Syns egentlig at dette innlegget fortjener å bli trukket frem igjen, heller enn å gå i glemmeboken (særlig nå som kursen sliter litt ekstra)k.
Har kjøpt 1k i dag. Og har bestemt meg for å fortsette med 1k hver eneste dag kursen ligger under 30. Midler har jeg nok av. Viss man tenker tilbake på emisjonen på 114, så vil nok de også tjene penger på sikt. Men har ikke så god greie på det medisinske, men skjønner jo at fundamentalt ligger det atskillig bedre an no.
Omsetning på ca 2 mill, Lite saft igjen i sitronen…
Kan det være at småaksjonærene ble rista ut sist?
Ja, jeg tror shorterne og algoene styrer showet. Det er latterlig lite som blir solgt men poenget er å få folk til å selge / riste treet. Det som er synd er at mange nok går på den limpinnen. Jeg tror enda vi er i accumulation phase og har store forhåpninger om en opptur neste år, kanskje alt i Q4 i år…
Litt SL
Sinnsykt lavt volum.
Vente tid. Aktører sitter å ser på hverandre…
Hvem venter lengst med å trykke på knappen. Markedet eller Bravo?
Psykologisk spill på høyt plan, og jeg sitter “ring side” og følger spent med
Dette blir så lite etterrettelig at jeg må be deg rett og slett be deg lese deg opp, ellers går det ikke an å ha en samtale.
Endocyte sitt Lead product er 177Lu medisin akkurat som NANO:
PSMA-617 to enhance Novartis’ industry-leading radio-ligand therapy platform
WEST LAFAYETTE, Ind., Oct. 18, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) – Endocyte, Inc. (Nasdaq:ECYT), a biopharmaceutical company developing targeted therapeutics for cancer treatment, today announced that it has entered into an agreement and plan of merger with Novartis AG (“Novartis”) pursuant to which Novartis will acquire Endocyte for $24 per share, or a total equity value of approximately $2.1 billion, in cash. This offer represents a premium of 54% percent to Endocyte’s closing price of $15.56 on October 17, 2018. The transaction was unanimously approved by the board of directors of Endocyte.
“Since acquiring exclusive worldwide rights to develop and commercialize PSMA-617 agents in 2017, the entire Endocyte team, along with our partners, have worked tirelessly to build a leading radioligand (RLT) portfolio and create value for patients and shareholders alike. We are thrilled that Novartis recognizes the potential for 177Lu-PSMA-617 to change the treatment landscape for men with metastatic castration-resistant prostate cancer (mCRPC), as well as the broader role that RLTs may potentially play in the treatment of cancer,” said Mike Sherman, president and CEO of Endocyte. “The global reach and expertise of Novartis in developing and commercializing RLT therapies will be critical in efforts for patients to benefit from these therapies as quickly as possible.”
NANO er i Pivotal Fase 2b med Betalutin i PARADIGME, og Fase 1 i Archer-1 og Lymrit 37-05
Det vil ikke bli tillatt HO-varianter med halvsannheter og manipulering på tekinvestor,
Jeg har aldri sagt jeg forventer at NANO vil få all finansieringen de trenger fra en partneravtale. Det som derimot er gjengs er at med en fornuftig up front payment vil frykten for en dramatisk utvanning forsvinne, og med den det lokket som ligger over aksjekursen for øyeblikket.
Til og med en moderat upfront payment på typ 300 millioner ville utgjøre en enorm forskjell i å ta NANO mye nærmere de helt store value inflection points.
Minner om at om du sammenligner med peers i USA, så er 700 millioner USD i market cap så billig som du finner det for et biotech med et produkt på steget før approval.
Du fortsetter å spre usannheter… Nano er i fase 2 B - pivotal fase. Paradigme heter den studien og den startet opp i H1 2018…
Når det gjelder eksemplene som du er blitt vist, så er det liknende selskaper og teknologi og ser du har fått svar fra Savepig også nå…
Kanskje du burde la være å kommentere så skråsikkert om du har så lite kontroll på hva namo bedriver, hvor langt i utviklingen nano er kommet og hva andre selskaper med lignende teknologi har fått til av avtaler… Kanskje du burde lese gjennom svarene du har fått før du svarer og gjentar og sprer usannheter… Kanskje du burde sjekke opp eksempler som gis til deg før du avfeier dem som ikke sammenlignbare…
Det blir åpenlyst at du kun skriver her for å spre negativitet og usikkerhet/frykt blant usikre investorer når du er så konsekvent uetterettelig i det du skriver.
Tror det er dere som ikke leser hva jeg skriver?
Jeg sprer jo ikke usannheter!? Skriver jo de snart har 2b fase data. Men det er jo ikke dette BP vektlegger når man gjør investeringen? Det blir jo Lymrit fase en, så jeg er jo opplest. Derfor jeg snakker mye om finansieringen for å komme dit til 2b readout og at dette vil gi nano en mye sterkere posisjon.
Ydmyk ovenfor Edocyte, hvor jeg ikke har påstått noe som helst - så nå må dere gi dere!
@Savepig, du skrev jo dette i går? Så hvordan du kan påstå noe annet blir jo klønete.
«Hvis det nå plutselig skulle lande en partner, så burde det ta market cap tilbake til 6 milliarder. Så da snakker vi en 5-ganger fra det kjipe nivået, og et oppkjøp på 12 milliarder så snakker en om en 10-ganger»
Jeg skrev:
Veldig mange er enige om at det som nå tynger kursen i NANO så drastisk er at en er redd for en sterkt utvannende emisjon.
Skulle NANO lande en partner med upfront 300 millioner, og 300 millioner ved approval, som er MODERATE tall sammenlignet med andre avtaler, så er frykten for denslags crippling utvanning sterkt redusert, og det sammen med valideringen av caset som en partneravtale ville gi mener jeg glatt ville ta NANO opp til enn 700 millioner USD market cap. Glatt.
Vi ser forøvrig at du ikke finner det nødvendig å ta i bruk forumets fine redigeringsfunksjon og rette opp i feilinformasjonen din om Endocyte. Noen agenda bak det?
Ja nå er vi inne på noe ja, nå er du jo også mye mer realistiske i tallene også. Jeg postet algeta tallene i går på rundt 300 mill i up front / milde stone, men da var jo dette bare vas fra min side. Men nå virker vi å være enige.
Men dette er også mitt poeng, 300 er ikke nok til å unngå en emisjon, og ei heller nok til å dra mcap på nano med 5x…
Hvordan du @Savepig kan mene at om nano får 300 mill upfront payment av «Bayer», hvorfor / hvordan skulle NANO da vært verdt på ditt språk «glatt» 4-5x mcap i dag?
Nå har du muligheten til å overbevise både meg og menigheten.
Du tror ikke en partneravtale med upfront payment glatt ville tredoblet kursen fra dagens nivåer? Og at en evt. rettet emisjon da ville blitt overtegnet med langt mindre utvanning? Eller at en partner ville sørget for at videre utvanning blir unødvendig?
Ganske obvious. En upfront vil jo være en bekreftelse fra BP at dette har vi tro på. Kursen kommer til å blåse opp noen ganger mer enn den upfronten. 300mill blir fort en mcap økning på 5x i eufori. Så kan emisjonen rettes og settes. Så får de såre småstjertene en liten reparasjonsemisjon litt etterpå.
Eller som jeg sa:
Så enkelt er det faktisk.
Jeg må stille @Solux spørsmålet:
Hvilket scenario som er MINDRE lønnsomt enn noe i den retning vi skisserer her gjør det forsvarlig for noen som helst å sitte med NANO-aksjer?
Risikojustert avkastning vil jo være helt latterlig lav.
Hvor lav annualisert avkastning tror du er akseptabelt for storfiskene som har sittet i NANO siden 2013-2015?
Algeta fikk 365 upfront, ser ikke noen grunn for at Nano, som er nærmere mål (og mer i pipen?), skal få mindre.
Dette emnet er midlertidig stengt grunnet et høyt antall varslinger fra fellesskapet
Hvordan dere kan skrive at Nano blir glatt verdt 700musd om de får partneravtale som gir de 300m nok upfront payment, UTEN at dette skal anses som vild haussing eller bryte reglene for samme retningslinjer som «negativitet» er for meg forunderlig. At admin selv skriver det - og stå bak det med en slik enkel vinkling/besvarelse på slike store verdiformer er for meg et bevis på at et rettferdig forum er det vi burde ha diskutert.
- Nano er forran Algeta??
«Alpharadin prøves nå ut på om lag 750 pasienter med langt fremskreden prostatakreft ved over 100 sykehus over hele verden, hvorav åtte norske sykehus».
Og Algeta presenterte fase 2 data i 2007, og fikk Lisensavtale med Bayer 2009 (3,5år fra der Nano er nå) - der denne teksten ble hentet fra på tidspunktet.
Nano har 1 år igjen før de i hele tatt har dosert siste pasient i sin 2b fase, hvor data anses å komme i H1 2021 på 130 pasienter. Dere skriver som om Nano skulle hatt disse dataene i dag med knallgode effektdata, men det har de ikke og mer vet dere ikke enn oss andre. Ei skal de heller bli verdt/priset inn noe før de viser effekt. Nano har jo også 2 armer, hvor en av disse kan vise svakere enn Lymrit data og den andre bedre. Dette vil på en måte være bra, men vil også gi en utfordring på å kunne søke mulig markedsgodkjennelse basert på gode data på kun 65stk fks. Så finnes nedside/videre utsettelse selv med gode data også.
- Det at Nano «glatt» bli verdt 7.000.000.000 nok om de får 300mnok er for meg en gåte. Og har selv ikke ork til kommentere dette ytterligere, da jeg tror folk selv forstår.
Vi får ønske hverandre lykke til, da vi velger ulike investeringsstrategi i mine øyne. Jeg binder meg til realismen og sannsynlighet og den er jaggu ikke det dere påstår over. Kaster vi terning tipper jeg vi ender opp med emisjon som er det eneste sikre av finansiering innen biotek i den fasen Nano er i, og at vi alle ser frem mot data punkt paradigme i H1 2021. I dette markedet og med slik turbulens så er lyn fra klar himmel ikke bevist som den beste investeringsstrategien.
For The record:
I 2007 presenterte Algeta resultater fra fase 2 kliniske studier i USA
I 2008 fikk Algeta lov til å begynne på fase 2 studier i USA
I 2009 var Algeta i fase 3 - her fikk de lisensavtalen med BAYER.
I 2009 fikk Algeta partneravtale med Bayer
I 2011 avslutter Algetas fase III-studie pga svært positive resultater og etiske årsaker
i 2012 sendte Algeta FDA søknaden
I 2013 ble Algeta kjøpt opp
LOA/suksessrate
Algeta
I analysen påpeker Paretos analytiker Thomas Nielsen at resultatene fra den siste testen, den såkalte fase 3-testen, har vært overveldende.
Nielsen mener at resultatene fra den siste testen betyr at sjansene for at Alpharadin blir lansert nærmer seg 100 prosent og dermed forventer Pareto at aksjekursen skal stige betydelig over dagens nivå.
«Vi hever vår sannsynlighet av suksess-estimat for Alpharadin for prostatakreft fra 50 til 90 prosent.
Så ETTER en fase 3, så anser troverdige analytikere Algeta til 90%.
Mange her roper ut sannsynlighet rundt Nano på 99%!.. Nano har ikke engang levert data på fase 2b.
Det er en vesensforskjell du glatt overser her, eller prøver du bare å villede???
Nano sitt fase 2 studie gir markedsadgang, det gjorde ikke Algeta sitt.
Mao, Nano er MYE nærmere markedet enn hva Algeta var når de inngikk sin avtale med Bayer.
Villeder ikke Invivo, og du trenger ikke vinkle det slik er du snill.
Når dere ber meg komme med eksempler så får dere bruke dem som det også vel? Se kontekst ifht hva jeg sier.
Algeta hadde jo på sin side også mye bedre datagrunnlag enn Nano, men dette er ikke viktig for deg eller BP? .
Er jo dette som er hele mitt poeng! Nano har Lymrit å vise BP til nå, og tidslinjen er enda lang til H1 2022 som er markedsadgang (der Algeta fikk lisensavtale)