Sikkert greit å ha jobbet i EMA også mtp søknaden der.
Her ansetter de den ene tullingen etter den andre. Focus sitter hele dagen på HO med sin brede selskaps erfaring og hadde tatt disse jobbene på ettermiddagen. Spøk til side. Den som trenger flere tegn på at de med størst innsikt i selskapet har ståltro på at dette går veien bør lære seg blindeskrift. Dette bare bekrefter at Bravo har kjempe kontroll.
Tror de fleste har innsett at Betalutin blir medisin, men når man har blitt fintet ut og solgt / tatt tap lengre ned i gata så passer det best å håpe på en panikk-emisjon fra en forvirret og frustert CEO.
Det er nok en våt drøm for flere at de setter en 50% emisjon på 15 kroner «fordi det vil gagne alle», men det skjer ikke. Her bygges det verdier for hver eneste uke, og det ville vært å skjære av seg hånda å gå ut til Ola og Per og be om penger på nivåer som vitner om skyhøy risk i selskapet. Det er ikke ståa, og eneste emisjon vi kan se er en rettet og lukket plassering. En slik vil en gang for alle legge tiden på 20 og 30-tallet bak seg, og markedet vil ikke skjønne hva som tok de på sengen off guard og tom for aksjer.
At Betalutin blir medisin er 98% sikkert allerede bakt inn i kursen.
/s
Akkurat…
Det har vært en lang rekke av hjelpeløse innlegg av selvutnevnte økonomi eksperter om at kassen snart er tom. Ledelsen hjelpeløse amatører. Etter mitt syn har vi på det nåværende tidspunkt er usedvanlig kompetent ledelse som har stålkontroll på å få Betalutin til markedet så fort som mulig. Blir ikke overrasket heller over om de klarer å få tatt igjen det forsinkede på rekrutteringen til Paradigme studien heller. Tror at det er mulig å få en snøballeffekt her etterhvert som bla. Archer resultatene blir bedre kjent ikke minst blant “googleføre” pasienter. Personlig har jeg fremdeles stor tillit til Nano sin ledelse. Det ser det ut til at kompetente folk i markedet har også som satser karrieren sin på Nano.
Så du mener kassen ikke snart er tom?
Disse biotech-trådene begynner å miste helt fasong:
Herfra og ut noen dager kommer alle innlegg som inneholder ad hominem karakteristikker av andre og andres innhold til å bli slettet helt på direkten og det kommer til å bli delt ut skrivepauser til de som står for dem.
Jeg er redd det ikke blir igjen innlegg
Noe alle kan ha rett i…, la oss vente å se hva som skjer. Om det blir emi, avtaler eller annet. Tid er det sikreste svaret man har.
Også tar man de valg utifra hva man selv tror skjer og hva som gagner seg selv. Til syvende og sist, så er det avkastning man vil ha
Begrepet snart er noe av det mest relative som finnes. Det er snart Jul, og kassen er ikke tom da. Etter min mening er det mer enn nok tid til å fylle kassen mellom januar og april.
Er det bare meg som mener jeg ser noe markedet ellers ikke ser når det gjelder Nordic Nanovector? Alt ser ut til å gå på skinner og vi får den ene gode meldingen etter den andre. Selskapet tiltrekker seg meget kompetente medarbeidere hele veien.
Lymrit 37-01 ser veldig bra ut, Archer-1 kunne ikke vært bedre så langt, og vi venter nå på oppdatering fra DLBCL som er et stort marked dessverre, større enn 2 og 3 linje faktisk. Jeg registrerer at det er lite forventninger knyttet til dette studiet, det er kanskje bra.
Jeg håper og tror selskapet jobber med en partneravtale med BP nå. Tidspunktet burde være godt for å inngå et samarbeid på siste etappe. I tillegg vil det bli mulig å kjøre i gang flere studier å få en bredere pipeline. Synes det er veldig spennende at de nå retter blikket mot solid tumors som Bravo nevnte på R&D dagen og på radium.
Jeg føler meg mer og mer trygg på at Nordic Nanovector kommer til å bli en stor suksess!
Men tilbake til start: Er det bare meg som ser dette, eller er det flere som ser det jeg ser?
Det er det nok ikke. Her er vel så og si alle positive. Men det holder bare ikke. Markedet totalt sett er ikke overbevist og det er derfor ikke i nærheten av å lette. Uklarhetene rundt videre finansiering er en ting, men viktigst av alt er nok at det må synliggjøres noe mer enn kun lovende data, nemlig at det dukker opp en partner eller annet så det etterhvert kan bekreftes at betalutin faktisk vil nå markedet. Hvis det hadde vært 100% sikkert så hadde ikke aksjen kostet 29 kr
Nei jeg er nå 95% sikker på at NANO kommer til å bli en suksess og at selskapet kommer til å bli verd minst 12 milliarder (bearscenario hvis børsen smeller skikkelig ned)
Men jeg aner ikke om det blir 1x, 2x eller 3x antall aksjer som kommer til å utgjøre den verdien, og det kan ingen andre vite heller. Det er helt naturlig at det legger et press på aksjekursen, for det er ingen som ønsker å ha brent alt kruttet den siste dagen før en eventuell emisjon blir annonsert.
Jeg sitter derfor inne med en posisjon som gjør at det blir veldig hyggelig om et bullscenario plutselig slår til, men ikke så stor at det knekker meg hvis et bearscenario slår til.
https://beta.tekinvestor.no/t/hva-er-din-portefolje/337/2425
Alle går og venter på finansieringsløsningen. Den må avklares hvis aksjekursen skal få en forløsning.
Som Savepig er inne på, det er helt umulig å vite hvor mange aksjer som skal trykkes for at Nano når mål. Da blir det også vanskelig å sette seg et kursmål. Men jeg tipper at Nano kan bli solgt for mellom 15 og 30 milliarder, alt etter som hvilke data som kommer og når oppkjøpet skjer.
Markedet tror det blir en fortrinnsemisjon på lav kurs.
Det har vist seg å være en svært dårlig løsning for aksjekursen, som har falt som en sten. For de som er med på emisjonene betyr det egentlig lite, de utvannes ikke. Det er de som ikke er med på emisjonen som blir tapere.
Regner med at Nano, i samarbeid med de største aksjonærene finner en annen løsning.
Der spesielt de utrolig gode Archer-1 resultatene, allerede nå kan gi fart på BP, spesielt Roche.
For alle BP-selskaper som har generica av Rituximab også. Dersom de klarer å knytte sitt produkt direkte til Betalutin som eneste combobehandling, og dermed får hengt sitt Rituximab-produkt på Betalutins patenttid, må det fremstå som en utrolig mulighet.
Hvorvidt det lar seg gjøre er muligens tvilsomt, men man vet jo aldri i farmabransjen. Konkurransemessig er det vel ikke spesielt lovlig å beskytte et eget produkt på den måten.
Et annet spørsmål er om kjøper av Nano kan forbeholde seg retten til kun å selge Betalutin sammen med eget produkt. Noe av samme sak, men gjort uten å pakke produktene sammen, kun via egne salgsbetingelser. Det vil normalt nok heller ikke gå ut fra konkurranselovgivning, men man vet jo aldri om det lar seg gjøre å få til en lovlig vri som gir enerett.
Om BP vurderer dette vet vi ikke. Andre som har synspunkter på BPs evt. konkurransefortinn om de kjøper Nano?
Enig med deg og derfor kjøpte jeg mer i dag.
Blir rik uansett om dette går veien med tiden
Kjøp av aksjer i dag vil gi en god risikopremie. uansett hvordan man snur og vender på det.
Spørsmålet er om man vil fiske etter lavere kurs eller forholde seg til den premien som ligger i markedet pr i dag. Da emisjonspøkelset herjet på sitt verste med kurs på 20 tallet, kjøpte jeg meg opp for å ta høyde for emisjon.
Sann sett er jeg “ferdig” med emisjonen for min del.
Skulle gjerne kjøpt mer, men er tom for likvider, får pent vente noen uker.
Risikopremie må man nesten vurdere selv, altså om det skulle kommet en 40% utvannende emisjon så vil jo folk sitte «40% i tap» om de kjøper i dag. Så kan gå mye både opp og ned så å kjøpe nå gir jo ingen garantier.