Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Ja hei hvor d går :joy:
Håper alle som ville forsvare posisjonen har fått gjort det.

Jeg har gjort det, og vel så det, selv om det i sammenhengen er en liten posisjon, er det mer enn hva som egentlig er behagelig for min del.
Det gjør jeg uten bekymring, merkelig nok :blush:

Hvordan dette kommer til å utvikle seg i det neste året, rent kursmessig sett, tror jeg snart folket må slutte å spekulere i.
Du tror, jeg tror, vi tror …

Enig med Merlin over, det eneste som betyr noe er hvorvidt styret og ledelse lykkes i å utvikle fundamentalverdien i selskapet.
Og selvfølgelig hvorvidt de klarer å selge denne inn i de ulike markedene, og posisjonere sitt Brand for kommersialiseringen.

Lykkes de med det, så blir dette bra.

Det vil fortsatt være slitsomt hvis man fra dag til dag jager etter de kortsiktige kurstriggerne(selv om det er behagelig med ett løft)

Men jeg har troen, og tror ikke på en veldig nedside fra dagens nivå, med mindre sjokkerende hendelser skulle finne sted.

2 Likes

Nano er en populær aksje å låne ut til shorterne.

" Det er i underkant av 8000 kunder som nå skal dele på renteinntektene i aksjelånsprogrammet. I gjennomsnitt får kundene utbetalt omtrent 160 kroner hver dette kvartalet."

Ikke farlig med 60% fall på aksjene man låner ut, når man får 160,- kroner!!! Inn på kontoen!! :joy::joy::joy:

Ifølge Nordnet så er jo dette programmet guds gave til småsparerne.

10 Likes

Diverse temaer siste dagen:

Om Nano hadde hatt en BTD søknad inne som de får svar på i november men er jeg det blir feil strategi å ikke vente med emi.
Så tror ikke det blir noe BTD i H2 nå.

Nei,
Archer 1 vil mest sannsynlig ikke blir ferdig i for presentasjon av data ila H1. Da måtte det ha blitt behandlet veldig mange pasienter fra mai til kommende midt januar. For å få med 3mnd data.

Dette er uten at de skulle trenge å pause under 15/40.
Men i presentasjon ang Archer-1 står det:
«dose increased (15 MBq/kg) for next 3-6 patients. Som peker på at de kanskje må ha en ny vurdering for å så om 15 er trygt. Eller kanskje for å se om en høyere dose må prøves. Rart om SRC skulle true (anbefale) Nano opp på 20 MBq/kg igjen. Så tviler på det. Men uansett blir det da en liten pause i studien, som er stor nok til å skyve mengdedataene ut i H2

Og det neste naturlige vil jo da være å presentere det på ASH 2021 desember.
Om Bravo ikke plutselig skulle finne på å endre strategi å presentere data utenfor konferanser. (Men det gjelder kanskje bare data som kommer til å tolkes negativt ifbm emisjoner, 32stk).
Da kan det bli nye 3 flere presentert i H1. Som et naturlig datapunkt etter en SRC sjekk av 3-6 neste.

Neste emisjon blir jo et sted rundt 18 juni 2020. Om man følger 9mnd før tom klokka.
Da kan det bli litt tungt med en ny emisjon på bare DCBL data. Så ORR data på totalt 3-9 stk i Archer om så tilfelle bør absolutt ut.

Men det ser uansett rimelig klart nå. Om Nano ikke får en EU/Ikke-US Partner ila et års periode nå. Og fortsetter å gå mot markedet selv. Så blir aksjonærverdiene sterk utvannet.

2 Likes

Dette har de allerede gjort, både data og pasientantall kommer utenfor konferanser. Jeg syns det vitner om hvor prekær situasjonen har blitt.

4 Likes

Situasjonen for selskapet er ikke prekær når den kan hente midler til et halvt års drift på to timer.

Men det er klart at de har ikke lenger sjanse til å unne seg å være taktisk med de mest primære kpiene, skal de få inn penger må de gi info.

6 Likes

Skjerpings Roche! Er jo bare å kjøpe opp Betalutin så får du tronen tilbake :stuck_out_tongue:

3 Likes

Hvordan kan du «konkludere» med at mdor er 6 måneder når de 8 siste pasientene (totalt 9 med PR, 4 med CR) har dor på over 6 måneder?

Du har ikke ved en feiltagelse satt inn en K?
Det betyr at du har 80.000 aksjer., nesten på topp 50.
Uansett, folk kan jo tillegge seg hvor mye de vil på et anonymt forum, hvis jeg f.eks skriver at jeg har 350.000 aksjer spredt på noen kontoer, så er det vanskelig å motbevise, og betyr således null og nix :slightly_smiling_face:

2 Likes

…med emisjonstakten nå til dags så er 80K knapt nok til top 500 :shushing_face:

1 Like

Føler det eneste som kan dra oss upå t av denne enorme hengemyren er en fantastisk partneravtale. En ny utvannende emisjon er det siste vi trenger nå. Ja vi får muligens litt Archer -1 info før jul, men det er resultatene på den svakeste dosen, noe jeg tviler på vil snu kurs på huet.

Er fremdeles positiv, men det finansielle er og blir en stor byrde for øyeblikket dessverre. Men hvem vet?, plutselig smeller det inn en skikkelig gladsak😊
Gudene skal vite at det trengs sårt

Trengte ikke være professor for å vite retning. Likevel solgte ikke denne komplette idioten. Kan noen vennligst stille diagnose?
Er diagnosen "forelsket i aksjen "?
Jeg bør, har ingen problemer med å innrømme det. Tar skarve 2000 stk på 18 kr før jul
Deretter 10 000 på ca 15 etter nyåret. Hvorfor vil du spørre? Jo fordi disse pengene kan dra fløyten uten problemer for meg. Liker mulighetene. Går alt til helvetes, greit nok. Tar igjen tapet andre plasser

3 Likes

[quote=“amagad, post:8703, topic:13767, full:true”]
Enig, det er viktig å merke seg at vi også har vært forskånet (så langt) fra både innsidesalg og at sentrale personer har funnet seg nytt beite.

Sikter du til Costa, så har vel han kjøpt litt nå og da ? Har han ikke ?!

Jeg har ikke konkludert med noe som helst, men gitt en rekke forutsetninger (som jeg ikke vet om stemmer) ender en på 6 mnd mdor for den spesifikke undergruppen (ikke for 3FL som helhet) , men la oss si det på en annen måte istedenfor:

Dersom n=3 er høy nok sample size for å fortelle om 100% CR på archer-1
hvorfor er ikke n=13 nok for å fortelle litt om dor for 3FL + Refractory , særlig siden det er dette vi undersøker i Pradigme studiet så hvordan det gikk med de første 13 er vesentlig for hva som er sannsynlig utfall for de neste 130. Eller hvorfor er ikke n=26 nok for å fortelle om mdor for 3FL ? n=12 holdt for å dele nyhetene om “mdor 20.7”

Særlig etter hendelsen i 2016 hvor folk betalt 500 millioner kroner for aksjer, bla.a pga “mdor 20.7” synes jeg ikke det er for mye å forvente å få litt detaljer så en ikke går i fella på nytt. Hva er det tallene egentlig sier, ikke bare suppa med alt i, for det kan være misvisende

Men for all del, godt mulig mdor er 9 for refractory 3FL pasienter, og at nano skjuler det for verden for at ikke konkurrenter skal gasse på ekstra og kjøpe alle pasientene så nano ikke får noen, det er mulig, men personlig er jeg ikke villig til å tro det før jeg får se det, etter 2016 hendelsen.

Men det er meg, jeg har tatt feil før, jeg kommer til å ta feil igjen, så får tiden vise

1 Like

Der her henger ikke på greip.

De resultatene er jo allerede ute. 3/3CR. Gode resultater på lav dose er jo meget positivt.
Eneste som kan komme av nyheter for 10MBq er mdor. Og de vil vi ikke ha før om lenge.

2 Likes

Hallo? Har du fulgt med i det siste?

2 Likes

Tenk at Betalutin nå er blitt gitt til totalt 106 mennesker i klinisk setting, ikke gale. 1 pasient per åpne senter i løpet av et års tid så er vi nesten i mål. I utgangspunktet var det skuffende med 32 pasienter, men får stole på ledelsen når de nå sier de er fornøyd med rekrutteringshastigheten som vises nå og at de er i rute iht ny guiding.

6 Likes

Fordi

• Fordi de skal publisere Lymrit 37-01 i et tidsskrift i disse dager og sannsynligvis så sparer de en del til da.

• Fordi Paradigme bare trengs for å gi tilgang til 3FL, mens Archer-1 har potensiale til å gjøre Nano til en major plater i NHL. Da er det snakk om Genmab-prising. Ganske grei detalj å ha med seg.

• Bare fordi noen kjøpte å N=12 og mdor=21mnd betyr det ikke at det gjelder majoriteten av markedet.

8 Likes

“At en aksje shortes mye er en indikasjon på stor usikkerhet. Men renteinntektene tar ned risikoen noe, sier Skar.”

Noe av det mest idiotiske jeg har lest. Hadde massivt papirtap i Nano i dag og de vil kompensere med 160 kr? Kødder du med meg?! :rofl:

Har reservert meg mot dette og anbefaler at alle som ikke vil gi shorterne bensin til bålet gjør det samme. Renteinntekten er ikke verdt kursfallet man får som et resultat.

9 Likes

Man får ikke publisert så tynt materiale. N bør være ca 1k. Sweet dreams

1 Like

Deeen kan du få lov å dokumentere.

1 Like
1 Like