Disse oppegående menneskene styrer ikke børsen, som der er prisgitt for å hente penger.
Plutselig havner på 100-150 … fin dagdrøm det
Disse oppegående menneskene styrer ikke børsen, som der er prisgitt for å hente penger.
Plutselig havner på 100-150 … fin dagdrøm det
Tja… Ikke utenkelig om det foreligger en forventning til parnersksp/oppkjøp i markedet.
Som kjent, så er miljøet utrolig lite og oversiktlig og rykter kan fort spre seg. Men ja, det er jo en del forutsetninger til 100-150 kr argumentet og kan på den måte anses som en drøm, men dog ikke utenkelig.
Stillhet fra ledelsen er uansett et positivt tegn. Begynner det å komme krampeaktive uttalelser fra ledelsen så blir jeg mer overbevist at emisjon er innenfor rekkevidde.
Ja, det er virkelig et himmel eller helvete-scenario som utkrystalliserer seg her for eksisterende aksjonærer, og motsatt for wannabe-aksjonærer som står utenfor med lommene fulle av cash.
Den risikoen mener jeg er alt for stor.
Tenk om de tar sjansen og de sitter på flyet hjem fra San Francisco uten napp på kroken.
Jeg skal like å se den CEO eller Styreleder som velger et slikt løp. Jeg håper virkelig ikke det blir realitet.
Men, alt kan skje i biotek.
Det er jeg uenig. Jeg som sitter inne i båten vil uansett få avkastning altså ingen helvette.
Helvette er om du står uttenfor og toget har gått.
Joa, h****** er et sterkt ord, men jeg tenkte først og fremst på at kortsiktig avkastning virker å måtte utvikle seg binært. På lang sikt er jeg temmelig sikker på at dette går i retning perleporten.
Binært er en presis beskrivelse.
Ledelsen kjenner vel markedet.
Jo lengre de venter jo lavere kurs.
Med den utviklingen som har vært (og som de jo må ha sett komme) og ingen aksjon…
Det eneste som kan tilgi en slik framferd er at de har et annet og bedre alternativ klart.
Enough said
NANO har jo tidligere tatt markedet litt på senga ved sine emisjoner, og emisjonene dukket opp litt tidligere enn forventet. Det kan være gode grunner til at vi ikke har sett noen emisjon så langt i denne omgang (og med “gode grunner” mener jeg her “positive grunner”).
Pfizer, Teva og Celltrion som potensielle partnere også!
Og mange flere på vei ser det ut som.
http://www.gabionline.net/Biosimilars/General/Biosimilars-of-rituximab
Burde ikke være noe problem for Nano å få inn en av disse på partnersiden.
Dette er kanskje litt glemt, men Nano har selv sagt at selskaper med rituximab biosimilars er partnerkandidater.
Er dette omsetningen i september?
Så over en tredjedel av omsetningen i NANO i september var øretrilling på nordnet?
Rett meg gjerne om jeg tar feil Jeg kom selv inn høsten 2016 en god bit oppe på 60 tallet.
NANO kassa var vel ikke akkurat super velfyllt når den starta reisen fra 12 til 124? Gikk vel på gode data og litt Algeta eufori?
Helt klart at finansiering ligger som en stor klam hånd over hele caset men det er ikke gitt at vi ikke kan skyte fart om ASH gir noe spennende og vi øyner noe BTD oppi dette
Ikke la noen innbille deg at ikke et biotech case kan snu fra den dypeste fortvilelse over natten.
Investorene “driter” i data. De venter bare på emisjon slik at de får en billig reise.
Tradere driter i data - for en investor betyr det vel alt
Vel, vel.
Jeg håper inderlig ikke dette er konklusjonen når du veier vinst og risiko i din beslutningsprosess.
Tro meg. Helvetet fins. Selv for aksjer du elsker
Det sitter vel en del profesjonelle investorer der ute som kjøpte aksjer til 114 kr/stk.
Jeg vil i hvert fall si at de har vesentlig mer kunnskap om investeringer enn meg.
Så derfor er det ikke for meg usannsynlig at aksjen til slutt vil ha mye høyere verdi
enn 114 kr.
Jeg tror vel ikke disse (faglige og økonomiske) proffene ser for seg at sluttkursen
skal bli 120 kr tatt i betraktning risikoen i bio-forskning.
[quote=“SverrO, post:7980, topic:13767”]
Blir spennende å se om @anon80503862 sin hovedteori slå til:
Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)
Støtte 25,26 or NOT
Teste støtten i morgen?