inne i nå, leit nok men humor må man ha.
Syns r&d-dagen var et klart brudd med selskapets tidligere informasjonsregime. Til tross for at dataene viste fenomal styrke, syns jeg samtidig at selskapet viste stor svakhet. Å flagge data på tre pasienter vitner for meg mest om desperasjon. Aksjen handles på 20-tallet, og de siste dråpene av juice ble presset ut.
Kombinasjonen av lav kurs, slunken pengpung og en heftig cashburn forteller meg at det brenner på dass for å ro dette i land.
Spørsmålet er om det blir en laber partneravtale eller en tung emisjon - det finnes ikke lenger gode alternativer. Selskapet har rett og slett elendige kort på hånden.
Nå har jo markedet etterspurt data fra Archer i lang tid. Du inkludert. Da blir det lett litt rart at man kritiserer selskapet for å være desperat.
Data fra 3 fikk vi. Data var svært positive selv om det fremdeles kun er snakk om 3 pasienter.
Er nok flere enn oss små investorer som lurte på hvordan det gikk med Archer. Du kan jo krysse fingrene for at man ønsket å vise disse data offentlig som en følge av at man allerede er i dialog med BP.
Jo men han har jo rett. Selskapet har stilt seg selv i en vanskelig situasjon og var nå nødt til å slå i bordet med hva som helst de kunne finne av gode nyheter for å bygge seg en base å gjøre IR-arbeid på gjennom de neste månedene, for nå er det ubehagelig kort tid igjen før det faktisk begynner å haste skikkelig.
Er overhodet ikke bekymret for at ikke selskapet skal klare å få tak i pengene de trenger, er mer enn litt bekymret for hvor utvannende det kan bli.
Så du synes de bare skulle gitt faen å latt aksjen synke enda lengre ned for så å tatt en emisjon som hadde gitt enda mindre cash mot utvanning? Hadde det ikke kommet noe på R&D-day så hadde vel aksjen vært under 20 nå. Og hva så om de viser data på de 3 første pasientene? Tror ikke akkurat at en partneravtale blir labrere av de tallene der.
Utfra tallene Nano presenterer vil jeg si at de har gode kort på hånden.
Hvis det er “ubehagelig kort tid igjen før det faktisk begynner å haste skikkelig” som det uttrykkes her så ville det være desto mer meningsløst om NANO skulle holde tilbake de første Archer-1 resultatene som til alt overmål er så positive som det er mulig å få dem. Kanskje ligger kursen nå 50% høyere enn den ville gjort uten at vi fikk disse resultatene på plass, og enten vi ender opp med emisjon eller partneravtale så gir de et uvurderlig bidrag. NANO-bashing er populært for tiden og det er litt konkurranse i selvpisking her, men enig med Neutral i at NANO sitter med gode kort på hånden, og har forhåpentligvis også evnen til å utnytte dem på optimalt vis.
How dare you! How dare you to only present data from three Archer1 patients!
Noen slipper unna forhåpentligvis med bare en pille pr dag, andre med bare en sprøyte og det er alt (uten bivirkninger).
Betalutin kommer for å bli.
Så kan trader drive på så mye de vil… Par millioner i omsetning (kr) i dag tyder ikke akkurat på at markedet kan kjøpe seg opp uten konsekvenser. De må nok enten, a) vente på emisjon, b) se toget gå ved en partneravtale, c) ta posisjon i markedet snart om man vil være med på reisen.
Dagens dilemma for de store investorene.
Top key players profiled in this report are Novartis, Merck, Roche, AbbVie, UCB, Bristol-Myers Squibb,Stem CentRx, Biogen Idec, Nordic Nanovector, Millennium, Biotest AG, PDL BioPharma.