Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Fl og DLBCl ligner på hverandre i den forstand at begge initielt gir forstørrede smertefrie lymfeknuter. DLBCL pasienter har ofte (40%) en stor svulst utenfor lymfeknutene, og det er denne som ofte oppdages først. I FL er det mest vanlig med perifert forstørrede lymfeknuter, fks på halsen hvor de fort blir lett synlige.
Den store svulsten i DLBCL pasienter blir ofte oppdaget seint fordi den gjerne befinner seg på steder hvor det er god plass og umulig å se den utenfra, fks i magen. Da gir den ikke plager hos pasienten før den er så stor at den presser sammen fks blodårer eller galleganger.
Når det gjelder størrelse, isolert sett, kan jeg ikke helt se hvordan det skal ha noe å si for virkningen av Betalutin, men større svulster er gjerne også langt utviklet(kan ha spredd seg) og dermed vanskeligere å behandle fordi kreften har fått leve uhindret over lengre tid.
Håper det var litt oppklarende.

14 Likes
  • The mean penetration range of β− particles emitted by 177Lu in soft tissue is 670 μm, making this radionuclide ideal for delivering energy to small volumes, including micrometastatic disease, and tumor cells near the surface of cavities. Lutetium-177 is found to be effective in localizing cytotoxic radiation in relatively small areas and proficient in destroying small tumors as well as metastatic lesions (typically less than 3 mm diameter) with less damage to surrounding normal tissue.

Skulle kunna tyda på att det fungerar sämre på DLBCL då de oftare har större tumörer och Betalutin på grund av korta penetreringsdjupet då kanske inte orkar tränga in på djupet av tumören?

Förutsatt att inte blodförsörjningen till den större tumören slås ut helt som effekt av strålningen.

Hur ser du på det Krakow?

2 Likes

De har vel allerede identifisert synergistiske partnere i dlbcl, ref R&D

1 Like

Da er snittet blitt 40,1504 NOK…:slight_smile: Nærmer meg 30 tallet @Solux

Grattis. Jeg hadde noen ordre inne på lavt 26 men fikk ingen fill. Prøver igjen i morgen. Du kommer jo raskt i pluss ifht. min long posisjon btw :blush:

1 Like

Tenker jeg plukker litt imorgen på 26-27 jeg også

1 Like

Lønning om 1 uke. Kjøper 500 til :slightly_smiling_face::+1:

Tror kanskje denne mnd blir den siste mulighet for slike røverkjøp :facepunch:

2 Likes

Blå dag.

Kan vi satse på det?

Ja jeg tror det.

Jeg er langsiktig i denne aksjen. Dette må snart snu. Ikke engang berg-og-dal-bane går bare ned. Vi har sett en oppgang på neste 20 prosent uten nyheter, og det vil snart skje igjen.

Vi har er sterk sak.

Jeg tror på selskapet og har vært med siden eventyråret 2016. Finansiering ordner seg, ledelsen kommer med en god plan.

Ønsker alle aksjeeiere her en god tid framover.

3 Likes

Er det bare meg som har lyst på mer aksjer på dette nivå og lurer på om en skal vekte mer opp (på et allerede høyt nivå)?

1 Like

Nei, jeg sitter å lurer på det samme. Venter bare å få inn noen kundefordringer før jeg evt vekter meg mer opp.

#metoo

Risikerer å få en haug med rike folk her inne merker jeg… :money_mouth_face:

7 Likes

Kjenpemelding😃
Her er komplett abstract:

Sunday, October 13, 2019, 14:30 - 16:00 Lecture Hall 111
OP-134
Targeted alpha therapy with 212Pb-NNV003 is efficient in treatment of ibrutinib-resistant chronic lymphocytic leukaemia in preclinical models
A. Saidi1, H. Heyerdahl2, A. Maaland2, J. Torgue3, J. Dahle2; 1Orano Med SAS, Paris La Défense, FRANCE, 2Nordic Nanovector ASA, Oslo, NORWAY, 3Orano Med LLC,
Plano, TX, UNITED STATES OF AMERICA.
Aim/Introduction: Approximately 90,000 cases of chronic lymphocytic leukaemia (CLL) and non-Hodkgin’s lymphoma (NHL) are expected annually in the US. Standard of care includes chemotherapy combined with anti-CD20 antibodies and Bruton’s tyrosine kinase inhibitor ibrutinib. While these therapies are initially effective, most patients inevitably relapse. CD37 is under clinical evaluation as a therapeutic target for B-cell malignancies. Alpha-emitting radionuclides have demonstrated potential for targeted therapies due to the short alpha track, causing localized cytotoxicity. Orano Med and Nordic Nanovector developed a targeted alpha therapy combining the CD37-specific antibody NNV003 with the alpha-particle- emitting radioisotope 212Pb. We previously reported that 212Pb-NNV003 is effective in disseminated animal models using CD37- expressing NHL and CLL cell lines (1). Here we compare the efficacy of 212Pb-NNV003 with ibrutinib in a disseminated mouse model using the ibrutinib-resistant cell line MEC-2. Materials and Methods: The efficacy and tolerability of a single dose 212Pb- NNV003 treatment were evaluated in disseminated models using human CLL (MEC-2) and Burkitt’s lymphoma (Daudi) cells. Comparison to therapeutic doses of ibrutinib was investigated in the MEC-2 model. R2G2 or CB17-SCID mice were injected intravenously with 2.5×106 MEC-2 or 10×106 Daudi cells on day 0, followed by intravenous injection of 212Pb-NNV003 (2.5, 5 or 7.5 μCi in Daudi model and 5, 10, 15 or 20 μCi in MEC-2 model) or daily oral administration of ibrutinib (12.5 or 25 mg/kg) starting on day 2 (n=10-12 per group). 212Pb-cetuximab (unspecific isotype control), unlabelled NNV003 and NaCl were used as controls. Results: 212Pb-NNV003 treatments resulted in survival of 67-91% of the mice 26 weeks after Daudi cell injection, and 30-90% of the mice 27 weeks after MEC-2 cell injection. Control mice presented a median survival of 7-8 weeks in the Daudi model and 4.9-9.3 weeks in the MEC-2 model. 212Pb-NNV003 showed a significantly prolonged survival compared to ibrutinib and controls (p <0.0001). 15 and 20 μCi 212Pb-NNV003 resulted in survival of 100% and 70% of mice 15 weeks after MEC-2 cell injection. Ibrutinib treated animals presented a median survival of 4.3-4.4 weeks, comparable to the NNV003 and saline groups (4.1 and 4.4 weeks). Mice receiving 212Pb-cetuximab presented a median survival of 7 weeks. Conclusion: The study shows that a single injection 212Pb-NNV003 is safe and effective for the treatment of CD37 positive CLL and NHL in preclinical models, with promising efficacy in an ibrutinib-resistant CLL model. Further clinical testing is warranted. References: 1. Saidi

9 Likes

Meg å, venter desperat på siste haug likvider og håper oktoberdagen dritt kurs holder 14 dager til :joy:

Short aksjene er i spill ser jeg.
Kursen presses og presses lengre og lengre ned.

Fint for da får jeg kjøpt mere billige aksjer.
Hva kursen er inntil det smeller bryr jeg meg ikke så mye om annet enn at, hvis d blir en emisjon og ikke partner avtale så kan kursen på den bli ekstrem lav.

Vi alle vet hvordan dette kommer til å ende. Vi tror d i alle fall. Så her gjelder d bare å få tak i mest mulig før kursen starter klatringen.
I alle fall for min egen del

1 Like

Lav omsetning . Men ti øre ned ad gangen.
En mill i omsetning. Kamp til beinet.

Takker meg til 500 aksjer til 26,7 :grin:

Bare måtte.

1 Like

Skal det være så j… vanskelig. Bomma i dag også med 20 øre. Ikke at jeg ikke kan ta det på ask men finner stor glede i å fiske på ordre som ligger inne fra før :roll_eyes: Skal legge meg litt høyere.

1 Like

Link? Finner den ikke

1 Like