Det er en ganske drøy overdrivelse. DNB skriver i sin oppdatering fra i går at pengene muligens holder til read-out 1H 2021
Har du sovet i timen? Dette med at de har nok penger til ditt og datt er bare en floskel.
Du vet at de aldri vil ha nok penger til alt uansett? Det handler om å ha leverage, og det har emisjonen skaffet de. Pengene vil ta slutt en gang, men enn så lenge er det “pengeboka er full” som gjelder.
Svarer meg sjæl. Anbefaler å lese denne:
Skjønner kanskje litt mer hvorfor de holder igjen…
Problemet er ikke videre finansiering men pasientrekruttering og holde tidsskjemaet. Investorene er lei av alle disse utsettelsene, forsinkelsene og uklarhetene. Dersom pasient rekrutteringen er ferdig i april og søknaden sendes i begynnelsen av 2H 2020 vil ingen tenke på videre finansiering, alle vil tenke på $.
Det gjenstår jo å se. Med den dårlige historikken i forhold til forsinkelser og elendig rekruteringshastighet, så har Nano en del å bevise.
Det gir fremdeles ingen mening å partnere opp før man har Archer-1 og Paradigme-interrim.
Les under, og gjør egne tanker om når Nano har best leverage i partner/oppkjøpssamtaler vs pengebehov.
Kan det tenkes at de er i partnersamtaler under en konfidensialitetsavtale, ventende på interrim og Archer-1?
For andre som vil lese og forstå litt mer av viktigheten av å vente til vi har data.
Vil denne nyheten påvirke NANO?
https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2019/10/21/195620421/ny-malrettet-leukemi-behandling-godkjent-av-beslutningsforum?
Nei, Nano har ikke studier som retter seg mot Akutt myelogen leukemi (AML)
Det kan alltids tenkes. Men å dra den slutning basert på et generelt dokument blir vel bare ren spekulasjon/ønsker/håp.
Jeg melder meg frivillig. Legger hodet på hoggestabben og sier at jeg forventer en eller annen nyhet på ASH.
Gratulerer! Du stikker herved av med dagens optimistpalme!
Når vil Nano ha mest leverage ifht cashbeholdning og data?
Gi meg dine tanker i stedet for å rakke ned på mine.
Etter readout på paradigme og de bør også gjennomføre 1-2 emisjoner før dette, -slikt at en slunken kasse ikke setter de i en svak/desperat forhandlingsposisjon.
Jeg stiller herved opp som kandidat til ukas pessimist-sitkagran. Jeg tror biotek-sektoren forblir nedsnødd i myra helt til vårløsninga. Og vårløsningen er definitivt ikke oppdateringer på studier eller annet faglig. Cash is king.
#furtebu#vinterkoma
nei ikke den forbanna sitkagrana… svartlistet å alt
Siktagran og pessimisme har en ting til felles, sprer seg i rekordfart…
Ok.
Enn hvis du hensyntar aksjonærverdier da?