Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Det er en ganske drøy overdrivelse. DNB skriver i sin oppdatering fra i går at pengene muligens holder til read-out 1H 2021

3 Likes

Har du sovet i timen? Dette med at de har nok penger til ditt og datt er bare en floskel.

1 Like

Du vet at de aldri vil ha nok penger til alt uansett? Det handler om å ha leverage, og det har emisjonen skaffet de. Pengene vil ta slutt en gang, men enn så lenge er det “pengeboka er full” som gjelder.

Svarer meg sjæl. Anbefaler å lese denne:

Skjønner kanskje litt mer hvorfor de holder igjen…

2 Likes

image

14 Likes

Problemet er ikke videre finansiering men pasientrekruttering og holde tidsskjemaet. Investorene er lei av alle disse utsettelsene, forsinkelsene og uklarhetene. Dersom pasient rekrutteringen er ferdig i april og søknaden sendes i begynnelsen av 2H 2020 vil ingen tenke på videre finansiering, alle vil tenke på $.

6 Likes

Det gjenstår jo å se. Med den dårlige historikken i forhold til forsinkelser og elendig rekruteringshastighet, så har Nano en del å bevise.

Det gir fremdeles ingen mening å partnere opp før man har Archer-1 og Paradigme-interrim.
Les under, og gjør egne tanker om når Nano har best leverage i partner/oppkjøpssamtaler vs pengebehov. :slight_smile:

2 Likes

Kan det tenkes at de er i partnersamtaler under en konfidensialitetsavtale, ventende på interrim og Archer-1?
image

For andre som vil lese og forstå litt mer av viktigheten av å vente til vi har data.

11 Likes

Vil denne nyheten påvirke NANO?
https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2019/10/21/195620421/ny-malrettet-leukemi-behandling-godkjent-av-beslutningsforum?

Nei, Nano har ikke studier som retter seg mot Akutt myelogen leukemi (AML)

Det kan alltids tenkes. Men å dra den slutning basert på et generelt dokument blir vel bare ren spekulasjon/ønsker/håp.

Jeg melder meg frivillig. Legger hodet på hoggestabben og sier at jeg forventer en eller annen nyhet på ASH.

4 Likes

Gratulerer! Du stikker herved av med dagens optimistpalme!:wink:

2 Likes

Når vil Nano ha mest leverage ifht cashbeholdning og data?

Gi meg dine tanker i stedet for å rakke ned på mine.

1 Like

Etter readout på paradigme og de bør også gjennomføre 1-2 emisjoner før dette, -slikt at en slunken kasse ikke setter de i en svak/desperat forhandlingsposisjon.

Jeg stiller herved opp som kandidat til ukas pessimist-sitkagran. Jeg tror biotek-sektoren forblir nedsnødd i myra helt til vårløsninga. Og vårløsningen er definitivt ikke oppdateringer på studier eller annet faglig. Cash is king.

#furtebu#vinterkoma

3 Likes

nei ikke den forbanna sitkagrana… svartlistet å alt :sweat:

Siktagran og pessimisme har en ting til felles, sprer seg i rekordfart…

Ok.

Enn hvis du hensyntar aksjonærverdier da?