US alene, partner i Europa og resten av verden er vel strategien.
Hvilken empiri?
Hei @Fornybar hvor arrogant kan man bli? Har vært endel snakk om hersketeknikker i debatt, her ser vi 2 gode eksempler. Skjerp deg!
“E24 har vært i kontakt med Nordic Nanovectors finansdirektør, Tone Kvåle. Vi har stilt flere skriftlige spørsmål til ledelsen, men ikke fått svar etter gjentatte forsøk.”
Det er for dårlig,når man får en sjelden publisitet i norske aviser
Men hun har vel ikke så mye annet å svare enn ingen kommentar.
For de som vurderer om de skal ta seg råd til å lese artikkelen; det koster 1 krone for en mnd prøveabonnement.
Artikkelen er et langt gjesp full av selvfølgeligheter, og jeg skjønner at CFO ikke bruker tid på dette. De kan uansett ikke si noe om hva det planlegges for, men det blir jo enten en partneravtale (upfront + milestones), partneravtale med påfølgende emisjon eller en ren emisjon.
My take basert på sannsynligutfall;
60 / 30 / 10, hvorav 10 er sannsynligheten for en ren emisjon.
De skal altså kjøre det selv i USA og vil vurdere partnerskap.
Jeg skjønner fortsatt ikke hvor det står at de ikke skal ta det til markedet selv?
Igjen, hvilken empiri snakker du om, når du skriver at empirien tilsier videre finansiering skjer via partneravtale og ikke en emisjon? Du har fortsatt ikke svart på det, kanskje det var vanskelig ;)
Tror ikke markedet er enig med deg. Kursen hadde vell vært nærmere 100 hvis dette var tilfelle.
Hvor ble det sagt? Interessant
Hm, mener å huske at en av de vanlige shortaktørene også er noe autogenererte greier. Mon om det ikke er Worldquant. En stund siden jeg sjekka.
Følger ikke norskbulls signaler, men registrerer at de er der.
Kan det ha slått deg at markedet veldig ofte famler i blinde, og at den jevne investor går glipp av avkastningen markedet gir?
Eide man SP 500 i 30 år fra 1987 til 2017 ville man fått 10% årlig avkastning ved å sitte helt passivt uten forsøk på å time markedet og events. Den jevne investorer har klart 3.7 % årlig i samme marked i samme periode. (Kilde Dalbar)
Hva sier det om de som tror de vet mer enn markedet? At de taper enormt med avkastning fordi de feilbedømmer. Det vil nok vise seg å bli tilfellet i NANO dersom man sitter 100% i cash og venter på en panikkemisjon.
Å ha 50% inne nå gir noe mer mening fordi man er noe risikoavers og ønsker å avvente utfallet og er klar for begge retninger, men jeg ville ha vært minumum 80% inne var jeg positiv til pipeline og management.
Hvorfor skal han få kommentere så voldsomt konkret om selskapet uten å ha lest seg opp?
Tror nok Nano vil legge fram resultater fra Paradigme før det blir snakk om emisjon.Dvs høsten 2020.
Gode resultater her,gjør at kursen vil gå kraftig oppover.
Kan og tenkes at resultater vil bli framlagt før planen.
Er nok lurt å være med…
Høsten 2020 er litt i seneste laget, uten påfyll av penger vel.
Les.
Og så vil jeg anbefale www.nordicnanovector.com for mye utfyllende stoff om selskapets tanker og planer videre. Særlig livestreamene av kvartalspresentasjoner/presentasjoner gjort siden Bravo ble ansatt.
Jeg mener vi diskuterer med litt ulik kunnskap om caset.
Det kan du si,men jeg tror resultat først.