Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Potensielt antall pasienter årlig gange X antall dollar = årlig omsetning vil jo gi BP et godt grunnlag for å regne ut et tilbud vel?
Når de eventuelt ser at Betalutin slår KO på det meste i markedet, pluss mye mindre bivirkninger, OG synergieffekter med f.eks Rituximab/biosimmilars, så tror jeg nok de har kunnskap og erfaring nok til å se mulighetene for stor inntjening på et oppkjøp.
F.eks 3-4000 pasienter behandles årlig X 100.000 dollar vil jo gi Nano/ et BP en meget god årsomsetning.

Og om de ber om det bør det faktisk bety at de har godt nytt i kjømda.

2 Likes

Det refereres til at Bravo har gått inn med 4 mnd lønn i emisjonene.
Er det slik at flere tror at Bravo har en særordning med 0% skatt? Effektiv skatt med slike lønninger er 48%, så dette er ikke småbeløp netto for CEO.

11 Likes

Det var ironisk. Trodde ikke det kunne misforstås.

…En masse mennesker…og en viss Bravo som selv har fått lastet opp aksjer for en snau mill til lav kurs. Vi kan si hva vi vil, men også han meler egen kake ved anledning

2 Likes

Ved å gå inn i emisjonen så er han også med på å sikre sin egen lønn inntil videre. Så han betaler på en måte til seg selv.

2 Likes

Jeg begynner å se for meg at det kommer bare en emisjon til, før selskapet blir kjøpt opp.

Nano går tom for penger i løpet av Q1 2021. Regulatory filing skal skje i løpet av 2H 2021. Når vi har kommet dit, så er selvfølgelig Paradigme ferdig innrullert, men også Archer1, så det eneste som surrer og går er DLBCL (Expansion cohort), noe som også slår positivt ut på cashburn.

La oss si Nano klarer å sette en emisjon på edruelige 35 kr sommeren 2020, som ikke er noen fantasi med fortsatt gode Archer1 data, lovende effekt fra DLBCL, BTD, Paradigme on track etc. Dette vil gi et beløp på 450 millioner.

Nå vet jeg ikke hvor lang tid FDA bruker på godkjenningen, men når Nano har Orphan Drug, Fast Track, og muligens BTD, så er det lov å tro de får godkjenning lenge før kassa igjen er tom.

Når da Betaluting blir godkjent for 3L, skal de da, sammen med Archer1, ut i Confirmatory Phase 3 study for godkjenning i 2L.

Da vet BP hva de får; et godkjent produkt for 3L som mest sannsynlig får endelig godkjenning både i 3L og 2L et par år etter, i et marked på $2.1B som er forventet å stige 20% innen 2024.

Og som en ekstra bonus, så får de med DLBCL, som på den tiden har vist om det er et produkt å satse på eller ikke. Markedet for DLBCL er på $2.7B.

Og da er ikke MZL nevnt.

Det er rimelig å anta at en mulig kjøper begynner å forberede et bud etter at Nano har sendt inn filing, og at selve budet kan komme kjapt etter at produktet er godkjent.

Kom gjerne med innspill eller korreksjoner, men dette er langt fra et usannsynlig scenario slik jeg ser det.

5 Likes

Det er nå over 500 % opp til ATH.

Hva er egentlig best case ved oppkjøp tror menigheten?

1 Like

Er bare å se hva tilsvarende assets som betalutin og resten av plattformen har gått for det.

Best case er ingen flere emisjoner og senere oppkjøp for 20-30 milliarder NOK. Lav kronekurs spiller positivt inn her

Det er et solid bullcase, men overhodet ikke umulig

4 Likes

Nja, jeg solgte nylig på 27 og kjøpte alt tilbake på 22…med den før det hadde jeg snittpris på 67 :wink:

Og hvilken kurs gir dette kjapt regnet?

Hoho, da skal ingen klage :face_with_hand_over_mouth:

Ha, ja for 300 milliarder NOK blir det fest😂 @Savepig mener NOK og ikke USD

Lol. Jaja

Har du tenkt deg inn i Nano nå @Pablo? :smile:

Fremdeles under mitt nåværende GAV @SverrO, men skal nok klare snitte med ned til under 50-lappen innen den feite dama har sunget :wink:

2 Likes

Hvor stor markedsandel av 2bn$ er realistisk for NANO? Det ble nevnt 3000 pasienter for en pris på 100k $

Prisen i USA er av DNB beregnet til 150K USD.

Om et av de store selskapene kjøper Nano og bruker sine muskler i salg og marketing mot follikulært lymfom har jeg troa på at vi har en blockbuster i 2l fl.

Om Nano skal gjøre dette selv frykter jeg vi ser på en tidslinje a la Omeros eller Photocure

3 Likes

Ok. Men er det ikke 3. Linje de kjører pf2?

Archer 1 og paradigme leder sammen frem mot et fase 3 studie som skal gi grunnlag for 2l

3l fl er spydspiss indikasjonen, men har aldri vært primærmålet for selskapet

5 Likes