Jeg har ikke konkludert med noe som helst, men gitt en rekke forutsetninger (som jeg ikke vet om stemmer) ender en på 6 mnd mdor for den spesifikke undergruppen (ikke for 3FL som helhet) , men la oss si det på en annen måte istedenfor:
Dersom n=3 er høy nok sample size for å fortelle om 100% CR på archer-1
hvorfor er ikke n=13 nok for å fortelle litt om dor for 3FL + Refractory , særlig siden det er dette vi undersøker i Pradigme studiet så hvordan det gikk med de første 13 er vesentlig for hva som er sannsynlig utfall for de neste 130. Eller hvorfor er ikke n=26 nok for å fortelle om mdor for 3FL ? n=12 holdt for å dele nyhetene om “mdor 20.7”
Særlig etter hendelsen i 2016 hvor folk betalt 500 millioner kroner for aksjer, bla.a pga “mdor 20.7” synes jeg ikke det er for mye å forvente å få litt detaljer så en ikke går i fella på nytt. Hva er det tallene egentlig sier, ikke bare suppa med alt i, for det kan være misvisende
Men for all del, godt mulig mdor er 9 for refractory 3FL pasienter, og at nano skjuler det for verden for at ikke konkurrenter skal gasse på ekstra og kjøpe alle pasientene så nano ikke får noen, det er mulig, men personlig er jeg ikke villig til å tro det før jeg får se det, etter 2016 hendelsen.
Men det er meg, jeg har tatt feil før, jeg kommer til å ta feil igjen, så får tiden vise