Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Jeg har sagt det tydelig og advart lenge mot aktiviteten til 7 store shorterfonds. Aksjer har de stadig kunnet hente hos DNM og FTF.
Sannsynligheten er stor for at de bytter seg imellom og kan selvfølgelig da holde på nærmest i det uendelige med sin kriminelle virksomhet.

Shortefond etterspør flere aksjer + Dnb deltar i emisjonen = kursfallet vi ser nå

Samt at DNB tilrettelegger EM og har god fortjeneste av det.

Blir hardt for Ultimovacs å hente nye aksjonærer til selskapet når man ser hvordan OB behandler biotekaksjer. Folketrygdfondet, DNB, shortere, investorer, alle gjør hva de kan for å hamre ned kursen. Sier bare lykke til Ultimovacs, søk heller om notering utenfor OB…

Emisjon er som gift å regne for aksjekursen, det kan vi vel trygt si nå med fasit i hånd.

En ting jeg synes er rart.
Dette er 3 dagen på rad med konstant kjøperforhold 47% kjøp og 53% salg.
Robotene styrer :frowning:

Dagens lille depressive:

Med det nye antall aksjer, om NANO blir solgt for 16 milliarder NOK, så blir det “bare” knappe kr 300 per aksje.

2 Likes

Fortsatt gode 700% avkastning!:wink:

Jeg har økt beholdningen med 10 % og tar gjerne imot flere aksjer på dette nivået når neste lønning utbetaler seg.

Og så får nivået holde seg nede mens prosessen for refinansiering av boligen pågår… Å hente ut et par hundre tusen fra boligen i disse tider kan unektelig være en dårlig ide.

Hvorfor skriver du 16?

Er et tall jeg har som et moderat suksessscenario for et salg av NANO.

Litt tatt ut av tynne lufta, litt sett i fra oppkjøp som er gjort i biotech av selskaper med såpass smal klinisk pipeline som NANO har.

4 Likes

Måtte gud forby! Å eie Nanoaksjer er jo som å spille stigespillet. Vi kjemper oss oppover trinn for trinn, men så kommer det en trigger eller en melding, og da er det rett tilbake til start.

image

1 Like

Håper dette er bunnen og har kjøpt tilbake aksjene jeg solgte på 63 kr. Har alltid ønsket å trade en liten pott, men da følte jeg måtte starte med et kjøp på lavt nivå. Men faller det videre gjør det bare vondt verre.

Ny stilling utlyst i dag:

QUALITY CONTROL MANAGER

1 Like

Jeg ser at flere skriver “DETTE BLIR MEDISIN”. Hva er det vi ser som BP ikke ser? Til kurs 40 og noe er dette et røverkjøp, som å stjele godteri fra småbarn. Så hva er de venter på? Selv med 100% premie er det et røverkjøp. Eneste må være at de anser usikkerheten som fortsatt for stor til å ta risikoen. Mens vi hyler “DETTE BLIR MEDISIN”.

3 Likes

Uff, for noen dager. Men når det brukes så mye krefter på å kjøre ned kursen, så betyr det vel at folk/ roboter ser potensialet i den? Kursen kjøres vel ned fordi folk ønsker aksjer fra aksjonærer som går lei?

1 Like

Jeg røk på stop loss på dagens laveste kurs på øret…

Nordic Nanovector (NANO) is looking for a highly experienced project director to lead a commercial readiness project.

About the role:
The project director will oversee the execution of the commercial readiness plan which is threefold:

1. supporting the planning and execution of production facilities upgrade,
  2. liaising with the CMC and quality teams to align operations with quality deliverables and
  3. supporting new and existing manufacturing staff in the execution of process development, characterization and validation activities for the up-stream process.

We would like to fill this role as soon as possible

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Project%20Director_0.pdf

2 Likes

Hehe. Ja du kan så si.

Det vi vet er følgende:

1. 177Lu meldes fra flere og flere andre selskaper og studier er en meget potent og kommersialiserbar payload.
  2. CD37 er et strålende mål i NHL.
  3. De kliniske resultatene til NANO har vært konsistente over lang tid, og er høyst konkurransedyktige ift konkurrenter som har fått Accelerated Approval.
  4. NANO har penger på bok til veldig mange kvartaler fremover.
  5. Vi har Marco. Bare vi har Marco.

Blir nok medisin. Vedder sparepengene på det.

8 Likes

Jeg tror faktisk at Nordic Nanovector rett og slett ignorerer BP, om det skulle komme et bud nå. Mr. Bravo har jo sagt at dem får ikke igjen i nærheten av hva nano er verdt for øyeblikket (da han sa det var vel kursen et sted mellom 50 og 60 tror jeg). Dem rigger seg for diverse søknader ved å ansette de rette folka på dem rette plassene, og jeg hællær mot at døm kjører løpet helt til målgang selv…
Har vært med på noen humper opp og ned nå siden sommer/høst 2016. Har kjøpt inn hjertestarter , men har til gode å teste den ut ennå :slight_smile: Får kanskje bruk for den om kursen ender opp på nivåer som mange har snakket om leeeenge .!! Nei en får holde ut så lenge en har mulighet for det, tenker nå jeg. Det blir en syk avslutning på dette , har jeg en følelse av.
Meget synd at noen ( som @studenten86 ) har noe belåning og må selge pga disse shorterdustene.
Hold ut…!!

2 Likes

Dette ble vel sagt i november, når kursen var rundt 80 kr?
Uansett så er det en parentes i forhold til hva de kan, og bør bli verd, hvis og når de kommer på markedet i 3FL, noe jeg føler meg 99,99% sikker på at de gjør-og at de vil lykkes bra og få en god markedsandel.
Da forutsetter jeg at virkning og bivirkninger holder seg på det nivået de så konsekvent har vist hittil. Ser ingen grunn til å tro noe annet.
Så har vi jo noen formidable jokere i Archer-1, DLBCL osv!
Jeg har veddet sparepengene mine også, som @Savepig på at dette blir gull.
Må jeg vente til 2021, så gjør jeg gjerne det.
Fortsetter denne uforståelige kursutviklinga en stund til, så satser jeg på å gå tak i cash til et større antall aksjer til :slightly_smiling_face:
Tålmodigheten vil nok lønne seg :+1:

4 Likes