Bayers kjøp av Algeta ble sluttført i første kvartal 2014, i følge E24.
Har du ikke engang tid til å stikke innom chaten om dagen?
Håper du ligger i sparinga så du får lastet opp før ting skjer.
Ser at det har vært litt diskusjon om når ting skjedde i Algeta.
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa1213755
Ser man på første setning under results fra ALSYMPCA trial ser man at enrollment startet i juni 2008.
Mao gikk det 15 måneder fra oppstart av pivotalstudien til avtalesignering.
Noen som kan sende meg en PM når studentene her er ferdig med den uendelige og irrelevante sammenligningen med Algeta?
Nå sitter jeg kun med en følelse av at jeg har kastet vekk tid jeg aldri vil få tilbake når jeg har lest gjennom småprattråden.
Jeg har også en veldig, veldig viktig jobb, min fritid er spesielt kostbar, så jeg foretrekker at ingen kaster bort tiden min. På forhånd takk.
Snøffelen,
Algeta hadde større datagrunnlag å vise til når de inngikk sin avtale og deres pivotal var fase3, mot Nano sitt og 2b, hvordan ser du dette påvirke mulighet for partner?
Tenker selv om Nano kan file på 2b, så har de jo færre pasienter dosert å vise til ovenfor partner og dermed også økt risiko for suksess. Samt muligheten for at to ulike armer i paradigme 65x2 også kan vise seg ulike på effekt.
First of all, på avtaletidspunktet var de ferdige med fase 2 og begynt på registreringsstudien. Fase 2-studien til Algeta hadde 64 pasienter. Nano til nå data på 74 pasienter.
Ergo står dette seg veldig godt i din direkte sammenlikning (som ikke gir mening forsåvidt, siden det er forskjellige indikasjoner og forskjellige endpoints som muliggjør forskjellig antall pasienter)
Morsomt når kursene endrer seg for hvert eneste sekund som går. Ikke vanskelig å se at det er robotenes lek.
Omtrent der Nano er per i dag altså.
Villeder du folk igjen?
Hvor mange pasienter kunne Algeta vise til ved avtaleinngåelse? Gi meg et tall!
Per i dag kan Nano vise til 74 pasienter fra Lymrit 37-01, 12-24 pasienter fra Lymrit 37-05, 3-6 pasienter fra Lymrit 37-02, 3 pasienter fra Archer-1 og 40++ fra Paradigme.
Totalt blir det minimum 130 pasienter pdd.
Algeta hadde selvsagt ingen resultater å vise til ved avtaleinngåelsen iom at ALSYMPCA var en randomisert studie.
De hadde sikkert noe på om innrulleringen/åpning av sites gikk iht plan.
Nei gjør ikke det. Da er det DNB, de sa dette dagen avtalen ble inngått.
Alpharadin prøves nå ut på om lag 750 pasienter med langt fremskreden prostatakreft ved over 100 sykehus over hele verden, hvorav åtte norske sykehus.
Dette betyr at Alpharadin nå prøves på 750 pasienter men at Algeta dessverre ikke vet noen ting om effekt før interrim om flere år.
Vil du endre litt på tankerekken din med den kunnskapen?
Nei nei sier jo ikke de var ferdig med studien? Sa de var på begynt. Det dette viser. Som du ser så mener jeg dette er relevant da det er en stor studie og naturlig for en partner å komme å bidra/være en del av studien (for lille Algeta).
Kan absolutt skje nano også, men tiden vil vise.
Edit. Bravo virker ganske så bastant på å eie betalutin og komme langt selv. Bygger jo veldig under det å fullføre paradigme selv også. Men det er dere uenig i eller?
Nei, du sier at de hadde større datagrunnlag. Hadde de det?
I og med at de hadde fullført både fase 1 og 2, så ja. Nano har jo ikke det…
Hvor mange pasienter kunne Algeta vise til?
Min påstand er at dess lenge det går uten emisjon, så øker sannsynligheten for at partnerskap / oppkjøp er under forhandling. (om ikke Bravo har sikret seg kapital på bakrommet som en form for emisjon garanti)
Markedet har jo ikke tilgang på volum. Null og niks.
Volumet er jo kun for “hobby” investorer… Slik som meg
Markedet hadde tilgang.
Fra ca 20 august og 1 mnd frem, var det mye volum i markedet.
Da gikk prisen 60-70%.
Etter dette faller den ned på lavt volum. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvilken vei høna sparker.
Tror nok Nano allerede hadde gjennomført en emisjon, om det er det de behøver. Antar nano allerede er langt i gang med forhandlinger med BP. Det forskningsprogrammet Nano har lagt opp er høyst interessant og lovende. Jeg mener også at Archer-1, selv uten “signifikans” er mer enn godt nok til å forstå at Nano sitter på gull, uten konkurrenter. Regner med det blir en drakamp om å få overta Nano, raskere enn mange forstår.
Delvis sannt fordi det ble flytting av verdipapirer for et allerede presset kurs.
Når “alle” skal inn så fyker kursen og flere aktører om aksjene. Vanskelig å komme inn når man ønsker å kjøpe f. eks for 50-100-200 mill kroner, selv i den perioden.