Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Bare Bravo går på do blir tolket negativ av en del folk på dette forum.

Svaret på spørsmålet ditt er ja.

Jeg er spent på DLBCL. Har ingenting av info om denne indikasjonen. Spennende om det også her er gode resultater som vi så i Archer-1. Husker du hvor mange pasienter det er snakk om? Er jo en mye tøffere indikasjon, men også mye større potensiale for SOC om det virker, slik jeg forstår det.

Bravo har vel sagt at de sikter seg inn på å kombinere Betalutin med et annet produkt i dlbcl, som jeg tolker som at betalutin som monobehandling ikke er noen høydare

1 Like

Totalt er det minst 12 pasienter som er innrullert, Vi vet at laveste dose ikke har gitt særlig effekt, men så har vi to doser vi ikke har fått data på. Siste pasient innrullert juli 2019, men det skal rulleres inn flere etter en read-out 2H 19.

Forventer ikke knall-data, men vi vet at det jobbes mye med å finne riktig kombinasjon i tillegg til Betalutin :slight_smile: Men vil gjerne se at Betalutin alene har en viss CR/ORR. Og uansett mener jeg at det ikke er knyttet noen forventninger til denne delen av selskapet per idag.

2 Likes

Nei, vi skal ikke forvente for mye av DLBCL, men samtidig kan man håpe en kombo kan gi synergieffekt som vi ser i Archer. Uansett så ser ikke SOC videre imponerende ut for denne indikasjonen så vi krysser fingrene for bedre behandling for pasientene. Er vel ikke aktuelt med en fase II for denne som monobehandling?

1 Like

De har allerede identifisert synergistisk effekt i DLBCL i pre-klinisk, ref EANMS.
Så det handler kun om tid og vei.
Vil tro at det vil være naturlig å kunne presentere dette både i publikasjonen, som kan komme anytime, og muligens i kombinasjon med pre-readout til ash

1 Like

Litt usikker på hvorfor du tror jeg mener det?

Håper på en eller to fine postere basert på de dryppene vi har. Det faktum at DLBCL har vært innrullert en god stund nå og at studien fortsatte eskalering og kohorter kan tyde på noe snack utover.

Jeg tror ingen ting.
Jeg lurer på hvordan du vil tolke det hvis NANO ikke stiller på ASH førstkommende.

Alle som har fulgt Bravo opp gjennom tiden vet at han bryr seg filla om konferanser…

Dessuten - med deres nye evne til å oppdatere markedet på duration of response og efficacy burde ikke vi investorer heller bry oss så jævlig hardt om det.

Vi får data utenom nå.

4 Likes

Ok.

Nei.

1 Like

Hvordan i alle dager kan man tolke det negativt om de ikke stiller på ASH? De har jo hele tiden sagt at de ikke har planer om noe for ASH i år.

Med andre ord så er det kun oppside om det skulle komme noe på ASH.

1 Like

Det er vel litt av problemet enkelte her lider av. Lav troverdighet ettersom de ikke evner å se noe negativt overhodet i tilknytning til aksjer/selskaper hvor de er investert. Alt er positivt og enhver som er litt skeptisk skal klubbens ned, latterliggjøre eller man stiller spørsmålstegn ved vedkommendes motiver.

@anon21766851 er et befriende lyspunkt i så måte. Sier det rett ut. Bra!

2 Likes

Det har vel strengt tatt ikke 99,9 % av TI menigheten og andre Nanoitter :wink:

Altså, jeg forventer at de på ASH MINST kommer med noe preklinisk. Dahle var tydelig på R&D day at de jobbber med mye forskjellig. Selv om det kaaanskje ikke kommer noe kliniske data (selv om jeg forventer moderat sterke DLBCL-data) så forventer jeg at det dukker noe pre-kliniske data. Ikke nødvendigvis kursdrivende, men definitivt noe som kan styrke pipen deres på lang sikt.

1 Like

Jeg har også troen på at det kommer noe. MEN selskapet har tidligere kommunisert at de ikke hadde noe planlagt for ASH. Vi får vente å se :slight_smile:

Ble vel sagt ganske spesifikt at det ikke kommer noe fra lymrit 37-01 på ash. Har ikke hørt noen i selskapet sagt at de ikke skal presentere noe annet ihvertfall. Tall fra Dlbcl vil jo ligge klar i den tiden, så hvem vet. Tall fra sammarbeidet med Orano Med skal vel presenteres i oktober en gang så vidt jeg husker? Så det kan vi vel utelukke på ash, men dlbcl vil jeg tro det kan være en god mulighet for :+1:

3 Likes

Biotech IPOs Are Risky Business. Here’s How toDo a Deal Right.

1 Like

Nok en sterk nøkkelperson tar plass og joiner mangementet frem mot filing.

Ikke hvem som helst Gabriele Elb, og har kompetanse som vil bidra sterkt til sikre Betalutin godkjennelse i både US og EU.

Nicely done Bravo :ok_hand:

12 Likes

Helt sinnsyk kompetanse dette stjernelaget har, men vent, dette er selvfølgelig negativt.
De skal jo ha lønn og opsjoner disse menneskene… :crazy_face: :wink:

5 Likes

Ingen av di nyansatte kan ha lest her på fora hvor elendig det er med nordic nanovekter . Godéste Bravo har nok planene klare for hvordan han skal dra dette i land.

2 Likes